EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » ndz maja 30, 2010 07:40

Wczoraj zaślepiłem EGR-zabierałem się do tego dobre 1.5 tygodnia a zajęło mi to 15 minut :grin: nie odczułem znacznej różnicy oprócz mocniejszego dołu??



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » ndz maja 30, 2010 08:39

Rafica pisze:Witam ! Czy po wywaleniu EGR z silnika AXR z 2003r. mogą wyskoczyć jakieś błędy?
z pewnością tak, sterownik tego silnika od razu będzie monitował o nieaktywnym EGR ale sprawdź to odłączając wężyk od siłownika zaworu EGR i zaślepiając koniec tego wężyka i przejedź się a zobaczysz jak wtedy sterownik zareaguje : czy tylko samym błędem i kontrolką silnika czy również trybem awaryjnym.


Obrazek

Awatar użytkownika
Rafica
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: pt lip 25, 2008 22:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafica » ndz maja 30, 2010 18:57

W taki razie jest jakiś sposób aby to zrobić tak aby nic nie wyskakiwało i auto jechało jak należy ,dodam że auto teraz łapie tryb awaryjny właśnie przez zacinający się EGR i jeśli nie da się go reanimować to będę musiał go zaślepić.



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » ndz maja 30, 2010 19:06

W taki razie jest jakiś sposób aby to zrobić tak aby nic nie wyskakiwało i auto jechało jak należy ,dodam że auto teraz łapie tryb awaryjny właśnie przez zacinający się EGR i jeśli nie da się go reanimować to będę musiał go zaśle

Rafica, no przecież kol. Sztomel, w temacie w który piszesz napisał co należy zrobić aby nie wyskakiwał błąd..Wróć kilka stron i sie dowiesz jak i co należy wlutować aby bylo dobrze :grrr:


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
_Daniel_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 382
Rejestracja: sob sty 03, 2009 14:28
Lokalizacja: Chatka Wielkiego Władka
Kontakt:

Post autor: _Daniel_ » ndz maja 30, 2010 19:45

witam, zauważyłem ostatnio że miejscu gdzie zaślepiłem egr blaszkę zaczyna cieknąć, co to może być ?
wydaje misie też żę turbo bierze olej bo było go trochę w rurach dolotowych



pabazu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt sie 14, 2009 22:39
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pabazu » ndz maja 30, 2010 19:48

nic nie trzeba lutować kolega kiedyś to opisał
PinkFloyd napisał/a:
albo wykasowac to programem przy okazji chip tuningu i go zaślepić albo ograniczyc jego działanie vagiem, wchodzisz engine/login/12233/adaptacje/03 i dać wartośc na maxa i save


Ja tak zrobiłem i jest ok, nie wywala błędów.



Awatar użytkownika
macv6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: pt paź 19, 2007 22:00
Lokalizacja: Tuszyn
Kontakt:

Post autor: macv6 » pn maja 31, 2010 16:10

Przed wczoraj zaślepiłem u siebie EGR. Wyczyściłem kolektor, kanały w głowicy od zewnętrznej strony i autko chyba się troche lepiej zbiera na niższych obrotach.

LukaszMK4 pisze:a w agrze? ;p
Dzisiaj podłączyłem Golfika pod kompa i błędów brak. :)



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn maja 31, 2010 23:05

Rafał 21 pisze:
W taki razie jest jakiś sposób aby to zrobić tak aby nic nie wyskakiwało i auto jechało jak należy ,dodam że auto teraz łapie tryb awaryjny właśnie przez zacinający się EGR i jeśli nie da się go reanimować to będę musiał go zaśle

Rafica, no przecież kol. Sztomel, w temacie w który piszesz napisał co należy zrobić aby nie wyskakiwał błąd..Wróć kilka stron i sie dowiesz jak i co należy wlutować aby bylo dobrze :grrr:
ale zasymulowanie N18 przez rezystor to inna kwestia niż ta o której pisze kolega, w jego przypadku sterownik wybija błąd nie N18 a braku recyrkulacji spalin na podstawie wysokich wartości MAF actual mimo wysokiego impulsu sterującego na N18, chodzi o to że sterownik silnika u kolegi już monituje o niesprawnym EGR a w innych 1.9 TDI sterownik, mimo że widzi dużą masę powietrza, to nie robi z tego żadnego halo.
Przy silniku AXR funkcjonowanie EGR należy dezaktywować programowo w sterowniku silnika.


Obrazek

Awatar użytkownika
martinezz123
DZIADZIA
DZIADZIA
Posty: 938
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
Lokalizacja: kamienna góra
Kontakt:

Post autor: martinezz123 » pn maja 31, 2010 23:40

_Daniel_ pisze:witam, zauważyłem ostatnio że miejscu gdzie zaślepiłem egr blaszkę zaczyna cieknąć, co to może być ?
wydaje misie też żę turbo bierze olej bo było go trochę w rurach dolotowych


no witam kolego jednoznacznie widać że turbina bierze olej , nie ma innego wytłumaczenia


vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt cze 01, 2010 00:32

zaślepienie egr powowduje że silnik sie wolniej grzeje a co za tym i więcej pali na mieście. czyszczenie kolektora ma wpływ na wyższe obroty sam się przekonałem a potrafi się tam uzbierac sporo syfu. myłem zwykłą benzyną , żeby konkretnie umyć trzeba pół dnia poświęcić...
Można zrobić np. odłączenie egr na kabelku jak silnik nagrzany jest
Ostatnio zmieniony wt cze 01, 2010 00:34 przez JABcok20, łącznie zmieniany 2 razy.


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt cze 01, 2010 07:20

Nie zgodzę się z tobą.Szerzysz poglady na temat zaslepiania EGR w silnikach pozbawionych wymiennika ciepła typu 1z,ahu,afn
w agr,asv,alh jest inaczej i nic a nic nie czuć ze auto sie dłużej zagrzewa


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Post autor: Rafał 21 » wt cze 01, 2010 14:12

Sztomel
Przy silniku AXR funkcjonowanie EGR należy dezaktywować programowo w sterowniku silnika.
O to sorry :grrr: byłem przekonany że ten problem załatwią te oporniki! .Bo też zastąpiłem ten N18 według parametrów i instrukcji z twojego postu i jest OK nic nie wyskoczyło :bigok:
Ostatnio zmieniony wt cze 01, 2010 14:14 przez Rafał 21, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

Awatar użytkownika
grayfox
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt cze 18, 2010 01:26
Lokalizacja: Namysłów

Post autor: grayfox » śr cze 23, 2010 00:43

Przepraszam za odkop, ale mam pytanie.
Czy takie zaślepienie EGR nie wpływa w żadnym stopniu w negatywny sposób na silnik ?
No i czy warto zaślepiać EGR w benzyniaku ?
Ostatnio zmieniony śr cze 23, 2010 03:38 przez grayfox, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr cze 23, 2010 07:54

:panna: przeczytaj od poczatku to sie dowiesz,juz na 1szych str. jest odpowiedz :bajer:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 221 gości