Strona 6 z 11

: ndz kwie 08, 2007 11:07
autor: Grześko
Na razie nastąpiło zawieszenie broni i pompa jeszcze nie była podmieniana.
Ale raczej nie odpuszczę. :helm:
Czekam na trochę wolnego i na pompę którą uysy ma ustawić, no i podmiana. :food:

: ndz kwie 08, 2007 11:16
autor: Adamm
jak cos to tez mam w tej chwili wolna pompe na stanie (od 1Z) wiec mozna podmienic

: ndz kwie 08, 2007 12:19
autor: Grześko
Myślisz że od 1Z da radę?

Wolne będę miał dopiero w pierwszym tygodniu maja i wtedy będę mógł powalczyć ze zmianą pompy albo u uysego albo u Ciebie. Dzięki za info o pompie.

: ndz kwie 08, 2007 12:41
autor: Adamm
mysle ze powinna dac rade :)

chyba osprzet silnika jest taki sam :)

: pt cze 15, 2007 22:34
autor: Grześko
HUUURRRRAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Konie wróciły!!!!!!!!!!! :smoke:
Jestem po wstawieniu pompy z seata toledo z 98r. z silnika takiego jak mój czyli AFN. Zajęło mi to 2 godziny roboty bo robiłem to pierwszy raz. :helm:
Odpaliłem, ustawiłem dawkę, kąt wtrysku, silniczek popracował trochę na jałowym i pojechałem się przejechać.
Zagrzałem olej do 80 stopni i gaz w podłogę. O rany. :shock: :shock: :shock:
Toczyłem się na jedynce mając z 1500 obrotów, wciskam gaz w podłogę a ten mi zostawił dwa czarne pasy. Na dwójce całkiem nie zerwał, ale opony miałczały. :hmm:
A teraz najlepsze. Opony mam o prawie 10% za duże (185/65/15, powinny być 195/50/15), więc czasy na normalnych będą jeszcze lepsze. Od 80-120 na starej pompie około 8,5s, na tej 6,6s.
Auto wróciło do życia.
Wielkie dzięki wszystkim za wszelkie podpowiedzi i porady. :okej:

Teraz jeszcze jedna wizyta u uysego na dostrojenie do końca autka i koniec modów. To mi wystarczy. :smoke:

: sob cze 16, 2007 10:38
autor: cowboy
cowboy pisze:chyba jednak została Ci pompa...
Grześko pisze:HUUURRRRAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Konie wróciły!!!!!!!!!!!
ciesze sie razem z Tobą !

Teraz jestem trochę madrzejszy i jak to słusznie stwierdził aw69 tuning VP trzeba zaczynać od układu wtryskowego :)
Grześko pisze:Na dwójce całkiem nie zerwał, ale opony miałczały
oj i na 2 potrafi spalic laka - szczególnie jak miałem lekkie fele MOMO 15 calowe i momentu na dole od chu... :)
Grześko pisze:Teraz jeszcze jedna wizyta u uysego na dostrojenie do końca autka i koniec modów. To mi wystarczy.
3,4 miesiące to max :P i powiesz że mało :)
a jak wsiądziesz w serię to pomyslisz że ciagniesz przyczepe campingową :)

co robisz ze stara pompą - chcesz sprzedac :P

: sob cze 16, 2007 11:45
autor: Grześko
Raczej sprzedam, ale będę chciał około 250-300zł. W końcu cały czas chodzi i może u mnie zostać jako awaryjna. :helm:
A że więcej jak 110KM się z niej nie da wyciągnąć, trudno. :D
Poza tą dolegliwością chodzi tak samo jak ta nowa. Zapala równie łatwo, nastawnik czysty bo nic nie szarpie, korekcje nieduże 0,5, 0,3, 1,2.

Myślę że po trzech miesiącach raczej nie zmienię zdania, gdyż teraz toczyłem lekkie potyczki zarówno z żoną (kasa), jak i z tatem(kasa, i cytat "nie ruszaj bo bo masz dobre auto i popsujesz jeszcze gorzej, inni by jeździli i nic nie dokładali a ty wciąż coś grzebiesz i szukasz"). Ale jak go wczoraj przewiozłem to mu szczęka do kolan opadła. (a ma astrę 1,4 16V 90KM 96r. i też nieźle chodzi). A żona jak na dwójce zacząłem piszczeć gumami to pasy zapięła w 1,5 sekundy :rotfl: i zrobiła się trochę blada. Więc zrobiłem tak :kwiat: .

: sob cze 16, 2007 16:58
autor: Adamm
Grzesko no to gratuluje, w koncu CI sie udalo, szkoda ze wtedy z ta moja pompka nie wyszlo bo juz by bylo z glowy :)

ale przynajmniej wiedziales jak sie do niej dobrac :D

: sob cze 16, 2007 17:39
autor: darkob
Gratuluje,wytrwały jesteś w dążeniu do celu..... :D A czy po wymianie tej pompy widzisz różnice w LOGach ?np. w grupie 004 jak wciskasz gaz do dechy w porównaniu do starej pompy?

: sob cze 16, 2007 20:35
autor: Grześko
Adamm. Gdyby nie Twoje szkolenie to sam bym się za to nie wziął.
Ale nauka nie idzie w las.
A odnośnie logów to ich jeszcze nie robiłem. Przypuszczam jednak że różnicy nie będzie żadnej. To nie była wina elektroniki pompy tylko mechaniki.

[ Dodano: 16 Cze 2007 20:37 ]
Poszło kilka punkcików dla kolegów. :okej:

: ndz cze 17, 2007 09:54
autor: cowboy
Grześko pisze:To nie była wina elektroniki pompy tylko mechaniki.
stara pompe powoli przerabiaj na głowiczke 11mm - niedługo może się przydac :)

no to teraz auto powinno łapac 130KM lajtowo...

czekamy na jakis wykresik :bigok:

: sob cze 23, 2007 21:36
autor: Grześko
Dzisiaj zhamowałem gada u Jędrasika w Łodzi, czyli tam gdzie poprzednio. Wyszło 128KM przy 4500obr i 299Nm przy 2460 obr. (na oponkach zimówkach :bajer: dobrze że się nie rozpłynęły bo było 28 stopni)
Przy pomocy kolegi uysego został nieco zmieniony program na "delikatniejszy z dołu". P.S. Wielkie dzięki jeszcze raz.
I to mi na razie wystarczy. A jeśli kiedykolwiek przyjdzie mi jeszcze coś do głowy to nowe wtryski od ASV. Żadnych przeróbek ingerujących bardziej niż wymiana wtrysków nie przewiduję. (na kiepściutkiej serii wtryski dały około 7-8KM, więc na tej pompie to chyba do 140KM powinny podnieść moc)
Wykresik łącznie z serią na poprzedniej pompie i serią na obecnej pompie.
Różnica jest ..... hmm, a co tu będę gadał popatrzcie :

Obrazek

: śr mar 05, 2008 16:14
autor: cowboy
Podbijam do góry, bo dzisiaj rano wstąpił do mnie Grześko po drodze do uysego :) a że był grzeczny to dostał komplecik 216-stek... obecny setup to całkowicie seryjny AFN + 216tki

mam nadzieje że pare koników przybyło :P :bigok:

[ Dodano: Sro Mar 05, 2008 15:23 ]
Grześko pisze:Teraz jeszcze jedna wizyta u uysego na dostrojenie do końca autka i koniec modów. To mi wystarczy. :smoke:
a jednak nie starczyło, hehe

: śr mar 05, 2008 16:27
autor: uysy
cowboy pisze:a że był grzeczny to dostał komplecik 216-stek...
A u mnie był niegrzeczny ;)
jak się zacząłem rozkręcać to Grześko zdecydował, że już mu wystarczy i uciekł :helm: