Strona 52 z 62

V MAX Diesli

: śr lip 03, 2013 00:22
autor: dominik7
Kolega ma A3 AGR zrobiony na 215/430 i spokojnie zamyka licznik (240 jest- a ile idzie naprawdę to nie wiem - kola 16 chyba i 205). A gdzie tu miałoby sprzęgło nie dawać rady przy ciągłej jeździe? Co innego przy gwałtownym naciśnięciu gazu przy przyśpieszaniu - to rozumiem.

V MAX Diesli

: śr lip 03, 2013 00:26
autor: Hz
1Z - 200 zamkłem licznik - jakies 5 lat temu... Zdrowa 90 w TDI była
AJM ++ 220km/h 6 gang ! Dałby radę trochę wiecej ale koniec asfaltu byl ;)

V MAX Diesli

: śr lip 03, 2013 09:27
autor: odzim
dominik7 pisze: A gdzie tu miałoby sprzęgło nie dawać rady przy ciągłej jeździe?
przy momencie takim jak nie wymienisz sprzegła to długo na nim nie pojezdzisz bo ma swoja wytrzymałosc takie od 90 -110 Ps moze do 320 Nm ,ale jak tego nie rozumiesz to ja Ci tego tlumaczyc nie będę .Jak kiedys bedziesz mia 200PS + w dieslu to bedziesz wiedzial dlaczego trzeba pare rzeczy pozmieniac w sprzegle i hamulcach :helm:

V MAX Diesli

: śr lip 03, 2013 09:59
autor: Piasek
dominik7 pisze:Kolega ma
może trzymajmy się faktów a nie opowieści rodem z ...
bo wiele takich aut miałem z historiami "1Z i 170KM" które okazywało się być zwykłym "boxem z allegro" za 60zł... wpiętym w silnik w stanie agonalnym

Re: V MAX Diesli

: śr lip 03, 2013 10:11
autor: dominik7
Fakty są takie, że ma wtryski 230, turbo z 2,0 TDI 170 KM IC z Laguny i program z R Performance. Dól w tej chwili z AHF-a, wszystko po kapitalnym remoncie.
Hamulce 312 mm z Audi S3.
Silnik jeszcze na jednomasie. Sprzęgło seria :helm: od 15 tys.km kupiona nówka, ale już dogorywa, więc pewnie zmieni na jakieś mocniejsze.
Nie wdawałbym się w dyskusję, gdybym nie był pewny co kolega ma.

V MAX Diesli

: śr lip 03, 2013 19:40
autor: Gostlik
Majne V-Max 145 (tylo jechalem) i niechcialem go dalej meczyc,bo wlasnych mysli nie slyszalem;)

V MAX Diesli

: czw lip 04, 2013 22:43
autor: wizjer01
180km/h

Re: V MAX Diesli

: pt lip 05, 2013 18:49
autor: inż. Mk2_marcin
Gostlik pisze:Majne V-Max 145 (tylo jechalem) i niechcialem go dalej meczyc,bo wlasnych mysli nie slyszalem;)
jakie oznaczenie silnika masz?

V MAX Diesli

: pt lip 05, 2013 19:00
autor: wronek1
moj 1z
wtryski 0.210
program
egr i kat out i dolot zimnego powietrza do puszki.

na oponach 205/50/15r pełen bak 200km/h licznikowe , 3 osoby na pokladzie po srednio 80kg.

Myślę że auto może i było by szybsze ale marny IC'ek szybko się grzeje i auto puchnie , jak zrobie Fmica to sprawdzę kolejny raz.

Re: V MAX Diesli

: sob lip 06, 2013 15:11
autor: spawacz
Jesli chodzi o reszte to skrzynia EWT , dol silnika ASZ , glowica porting i sprzeglo ABF. Mam nadzieje ze rozwialem watpliwosci co do Vmax :bigok:

V MAX Diesli

: pt lip 26, 2013 16:27
autor: dimmer
Mój ASZ 130 KM seria nic nie dłubanie, skrzynia 6 ale nie wiem jakie oznaczenie bo wlepka się zmyła jak się w bagażniku woda wylała :( koła 205, 55, 16, autostrada z Krakowa do Tarnowa w dwie osoby po około 85 kg, pół baku paliwa , licznikowe 215 km/h i za ch...ja więcej by nie poszedł. Dodam że pogoda bezwietrzna temperatura nad ranem 17 stopni.

Re: V MAX Diesli

: pt lip 26, 2013 21:17
autor: marquentes
golf 3 kombi 1.9 tdi 1Z 330 tyś km przelotu . + 4 osoby na pokładzie. dzis jechałem 180 km/h na trasie ostróda elbląg :D może i by poszedł jeszcze z 5 km niewiem,ale bałem sie pałowac go długo bo czułem bicie na kierownicy :D

V MAX Diesli

: sob sie 17, 2013 00:32
autor: JABcok20
Afn , race520, gtb2260vk jechałem 220 więcej nie cisnąłem bo obroty silnika były za wysokie.

V MAX Diesli

: sob sie 17, 2013 01:11
autor: Zatox
Passat B5 3B kombi AFN+
210 km/h