Czy to jest zawor n75

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » ndz cze 24, 2007 00:06

no fakt dziwna sprawa, chyba że drugi samochód testowy zawyżał, tak jak pisałem sprawdze na innych autach i licznikach bede pewniejszy, oby rzeczywiście mój zaniżał bo jak nie to dalsze poszukiwania mocy :bigok:

porównanie z drugim golfem III 1.8 u niego 60km/h u mnie ok56km/h
porównanie z fiatem SC 1.1 u niego 100km/h u mnie ok96km/h
Ostatnio zmieniony czw sie 02, 2007 16:34 przez janek822, łącznie zmieniany 1 raz.



Sarmik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn lip 27, 2009 20:30
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna/Kraków

Post autor: Sarmik » wt paź 13, 2009 07:57

Ponieważ nie udało mi się znaleść interesującego mnie tematu, podepnę się tutaj :)

Jestem na kupnie auta (diesla, prawdopodobnie 90KM); kilka sztuk już obejrzałem i zauważyłem, że przewód podcisnieniowy (?) idący od dolotu (za T) do n75 jest zaślepiony. Zaślepiony jest przy dolocie i nie bardzo wiem co ktoś mógł zrobić przy samym zaworze. Może ktoś z Was wie co taki zabieg ma na celu i co ewentualnie może oznaczać.

Dzięki z góry;


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images50.fotosik.pl/133/b4a982c163cac53amed.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 92 gości