Strona 58 z 59

Re: Odp: Co jest z tym ALH

: czw lis 20, 2014 14:33
autor: daniel.wwe
niebieski91 pisze:nigdy więcej ALH chyba że po modach i to od razu
mi pomógł sam virus
No sorry kupujac auto 90KM chyba wiedziales ze to nie wyscigowka :bajer: znam kilka osob ktorym wystarcza seria
Piasek pisze:A jak komuś mocy mało zawsze może dłubnąć i będzie zadowolony...

Co jest z tym ALH

: czw lis 20, 2014 22:30
autor: niebieski91
ależ mi nie chodziło o brak mocy -
dobrze wiedziałem co kupuje

nie mam fioła na tym punkcie
ale virus uzdrowił mi mojego ALH ile mógł

Co jest z tym ALH

: sob lis 29, 2014 15:47
autor: DuuuGi
Przeczytelem gdzies (forum internetowe), że:
W silnikach ALH do pewnego numeru VIN montowano jednomas a od pewnego numeru VW wlozyl dwumas.
Jak to sprawdzic i czy to wogole moze byc prawdziwa informacja?

Co jest z tym ALH

: sob lis 29, 2014 16:20
autor: italiano_83
DuuuGi pisze:W silnikach ALH do pewnego numeru VIN montowano jednomas a od pewnego numeru VW wlozyl dwumas.
W ALH zawsze siedział dwumas w Mk4.

Co jest z tym ALH

: sob lis 29, 2014 18:44
autor: wesol
tak tylko poczatkowe 90 konne ale AGR mialy jednomas. Tak to cala banda miala dwumasy.

Co jest z tym ALH

: sob lis 29, 2014 18:55
autor: niebieski91
no i turbine bez geometrii zmiennej jak mi się zdaje

Co jest z tym ALH

: sob lis 29, 2014 19:28
autor: italiano_83
niebieski91 pisze:no i turbine bez geometrii zmiennej jak mi się zdaje
ALH - ma zmienną geometrię, AGR ma turbo typu wg -czyli z zaworem upustowym - oba 90PS.

Co jest z tym ALH

: sob lis 29, 2014 19:37
autor: niebieski91
no o AGR pisałem odnosząc się do postu wesol-a

Co jest z tym ALH

: pn sty 19, 2015 16:58
autor: DuuuGi
Przestrzegam przed produkowanymi obecnie wezami olejowymi do turbiny VNT (doprowadzajacymi olej do turbo).
Oryginalny sie zapiekl i ukrecil mi sie podczas sciagania turbinki.
Nowy kupilem oryginalny za 215 zl i po 2500 km strzelil mi podczas jazdy.
Zrzucilem prawie caly olej. Dobrze ze bylem blisko domu i skonczylo sie na malym holowaniu.
Gdybym dal auto komus innemu moglo by sie to zle skonczyc...
Teraz kupuje kolejny nowy za 215 zl bo na allegro sa 2 za 100 zl i to w watpliwym stanie.
Z wlasnego dowiadczenia juz wiem ze jak ktos sie pierwszy raz go dotyka to moze go latwo zdeformowac.
Przestrzegam w uj i uwazac przy demontazu. Mechanikom tez warto o tym nadmienic.
Jesli ktos latwo sobie z tym problemem poradzil warto o tym tu nadmienic.
Spawanie i jakies czesiu zdzisiu metody nie zadzialaly i to raczej powinna byc sprawna i oryginalna czesc.

Co jest z tym ALH

: pn sty 19, 2015 17:03
autor: italiano_83
DuuuGi pisze:Przestrzegam przed produkowanymi obecnie wezami olejowymi do turbiny VNT (doprowadzajacymi olej do turbo).
Ale tam idzie przewód metalowy zasilający turbo z bloku silnika :? .
Aby nie ukręcić przewodu zasilania trzeba założyć kontrę na nypel który jest wkręcony w korpus turbosprężarki - przeszlifować klucz 17.

Co jest z tym ALH

: pn sty 19, 2015 17:52
autor: Dzizas
DuuuGi pisze:Nowy kupilem oryginalny za 215 zl
Przepłaciłeś :helm:
Mnie dorobili za bagatela 40zł gumowy zbrojony do 200bar w sklepie hydraulicznym z częściami do maszyn budowlanych.

Co jest z tym ALH

: pn sty 19, 2015 20:29
autor: stefano189
Dzizas pisze:Mnie dorobili za bagatela 40zł gumowy zbrojony do 200bar w sklepie hydraulicznym z częściami do maszyn budowlanych.
Racja. Wytrzymuje wszytko a tani jak barszcz. Jest opcja jeszcze inna. Można wziąć teflon fi8 w stalowym nierdzewnym oplocie. Cena z nyplami 102 zł. :D

Co jest z tym ALH

: pn sty 19, 2015 20:49
autor: wesol
Pod gtb mam uciety ori przewód stalowy i zapodalem wąż hydro od kolesia co robi takie rzeczy. Dałem na opaski odpowiednie i mówił że wytrzyma bez obaw. Sam przewód zbrojony do 250 bar.

Co jest z tym ALH

: pn sty 19, 2015 23:34
autor: Piasek
Tylko sprawdzajcie czy użyty wąż ma atest na oleje i temperaturę bo ciul z jego 300 barami i zbrojeniem kiedy od oleju i temp. spuchnie. A że zbrojony to spuchnie do wewnątrz czyli zmniejszy średnicę lub całkowicie zaciśnie i :rozpacz: