Strona 6 z 7
Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD
: śr paź 14, 2015 00:34
autor: grzesiek1524
A wydajnością końcówki z sb-ka i te z merca 261? mają taką samą? bo już teraz niewiem czy od sb zakładać czy od merca
Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD
: śr paź 14, 2015 09:44
autor: Q_mac
Kładź od SB, chyba ze lubisz dym-końcówki od merca nie pasują i nie poprawiają osiągów. Aczkolwiek paliwem leją dobrze
Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD
: śr paź 14, 2015 11:27
autor: grzesiek1524
ok to zakładam od sb
na tych też kopa dymu za mną zostawała ale niewiem czy to już za duża dawka paliwa czy co? mam lekkiego gov moda zrobionego i dawka prawie na maksa i jeszcze chyba boost pin jak dobrze pamietam i Ciśnienie 1,2 bara to powinno tak kopcic?
Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD
: śr paź 14, 2015 11:47
autor: Q_mac
Dym pod pełnym obciążeniem ? Ja bym wtryski oddał na sprawdzenie, dziś już nie robią takich jak kiedyś. A dym może powodować też słaby stan pompy/silnika.
Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD
: śr paź 14, 2015 12:05
autor: grzesiek1524
no pod pełnym butem może tak troszkę mniej niż na początku ale dymi sie ostro
no znajomy co mi robi auto powiedział ze trzy końcówki napewno lały bo mokre były pompę robił mi tomogolf z 2 czy 3 lata temu tzn uszczelnienie i części które lepsze to powkładał bo miałem pompę składaną z trzech
palić bez problemu pali, co do silnika to brał mi jakieś 4 litry na 10 tys i kazałem mu założyć nowe pierścionki możliwe że i przez to tak kopcił? Jeszcze mi mówił że olej to jak smoła wyglądał a niby wymieniam co 10 tys :/
Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD
: śr paź 14, 2015 13:14
autor: Q_mac
Olej bedzie czarny. Wymieniaj co 7,5 chyba że delikatnie jeździsz. Jak końcówki lały to sie nie ma co łudzic-wymiana.
Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD
: śr paź 14, 2015 14:30
autor: Michał_1977
grzesiek1524 pisze: pod pełnym butem może tak troszkę mniej niż na początku ale dymi sie ostro
Penie leniwa suszarka założona,albo kąt wtrysku źle ustawiony.
Jaką masz suszarkę?
Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD
: śr paź 14, 2015 16:13
autor: grzesiek1524
turbo ori k-14 ale dmucha 1.3 bara i niby luzów nie ma poprzeczne minimalne ale podłużnych nie ma
no właśnie z tym kątem wtrysku, miałem ustawiony raz na zegar tak jak powinno być ori to miał twardą pracę i słabo odpalał z rana i mi go przestawili ale już niewiem czy jest opóźniony czy przyspieszony, teraz silnik ładnie pracował i dobrze odpalał, a jaki kąt w takim razie po takich przerobkach ustawić?
Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD
: pt paź 16, 2015 07:32
autor: grzesiek1524
Koledzy a z jaką sila dokrecic teraz to uszczelke? Tak jak dla aaz czy dla Sb?
Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD
: pt paź 16, 2015 14:51
autor: Michał_1977
grzesiek1524 pisze:Koledzy a z jaką sila dokrecic teraz to uszczelke? Tak jak dla aaz czy dla Sb?
Na jej opakowaniu będziesz miał instrukcje-siły dokręcania i kolejność śrub.
Elring przewiduje 40Nm + 60Nm + 90* + 90*
Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD
: sob paź 17, 2015 11:19
autor: grzesiek1524
A ok bo nie zauważyłem,, dzięki wielkie wszystkim za cenne informacje
Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD
: sob paź 17, 2015 18:50
autor: grzesiek1524
Panowie mam problem z autem niewiem od czego mi tak kopci :/ czy to wina pompy? czy wtrysków? czy uszczelki metalowej? czy może szklanki? przed rołożeniem trochę mniej kopcił niż po złożeniu :/ a mam założoną nową uszczelke od aaz, nowe końcówki wtryskiwaczy od sb z boscha, nowy rozrząd, i nowe pierścionki. I teraz ma twardą pracę, kąt wtrysku już mi opóżniał i mówił że silnik mało co reagował na te ruchy :/ i zmniejszyłem ćwierć dawki paliwa i dalej to samo :/ najgorzej jak z początku przyspieszam jak wcisne gaz to masakra tyle dymu, i dymi do pełnego buta ale juz troche mniej, ciśnienie na turbinie mam ustawione na 1.2 bara, luzów na wirniku brak. Już nie mam pojecia czego to wina :/ 2 tysie włożyłem i auto gorzej chodzi niz przed remontem.
Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD
: sob paź 17, 2015 23:15
autor: Michał_1977
grzesiek1524 pisze:kąt wtrysku już mi opóżniał i mówił że silnik mało co reagował na te ruchy
Coś zalewa ten Twój mechanik.Może rozrząd skopał?
Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD
: ndz paź 18, 2015 03:23
autor: grzesiek1524
nie no toć to nie pierwsze jego auto
a i zresztą on sam miał golfa i też go modził tylko że benzyne i turbo se do niego założył. No pop prostu jest coś takiego jak by zalewało go na niskich obrotach i słabo jedzie i dymi sie strasznie :/ i teraz jak go odpalam to ma niskie obroty. A czy to mozliwe by było że pompa nie daje takiego ciśnienia jakie powinna dawać i po prostu paliwo leje sobie we wtryski przez to że teraz nowe końcówki i nowe pierścionki? to ma problem rozpylić? bo już sam zachodzę w głowę :/ czy to przez to uszczelkę metalową... no brak słów mówiłem że auto bedzie chodziło jak zegarek a tu lipa :/