Strona 52 z 114

: ndz maja 30, 2010 07:40
autor: $iwy
Wczoraj zaślepiłem EGR-zabierałem się do tego dobre 1.5 tygodnia a zajęło mi to 15 minut :grin: nie odczułem znacznej różnicy oprócz mocniejszego dołu??

: ndz maja 30, 2010 08:39
autor: Sztomel
Rafica pisze:Witam ! Czy po wywaleniu EGR z silnika AXR z 2003r. mogą wyskoczyć jakieś błędy?
z pewnością tak, sterownik tego silnika od razu będzie monitował o nieaktywnym EGR ale sprawdź to odłączając wężyk od siłownika zaworu EGR i zaślepiając koniec tego wężyka i przejedź się a zobaczysz jak wtedy sterownik zareaguje : czy tylko samym błędem i kontrolką silnika czy również trybem awaryjnym.

: ndz maja 30, 2010 18:57
autor: Rafica
W taki razie jest jakiś sposób aby to zrobić tak aby nic nie wyskakiwało i auto jechało jak należy ,dodam że auto teraz łapie tryb awaryjny właśnie przez zacinający się EGR i jeśli nie da się go reanimować to będę musiał go zaślepić.

: ndz maja 30, 2010 19:06
autor: Rafał 21
W taki razie jest jakiś sposób aby to zrobić tak aby nic nie wyskakiwało i auto jechało jak należy ,dodam że auto teraz łapie tryb awaryjny właśnie przez zacinający się EGR i jeśli nie da się go reanimować to będę musiał go zaśle

Rafica, no przecież kol. Sztomel, w temacie w który piszesz napisał co należy zrobić aby nie wyskakiwał błąd..Wróć kilka stron i sie dowiesz jak i co należy wlutować aby bylo dobrze :grrr:

: ndz maja 30, 2010 19:45
autor: _Daniel_
witam, zauważyłem ostatnio że miejscu gdzie zaślepiłem egr blaszkę zaczyna cieknąć, co to może być ?
wydaje misie też żę turbo bierze olej bo było go trochę w rurach dolotowych

: ndz maja 30, 2010 19:48
autor: pabazu
nic nie trzeba lutować kolega kiedyś to opisał
PinkFloyd napisał/a:
albo wykasowac to programem przy okazji chip tuningu i go zaślepić albo ograniczyc jego działanie vagiem, wchodzisz engine/login/12233/adaptacje/03 i dać wartośc na maxa i save


Ja tak zrobiłem i jest ok, nie wywala błędów.

: pn maja 31, 2010 16:10
autor: macv6
Przed wczoraj zaślepiłem u siebie EGR. Wyczyściłem kolektor, kanały w głowicy od zewnętrznej strony i autko chyba się troche lepiej zbiera na niższych obrotach.

LukaszMK4 pisze:a w agrze? ;p
Dzisiaj podłączyłem Golfika pod kompa i błędów brak. :)

: pn maja 31, 2010 23:05
autor: Sztomel
Rafał 21 pisze:
W taki razie jest jakiś sposób aby to zrobić tak aby nic nie wyskakiwało i auto jechało jak należy ,dodam że auto teraz łapie tryb awaryjny właśnie przez zacinający się EGR i jeśli nie da się go reanimować to będę musiał go zaśle

Rafica, no przecież kol. Sztomel, w temacie w który piszesz napisał co należy zrobić aby nie wyskakiwał błąd..Wróć kilka stron i sie dowiesz jak i co należy wlutować aby bylo dobrze :grrr:
ale zasymulowanie N18 przez rezystor to inna kwestia niż ta o której pisze kolega, w jego przypadku sterownik wybija błąd nie N18 a braku recyrkulacji spalin na podstawie wysokich wartości MAF actual mimo wysokiego impulsu sterującego na N18, chodzi o to że sterownik silnika u kolegi już monituje o niesprawnym EGR a w innych 1.9 TDI sterownik, mimo że widzi dużą masę powietrza, to nie robi z tego żadnego halo.
Przy silniku AXR funkcjonowanie EGR należy dezaktywować programowo w sterowniku silnika.

: pn maja 31, 2010 23:40
autor: martinezz123
_Daniel_ pisze:witam, zauważyłem ostatnio że miejscu gdzie zaślepiłem egr blaszkę zaczyna cieknąć, co to może być ?
wydaje misie też żę turbo bierze olej bo było go trochę w rurach dolotowych


no witam kolego jednoznacznie widać że turbina bierze olej , nie ma innego wytłumaczenia

: wt cze 01, 2010 00:32
autor: JABcok20
zaślepienie egr powowduje że silnik sie wolniej grzeje a co za tym i więcej pali na mieście. czyszczenie kolektora ma wpływ na wyższe obroty sam się przekonałem a potrafi się tam uzbierac sporo syfu. myłem zwykłą benzyną , żeby konkretnie umyć trzeba pół dnia poświęcić...
Można zrobić np. odłączenie egr na kabelku jak silnik nagrzany jest

: wt cze 01, 2010 07:20
autor: Fahoo
Nie zgodzę się z tobą.Szerzysz poglady na temat zaslepiania EGR w silnikach pozbawionych wymiennika ciepła typu 1z,ahu,afn
w agr,asv,alh jest inaczej i nic a nic nie czuć ze auto sie dłużej zagrzewa

: wt cze 01, 2010 14:12
autor: Rafał 21
Sztomel
Przy silniku AXR funkcjonowanie EGR należy dezaktywować programowo w sterowniku silnika.
O to sorry :grrr: byłem przekonany że ten problem załatwią te oporniki! .Bo też zastąpiłem ten N18 według parametrów i instrukcji z twojego postu i jest OK nic nie wyskoczyło :bigok:

: śr cze 23, 2010 00:43
autor: grayfox
Przepraszam za odkop, ale mam pytanie.
Czy takie zaślepienie EGR nie wpływa w żadnym stopniu w negatywny sposób na silnik ?
No i czy warto zaślepiać EGR w benzyniaku ?

: śr cze 23, 2010 07:54
autor: Fahoo
:panna: przeczytaj od poczatku to sie dowiesz,juz na 1szych str. jest odpowiedz :bajer: