Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
antojuja
- Użytkownik
- Posty: 413
- Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
- Lokalizacja: Konin/WLKP
-
Kontakt:
Post
autor: antojuja » pt mar 12, 2010 22:00
marnaw78 pisze:robiłem zaślepkę EGR ale z braku odpowiedniej blachy poszła made in lech
wypali sie dziura i to dosc szybko, najlepsza jest nierdzewka 2mm mam ja u siebie i nic sie nie dzieje, egr dosc czesto jest winowajca poszarpywan ale chyba nie drgawek
-
marnaw78
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob lis 14, 2009 21:20
- Lokalizacja: wrocław
Post
autor: marnaw78 » pt mar 12, 2010 22:08
Dziura to nie problem gorzej jak kawałek poleci do silnika lub turbo dlatego jest już założona 2mm ale chyba rdzewka
[ Dodano: 12 Mar 2010 21:15 ]
Nie obstaję przy swoim ortodoksyjnie i nie chodzi o zaślepkę tylko o czyszczenie dolotu ważne że pomysł nie naraża nikogo na jakieś spore koszta jak nie pomoże trudno kolejna przyczyna wykluczona
-
basston
- Nowicjusz
- Posty: 25
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 13:48
- Lokalizacja: Bytom
Post
autor: basston » sob mar 13, 2010 00:10
Też tak myślę. U mnie wymiana sprzęgła pomogła, ale wcale nie musi to być główną przyczyną drgawek. Szukajcie jak najtańszego rozwiązania. Wymieniając sprzęgło na jednomas w ogóle nie myślałem o tych drgawkach tylko o tym żeby normalnie wrzucać biegi i jeżdzić jak człowiek. Nie wiadomo co będzie za pół roku, czy też nie zacznę zwalczać drgawek. Mam nadzieję, że nie. Po podłączeniu pod Vaga zauważyłem, że i skacząca dawka paliwa przestała szaleć. Przed tym zabiegiem za każdym razem gdy drgawki miały miejsce to dawka szalała jak rolnik po polu kartofli a teraz 3,5 i spokój(wcześniej nie umiałem jej ustawić na 3,5 tylko szalała od 2,2 do 7,0 i wszyscy obstawiali koniec pompy lub nastawnik do czyszczenia. Po dodaniu gazu na 1000obr/min dawka się stabilizowała na 4,2).
Fast and Furious
-
jaradeus
- Mały gagatek
- Posty: 56
- Rejestracja: czw gru 06, 2007 22:25
- Lokalizacja: Olsztyn
-
Kontakt:
Post
autor: jaradeus » sob mar 13, 2010 01:23
już prawie rok temu napisałem, co wspólnego ma z drgawkami, zamiana dwumasu na jednomas, oraz zmiany w mapach. mój AHF oczywiście wyleczony całkowicie
Ostatnio zmieniony sob mar 13, 2010 15:51 przez
jaradeus, łącznie zmieniany 1 raz.
-
sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
-
Kontakt:
Post
autor: sebastian1901 » wt kwie 06, 2010 11:56
w zeszłym tygodniu wymieniłem sprzęgło na jednomas i drgawki zniknęły
Nie wiem jaki to ma związek ze zmianą z dwumasu na jednomas ale najważniejsze że pomogło
Sebastian
-
sklejku
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: sklejku » wt kwie 06, 2010 23:10
Witam wszystkich u mnie drgawki rowniez wystepuja...to klatwa tdi 1.9 ALE tylko na nagrzanym silniku przy (jak u wiekszosci stwierdzono) dojezdzaniu do np swiatel,NIE ZAWSZE-drgania wystepuja, babelkowania w przewodach paliwowych to normalka ...ale uwierzcie to nie to, jezdze w pracy karetka zaobserwowalem tam to samo 2.5 tdi vw Crafter babelki leca jedna za druga... sam juz nie mam do tego sily i nie mam pojecia co wyeliminowywac jak przeczytalem posta gdzie kolega napisal ze wymienil pompe w ASO 2 mas itp --to wlos sie jezy Obserwuje temat caly czas 50 stron troche czytania jest wnioskow hmm niewiele wyjasniajacych stwierdzen. Ja powiem tak zaden uszlachetniacz paliwa napewno nie pomoze testowalem najlepsze, jesli ktos ma drgawki przez caly czas to podejrzenie zrzucilbym na 2mas, podejrzewam sterowanie dawka paliwa przy zwalnianiu (w moim przypadku)
-
adasko 713
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: wt kwie 06, 2010 23:38
- Lokalizacja: irlandia
Post
autor: adasko 713 » wt kwie 06, 2010 23:45
czesc wszystkim mam problem z trzesieniem silnika objawy te sa tylko i wylacznie na wolnych obrotach po dodaniu gazu na 1000 obrotow trzesienia przestaje byc odczuwalne i podczas jazdy wszystko jest ok jest to golf mk 4 1.9 tdi prosze o pomoc
adasko
-
marcuso86
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
- Lokalizacja: Lubliniec
-
Kontakt:
Post
autor: marcuso86 » śr kwie 07, 2010 00:27
jaradeus pisze:już prawie rok temu napisałem, co wspólnego ma z drgawkami, zamiana dwumasu na jednomas, oraz zmiany w mapach. mój AHF oczywiście wyleczony całkowicie
Potwierdzam. Mój ALH po zmianie na jednomas wyleczony całkowicie.
-
sklejku
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: sklejku » śr kwie 07, 2010 06:41
marcuso86 pisze:jaradeus pisze:już prawie rok temu napisałem, co wspólnego ma z drgawkami, zamiana dwumasu na jednomas, oraz zmiany w mapach. mój AHF oczywiście wyleczony całkowicie
Potwierdzam. Mój ALH po zmianie na jednomas wyleczony całkowicie.
Po te jest ten dwumas zeby auo jakos trzymalo sie kupy...i redukowalo drgania a konczace sie sprzeglo nie zawsze jest zwiastowane drgawkami
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9269
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » śr kwie 07, 2010 07:26
sklejku pisze:a konczace sie sprzeglo nie zawsze jest zwiastowane drgawkami
Tyle ze w dzisiejszych czasach nie konczy sie pierwsze sprzeglo tylko dwumas. To ustrojstwo nie ma dwóch faz jak zarowka itp rzeczy dziala i nie dziala czy swieci nie swieci. Poporstu nowy dwumas zalozony do auta i przesmigane 10 tys km powoduje ze juz nie jest nowa DM i daje juz pewne oznaki. A co dopiero jak ma juz nakulane 100 tys km czy 200? Czasem wystarczy nawet miec przejechane mniej jak 50 tys i kwalifikuje sie do wymiany.
Ostatnio zmieniony śr kwie 07, 2010 07:28 przez
wesol, łącznie zmieniany 1 raz.
-
antojuja
- Użytkownik
- Posty: 413
- Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
- Lokalizacja: Konin/WLKP
-
Kontakt:
Post
autor: antojuja » śr kwie 07, 2010 19:51
potwierdzam iz dwumas jest winowajca drgawek ale nie zawsze on sam, u mnie byl on uwalony i po zmianie na jednomas drgawki ustapily o jakies 70% pozostale 30% to wina zasilania paliwem (soft, pompa) od 2 mies stosuje preparat do paliwa czuszczacy caly uklad i drgawki ustapily w 95% te pozostale 5% jest prawie nie zauwazalne i byc moze (mam taka nadzieje) ustapia kiedys calkiem
-
sklejku
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: sklejku » śr kwie 07, 2010 21:38
No akurat w moim przypadku nie wiem czy to DM bo drgawki wystepuja tylko jak silnik jest rozgrzany do okolo 90 stopni.... tak ze ciezko cokolwiek powiedziec...czyzby za mala dawka paliwa?? jakby to DM to nawet zimny by trzasl... chyba..
Ostatnio zmieniony śr kwie 07, 2010 21:40 przez
sklejku, łącznie zmieniany 1 raz.
-
PinkFloyd
- Lord GTI
- Posty: 3551
- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
- Lokalizacja: USA
Post
autor: PinkFloyd » śr kwie 07, 2010 21:45
U mnie po wymianie wtrysków z AHF ( miałem ALH ) pojawiły sie drgawki ( wcześniej ich nie miałem , zmniejszyłem dawkę z 2,8 mg na 4,0 mg i drgawki mineły.
-
sklejku
- Użytkownik
- Posty: 359
- Rejestracja: ndz lut 14, 2010 21:52
- Lokalizacja: Sanok
-
Kontakt:
Post
autor: sklejku » śr kwie 07, 2010 21:49
PinkFloyd pisze:U mnie po wymianie wtrysków z AHF ( miałem ALH ) pojawiły sie drgawki ( wcześniej ich nie miałem , zmniejszyłem dawkę z 2,8 mg na 4,0 mg i drgawki mineły.
Kolego ja wlasnie mam wtryski zalozone z AHF
to moze to jest przyczyna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 134 gości