Strona 56 z 62

: śr kwie 07, 2010 22:02
autor: PinkFloyd
sklejku pisze:
PinkFloyd pisze:U mnie po wymianie wtrysków z AHF ( miałem ALH ) pojawiły sie drgawki ( wcześniej ich nie miałem , zmniejszyłem dawkę z 2,8 mg na 4,0 mg i drgawki mineły.
Kolego ja wlasnie mam wtryski zalozone z AHF :grin: to moze to jest przyczyna
Jak zakładasz wtryski do ALH z AHF do AHF sa cisnienia 190/300 a w ALH oryginalnie 220/300. Po wymianie na AHF kat wtrysku przyspiesza o ok 15 a dawka rosnie o 2mg to dużo mi wzrosłaz 3mg na 1,2 mg i okropne drgawki . Po korekcji dawki objaw minął

: śr kwie 07, 2010 22:15
autor: sklejku
PinkFloyd pisze:
sklejku pisze:
PinkFloyd pisze:U mnie po wymianie wtrysków z AHF ( miałem ALH ) pojawiły sie drgawki ( wcześniej ich nie miałem , zmniejszyłem dawkę z 2,8 mg na 4,0 mg i drgawki mineły.
Kolego ja wlasnie mam wtryski zalozone z AHF :grin: to moze to jest przyczyna
Jak zakładasz wtryski do ALH z AHF do AHF sa cisnienia 190/300 a w ALH oryginalnie 220/300. Po wymianie na AHF kat wtrysku przyspiesza o ok 15 a dawka rosnie o 2mg to dużo mi wzrosłaz 3mg na 1,2 mg i okropne drgawki . Po korekcji dawki objaw minął
Jak skorygowac ta dawke Vagiem da sie :hmm: ??

: śr kwie 07, 2010 22:18
autor: PinkFloyd
sklejku pisze:
PinkFloyd pisze:
sklejku pisze: Kolego ja wlasnie mam wtryski zalozone z AHF :grin: to moze to jest przyczyna
Jak zakładasz wtryski do ALH z AHF do AHF sa cisnienia 190/300 a w ALH oryginalnie 220/300. Po wymianie na AHF kat wtrysku przyspiesza o ok 15 a dawka rosnie o 2mg to dużo mi wzrosłaz 3mg na 1,2 mg i okropne drgawki . Po korekcji dawki objaw minął
Jak skorygowac ta dawke Vagiem da sie :hmm: ??
Sprawdz vagiem jaka msz, vagiem zwiekrzyc mozna nie dużo ale zmniejszyc można o ok 2,5 mg. Czym mniejsza wartośc tym wiekrza dawka. Po zmianie na AHF ( bo sa na innych ciśnieniach ) dawka w ALH rośnie. Jak jest więkrza niż 3mg czyli w przedziale 1,2-2,8mg zmniejsz ja vagiem w adaptacjach na ok 3,5 do 4mg i bedzie ok

: śr kwie 07, 2010 22:32
autor: sklejku
Wielkie dzieki jutro bede cos kombinowal :bigok:

: śr kwie 07, 2010 22:38
autor: PinkFloyd
sklejku pisze:Wielkie dzieki jutro bede cos kombinowal :bigok:
Pamiętaj temp. silnika 90st, musisz mieć vaga full, najlpeiej 311-2, wchodzisz engine login 12233, adaptacje blok 01 i zmniejszasz wartośc jeżeli dawka jest więkrza niz 3,0mg i klikasz save i tak ażd o wymaganej dawki. Jak drgawki tylko na ciepło na bank za duża dawka.

: czw kwie 08, 2010 06:41
autor: sklejku
Mam Polski VAG 4.9.0.0 pełna wersje dam rade tu dokonac tej zmiany? Jeszcze jedno czy bez wyciagania wtrysku dam rade odczytac oznaczenie (co do upewnienia sie jaki typ jest wsadzony) i jakie sa oznaczenia w AHF i ALH dzieki za odp

: pn maja 03, 2010 12:17
autor: marcin1984wwy
Witam Mam ten sam problem z drgawkami pzry dojerzdzaniu do switel tak ok od 15-0 km/h zaraz poz zatrzymaniu ustepuja na odłaczonym impulsatorze nie wystepuja nie wiem co juz robic sprzegło mam ok Moze ktos po tak długim czasie doszedło co moze byc pzryczyna Jesli kros ma jakis pomysł niech napisze maila marcin1984wwy@wp.pl lub tutaj

: wt maja 04, 2010 03:53
autor: tjwasiak
sklejku pisze:Mam Polski VAG 4.9.0.0 pełna wersje dam rade tu dokonac tej zmiany? Jeszcze jedno czy bez wyciagania wtrysku dam rade odczytac oznaczenie (co do upewnienia sie jaki typ jest wsadzony) i jakie sa oznaczenia w AHF i ALH dzieki za odp
AGR/AGP: 3szt 028 130 201G + sterujący 028 130 201F
ALH manual: 3szt. 028 130 202P + sterujący 028 130 202Q
ALH automat: 3szt. 028 130 202J + sterujący 028 130 202H
AHF: 3szt. 028 130 201T + sterujący 028 130 201S
ASV: 3szt. 028 130 202A + sterujący 028 130 202B

: ndz maja 30, 2010 18:57
autor: Franz Maurer
Witam,

Wypowiadam się pierwszy raz, ale może komuś pomogę. A więc miałem taki sam problem z drgawkami jak wy. Wkurzało mnie to na maxa. Odrzucałem koło dwumasowe, bo nie miałem żadnych innych poza tymi drgawkami objawów. Objawy tych drgawek określiłbym jakby silnik nie dostawał paliwa. Jakiś czas temu w jakimś temacie czytałem jak chłopak wymieniał przewody paliwowe za filtrem paliwa, bo wykrył z mechanikiem, że ma tam nieszczelność. Pomyślałem, że może w moim też jest ta nieszczelność. Zrobiłem tak: 1. odpowietrzyłem (odwodniłem) filtr paliwa, 2. wziąłem na palec trochę silikonu i pomazałem złączki tych przewodów paliwa za filtrem (dwa przewody połączone jakąś specjalną złączką) . Efekt? Drgawki zniknęły! Jeszce już jakiś czas i się nie pojawiają. Przetestujcie to i powiedzcie co o tym sądzicie.

: sob cze 05, 2010 15:39
autor: LukaszMK4
Mialem to samo co wy panowie:) oczywiscie podejrzewalem 2M.. w koncu pojehcalem zawirusowac auto i na korekte ECU, bo palil na cieplym ciezko i brakowalo mi mocy po przesiadce z 1.8T :P i prosze:) juz nie telepie buda nic a nic ! Kolega mial identyk w leonie, pojechal na wirus i wsio po problemie tez

: ndz cze 13, 2010 23:19
autor: adq
Moj problem polega na tym, ze w przedziale 100-120 km/h auto przerywa jakby nie dostawalo paliwa oraz przy dojezdzaniu do swiatel czasem sa wspomniane drgawki. Jakies pomysly?

: śr cze 16, 2010 07:56
autor: vital
witam,
mialem drgawki typowe jak u wiekszosci ludzi ktorzy sie z nimi borykaja. ..
silnik tak jakby wpadal w dziwne wibracje przy dojezdzaniu do swiatel lub manewrowaniu na parkingu ... wymienilem dwumas na sztywne kolo zamachowe i problem znikl. ... moim zdaniem w 90% przypadkow drgawek jest to wina kola dwumasowego .. te 10% ktore zostaje to osoby ktorym wydaje sie ze maja problem z drgawkami przez silnik a maja np problemy z zawieszeniem lub ukladem hamulcowym .. tylko wiadomo ze wydac z 2 tys na wymiane dwumasy to boli .. dlatego wiekszosc ludzi szuka winy drgawek w czym innym zeby pozbyc sie ich tanszym kosztem ..

pozdrawiam

: śr cze 16, 2010 08:34
autor: sebastian1901
vital pisze:witam,
mialem drgawki typowe jak u wiekszosci ludzi ktorzy sie z nimi borykaja. ..
silnik tak jakby wpadal w dziwne wibracje przy dojezdzaniu do swiatel lub manewrowaniu na parkingu ... wymienilem dwumas na sztywne kolo zamachowe i problem znikl. ... moim zdaniem w 90% przypadkow drgawek jest to wina kola dwumasowego .. te 10% ktore zostaje to osoby ktorym wydaje sie ze maja problem z drgawkami przez silnik a maja np problemy z zawieszeniem lub ukladem hamulcowym .. tylko wiadomo ze wydac z 2 tys na wymiane dwumasy to boli .. dlatego wiekszosc ludzi szuka winy drgawek w czym innym zeby pozbyc sie ich tanszym kosztem ..

pozdrawiam
Dokładnie. Moje auto też miało drgawy. Wymiana sprzęgła na jednomas z G60 i po problemie. Chociaż bywa i tak że to nic nie daje.

: sob lip 17, 2010 16:55
autor: vwredhat
Witam borykam się z tym już około rok.....
Golf ALH 99r.
Nowy 2mas i sprzęgło, nastawnik wyczyszczony,impulsator sprawdzony,wężyki podciśnień też.. ; zmiana obrotów silnika nie pomaga, dawka wielokrotnie zmieniana...; jestem w o tyle dobrej sytuacji że mapy w silniku zmieniam sobie sam także bez kosztów, mam kilku znajomych którzy dobrze siedzą w temacie podsyłali mi różne modyfikacje softu i dalej trzęsie na wolnych.
Czy ktoś jeszcze ma jakiś sensowny pomysł ?

P.S.
Mam własny sprzęt do diagnostyki jak i programowania ECU więc nawet wyżej nie pisze że w silniku nie ma błędów, dla tego kto pomoże sofcik do silniczka gratis !
Wczoraj przeczytałem właśnie te 53 strony forum :)