Strona 6 z 8

: ndz cze 24, 2007 12:38
autor: zaprzal
ile koni dodaje ten czerwony lakier?

: ndz cze 24, 2007 12:40
autor: Pawlos
Na "oko" ze 100 wiecej ;P

: ndz cze 24, 2007 12:43
autor: souler
zaszalal z tym malowaniem ostro. rozumie pokrywe, ale nawet przewody wtryskow :panna: maniak czerwonego. w sumie 'czerwone sa szybsze' :rotfl:

: ndz cze 24, 2007 12:46
autor: Pawlos
Chyba mu troche lakieru po malowaniu paznokci zostalo :P

: ndz cze 24, 2007 12:46
autor: To_mas
bierzesz lusterko i czytasz to wszystko ca tam na tabliczce pisze :)) wkleisz tu i juz bedziesz wiedział co to za turbina :)

czerwoe są szybsze węc ja bym mu dał tak 110 więcej jak nic :)

: ndz cze 24, 2007 12:49
autor: Pawlos
ha lusterko, a skad tu taki skomplikowany i zaawansowany technicznie przedmiot wyczarowac :P Ja tylko komorkie miec i cyfrowke bez baterii :P Moze cos sie znajdzie :P Ide znow do auta, moze mnie ktos po drodze do czubków nie zabierze, za ciagle bieganie i zagladanie pod maske :P

: ndz cze 24, 2007 12:51
autor: To_mas
Pawlos, spoko spoko moje początki wyglądały podobnie :PP
A luterko to zakosiłem mojej mamie :PP i tak samo w niedziele sie pod maske gapiłem :PPP
Idź przepisz wszystko co dasz rade rozczytać i moze sie coś dowiemy....

: ndz cze 24, 2007 12:58
autor: Pawlos
No to mam K14... To raczej nici z duzego doladowania, narazie pompuje tyle co powinna czyli okoko 0,7 bara. Ktore K24 czy T3 jest chlodzona woda??

: ndz cze 24, 2007 13:06
autor: zaprzal
Pawlos pisze:Ktore K24 czy T3 jest chlodzona woda??
zadne

: ndz cze 24, 2007 13:07
autor: To_mas
no widzisz :)) juz wiesz wszystko :)
Pawlos pisze:To raczej nici z duzego doladowania
Ale jakbyś k14 tak do 1 bara podciągnął to myśle ze spokojnie powinna śmigać :)) i dmuchać jak nic :)
Pawlos pisze:Ktore K24 czy T3 jest chlodzona woda??
T2 :PP hehe Garrett T2 jest chłodzony wodą :))
K24 i T3 to duze turbiny charakteryzujące sie duzą turbodziurą :)czyli zaczynają ciągnąc dopiero od ok troche przed 3 tyś :) bardzo dobre na trasy :) bo kiedy te mniejszcze k14 i T2 juz bedą puchnąć zgrzane to T3 czy K24 bedą sie rozkręcać :PP :D:D

[ Dodano: Nie Cze 24, 2007 13:09 ]
Jakbyś tak zapakował do swojego SB taką większą turbine (co sie wiąze z wydatkiem sporym) to by to nieźle latać mogło :)
Ja jednak wolałbym podkręcić to k14 ....
ide umyć auto :)) powodzenia:)

: ndz cze 24, 2007 13:12
autor: Pawlos
Ja niestety czasu nie mam na grzebanie. Bedzie mi to Apsik robil, albo jego brat... Caly czas myslalem ze w Sb jest K24 a w Jr T3.

To_mas, Jak sie rozpedzisz, to i moj mozesz maznac :)

: ndz cze 24, 2007 13:12
autor: zaprzal
To_mas pisze:Jakbyś tak zapakował do swojego SB taką większą turbine (co sie wiąze z wydatkiem sporym)
nieprawda... ja mialem taka zmiane i pasuje flansza na kolektorze wydechowym, pasuje wydech, pasuje rura do ic... jedyne co trzeba zmienic to rura do filtra powietrza wiec przerobka nie taka trudna powiedzialbym, ze wyjatkowo latwa i tania, prawie plug&play
To_mas pisze:Ja jednak wolałbym podkręcić to k14 ....
ja bym nie wolal, na t2 mialem 95 koni a na k24 zrobilem ET 15,24 na 1/4 mili :jezor:

: ndz cze 24, 2007 13:14
autor: Pawlos
Wiem jak sie jezdzi z duza turbawka, bo wczesniej mialem JR.

[ Dodano: Nie Cze 24, 2007 13:16 ]
zaprzal, moze wpadnij na King Of Europe do Kamienia i zobaczymy te 15 na 1/4 :) Zaraz lookne mniej wiecej ile koszci k24 :)

: ndz cze 24, 2007 13:17
autor: To_mas
zaprzal, Ty to zawsze sie musisz ze mną nie zgadzać :PPP
Plug & play to sie zgodze :) Chodziło mi o znalezienie dobrej duzej Turbiny i jej cene :PP hehehe
zaprzal pisze:na t2 mialem 95 koni a na k24 zrobilem ET 15,24 na 1/4 mili :jezor:
moj tez bedzie miał koło tego teraz :) znaczy 95PS :) ale jeszcze sporo modów do wykonania :D

To konkretny czas wykręciłeś :) GRATKI :D
dymu musiało być duzo :)