Strona 6 z 7

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: śr paź 14, 2015 00:34
autor: grzesiek1524
A wydajnością końcówki z sb-ka i te z merca 261? mają taką samą? bo już teraz niewiem czy od sb zakładać czy od merca :)

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: śr paź 14, 2015 09:44
autor: Q_mac
Kładź od SB, chyba ze lubisz dym-końcówki od merca nie pasują i nie poprawiają osiągów. Aczkolwiek paliwem leją dobrze ;)

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: śr paź 14, 2015 11:27
autor: grzesiek1524
ok to zakładam od sb :) na tych też kopa dymu za mną zostawała ale niewiem czy to już za duża dawka paliwa czy co? mam lekkiego gov moda zrobionego i dawka prawie na maksa i jeszcze chyba boost pin jak dobrze pamietam i Ciśnienie 1,2 bara to powinno tak kopcic?

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: śr paź 14, 2015 11:47
autor: Q_mac
Dym pod pełnym obciążeniem ? Ja bym wtryski oddał na sprawdzenie, dziś już nie robią takich jak kiedyś. A dym może powodować też słaby stan pompy/silnika.

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: śr paź 14, 2015 12:05
autor: grzesiek1524
no pod pełnym butem może tak troszkę mniej niż na początku ale dymi sie ostro :D no znajomy co mi robi auto powiedział ze trzy końcówki napewno lały bo mokre były pompę robił mi tomogolf z 2 czy 3 lata temu tzn uszczelnienie i części które lepsze to powkładał bo miałem pompę składaną z trzech :) palić bez problemu pali, co do silnika to brał mi jakieś 4 litry na 10 tys i kazałem mu założyć nowe pierścionki możliwe że i przez to tak kopcił? Jeszcze mi mówił że olej to jak smoła wyglądał a niby wymieniam co 10 tys :/

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: śr paź 14, 2015 13:14
autor: Q_mac
Olej bedzie czarny. Wymieniaj co 7,5 chyba że delikatnie jeździsz. Jak końcówki lały to sie nie ma co łudzic-wymiana.

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: śr paź 14, 2015 14:30
autor: Michał_1977
grzesiek1524 pisze: pod pełnym butem może tak troszkę mniej niż na początku ale dymi sie ostro
Penie leniwa suszarka założona,albo kąt wtrysku źle ustawiony.
Jaką masz suszarkę?

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: śr paź 14, 2015 16:13
autor: grzesiek1524
turbo ori k-14 ale dmucha 1.3 bara i niby luzów nie ma poprzeczne minimalne ale podłużnych nie ma :) no właśnie z tym kątem wtrysku, miałem ustawiony raz na zegar tak jak powinno być ori to miał twardą pracę i słabo odpalał z rana i mi go przestawili ale już niewiem czy jest opóźniony czy przyspieszony, teraz silnik ładnie pracował i dobrze odpalał, a jaki kąt w takim razie po takich przerobkach ustawić?

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: pt paź 16, 2015 07:32
autor: grzesiek1524
Koledzy a z jaką sila dokrecic teraz to uszczelke? Tak jak dla aaz czy dla Sb?

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: pt paź 16, 2015 14:51
autor: Michał_1977
grzesiek1524 pisze:Koledzy a z jaką sila dokrecic teraz to uszczelke? Tak jak dla aaz czy dla Sb?
Na jej opakowaniu będziesz miał instrukcje-siły dokręcania i kolejność śrub.
Elring przewiduje 40Nm + 60Nm + 90* + 90* :bajer:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: sob paź 17, 2015 11:19
autor: grzesiek1524
A ok bo nie zauważyłem,, dzięki wielkie wszystkim za cenne informacje :-)

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: sob paź 17, 2015 18:50
autor: grzesiek1524
Panowie mam problem z autem niewiem od czego mi tak kopci :/ czy to wina pompy? czy wtrysków? czy uszczelki metalowej? czy może szklanki? przed rołożeniem trochę mniej kopcił niż po złożeniu :/ a mam założoną nową uszczelke od aaz, nowe końcówki wtryskiwaczy od sb z boscha, nowy rozrząd, i nowe pierścionki. I teraz ma twardą pracę, kąt wtrysku już mi opóżniał i mówił że silnik mało co reagował na te ruchy :/ i zmniejszyłem ćwierć dawki paliwa i dalej to samo :/ najgorzej jak z początku przyspieszam jak wcisne gaz to masakra tyle dymu, i dymi do pełnego buta ale juz troche mniej, ciśnienie na turbinie mam ustawione na 1.2 bara, luzów na wirniku brak. Już nie mam pojecia czego to wina :/ 2 tysie włożyłem i auto gorzej chodzi niz przed remontem.

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: sob paź 17, 2015 23:15
autor: Michał_1977
grzesiek1524 pisze:kąt wtrysku już mi opóżniał i mówił że silnik mało co reagował na te ruchy
Coś zalewa ten Twój mechanik.Może rozrząd skopał? :bajer:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: ndz paź 18, 2015 03:23
autor: grzesiek1524
nie no toć to nie pierwsze jego auto ;) a i zresztą on sam miał golfa i też go modził tylko że benzyne i turbo se do niego założył. No pop prostu jest coś takiego jak by zalewało go na niskich obrotach i słabo jedzie i dymi sie strasznie :/ i teraz jak go odpalam to ma niskie obroty. A czy to mozliwe by było że pompa nie daje takiego ciśnienia jakie powinna dawać i po prostu paliwo leje sobie we wtryski przez to że teraz nowe końcówki i nowe pierścionki? to ma problem rozpylić? bo już sam zachodzę w głowę :/ czy to przez to uszczelkę metalową... no brak słów mówiłem że auto bedzie chodziło jak zegarek a tu lipa :/