Strona 6 z 6

BKD pytanie o EGR i dwumas

: sob paź 14, 2017 23:15
autor: KluKoks
Sander, rób logi na czwartym lub piątym biegu, na trzecim są mniej wiarygodne

ten ze szrotu w ogóle nie rusza sztangą stąd duże przeładowanie (nawet .3 bara), na Twoim zaworze pojawia się przeładowanie ale silnik sobie z tym radzi i ciśnienie jest takie prawie jak zakładane, stąd też założenie że układ sterowania ciśnieniem doładowania turbiny jest ok.

u mnie 3 grupa jest odpowiedzialna za EGR, a w 10 jest MAF,
ale średnio i tak różnica w zakładanym a rzeczywistym odczytem z ilości powietrza w EGR to ponad 211 mg, o tyle zaniża przepływka silnik nie wie skąd te powietrze więc twierdzi, że to z EGR

proszę o poprawkę jeśli się mylę

BKD pytanie o EGR i dwumas

: ndz paź 15, 2017 09:41
autor: Sander
Tutaj log robiony na czwartym biegu:
http://vaglog.com/log-011_KCfJ15.html" onclick="window.open(this.href);return false;

BKD pytanie o EGR i dwumas

: śr paź 18, 2017 19:52
autor: KluKoks
czy mógłby ktoś potwierdzić/zanegować moje dywagację na temat EGR i MAF?
Sander, jak jeździ auto?

Re: BKD pytanie o EGR i dwumas

: śr paź 18, 2017 20:13
autor: Sander
KluKoks pisze:czy mógłby ktoś potwierdzić/zanegować moje dywagację na temat EGR i MAF?
Sander, jak jeździ auto?
Tak sobie.
Będę je sprzedawał, bo mam go już dość.

Re: BKD pytanie o EGR i dwumas

: pn lut 27, 2023 19:45
autor: ArekP1977
Witam szanowne grono.
Opowiem mój problem.
Silnik 2.0tdi 140KM BKD 2004r
Wymieniona pompa podciśnienia jazda próbna przez 15min ok a potem turbo nie działa.
Błąd p0299
Podciśnienie do zbiorniczka wyrównującego jest ok.
Do EGR wogole miernik nie pokazuje.
Hamulce są OK.
Podpowie ktoś co może być przyczyną?
Pozdrawiam

Re: BKD pytanie o EGR i dwumas

: pt mar 10, 2023 12:39
autor: ArekP1977
Czy EGR na zimnym silniku, wolne obroty po paru sekundach otwiera się EGR na 5-7mm. Czy tak powinno być? Może przez to grucha z turbo nie odchyla sztangi?