Strona 59 z 59

Co jest z tym ALH

: pn sty 19, 2015 23:41
autor: stefano189
Piasek pisze:Tylko sprawdzajcie czy użyty wąż ma atest na oleje

Dlatego mi się osobiście wydaje że teflon w oplocie to dobry kompromis ( cena / jakość ), między weżem od koparki na ponad 200 bar, a drogim oryginałem :D

Co jest z tym ALH

: wt sty 20, 2015 00:18
autor: Dzizas
stefano189 pisze:Dlatego mi się osobiście wydaje że teflon w oplocie to dobry kompromis ( cena / jakość ), między weżem od koparki na ponad 200 bar, a drogim oryginałem :D
Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :pub:
Piasek pisze:Tylko sprawdzajcie czy użyty wąż ma atest na oleje i temperaturę
Przewód zakuwał kompetentny i zaufany człowiek, który poznał przeznaczenie owego przewodu i wybrał odpowiedni przewód.

Co jest z tym ALH

: wt sty 20, 2015 04:08
autor: Sztomel
Nie widzę żadnych przeciwwskazań w zakładaniu węża zakuwanego w takim warsztacie bo cena takiej usługi jest niewspółmiernie niższa od oryginału - sam dałem założyć taki wąż zamiast oryginalnego węża od ciśnieniowego węża układu wspomagania za cenę 80 zł kiedy to ASO zażyczyło sobie za oryginał kwotę - bagatela 930 zł. Pamiętać należy jednak o drobnym szczególe a mianowicie o oryginalnej zwężce - reduktorze, którą należy zachować z oryginału i założyć w dokuwany wąż bo inaczej będzie Wam ciągle telepać kierownicą i nie tylko jeśli o tym zapomnicie (i nie tylko) a potem będziecie chcieli dociec takich problemów opisując je na forum i jak się domyślam bez wcześniejszej wzmianki o takim czy innym montażu tego węża bo nikomu się te objawy nie powiążą z taką wymianą.