Strona 6 z 6

: wt lip 18, 2006 07:54
autor: specWROC
widze ze zainteresowanie moim problemem z golfikiem jest nieziemskie chyba tylko troche nie na temat.......

ja powiem tak golfer jest moim drugim furaczem wcześniej miałem fiata 126p....mój starszy ma passata 1.9td 92r i możecie nie wierzyć jego pasek pali 6-7 litrów ropy a maluch palił 8 litrów benzyny...massakra kaszel ciągle się psuł ciągle pakowałem w niego kasiore

SZANUJE MOJEGO GOLFERA I TYLE!!!!!!!!!!!!!!!!!

: wt lip 18, 2006 12:54
autor: toofast_38
Troche trwało zanim przeczytałem te wszystkie komenty... Normalnie jak dzieci w przedszkolu ;) Ale nie dziwie sie Golfiarzom bo to ich strona, ich Golfy ich plusy i minusy! Co do kultury wypowiedzi to każdy w nerwach...wiadomo! Fracuskie samochody... Tragedia tytanika nawet ich nie przebije-pójdziesz na dno razem ze swoją renią :P A co do sunny i innych gów... tego typu, których pełno stoi zepsutych na Abstandach na autostradzie, to ten widok mów sam za siebie-masakra! Jedyny pożądny japoniec to Honda i jeżeli już to napewno nie Diesel! Golf II, nie ma lepszego produktu VW i prawdopodobnie nigdy już nie będzie, więc pozdro dla tych co mają mieli i mieć będą! Mk2 Rulez :)
:bajer:

: wt lip 18, 2006 22:52
autor: kamell
Zrób tak jak ja.
1. Odkręć przewód paliwowy od filtra paliwa( filtr-pompa).
2. Weź mały lejek i podłącz do przewodu paliwowego
3. Wlewaj czystą ropę wężykiem do pompy aż zacznie wypływać z filtra paliwa
2. Włóż przewód paliwowy od pompy do przeźroczystego i czystego karnisterka z ropą.
3. Pojemnik z ropą połóż tak aby był wyżej niż pompa.
4. Kręć rozrusznikem.

Jeśli pociągnie ropę, zapali i reaguje na pedał przyśpieszenia- bak,smok w baku, przewody bak-filrt paliwa,filrt, pozostaje do spawdzenia (lewe powietrze, zasilanie paliwem zatkane lub zatkane częściowo).

Jeśli jest bez zmian- pompa się zapowietrza ale powinieneś widzieć wycieki.

U mnie było to pierwsze :okej:

: czw lip 20, 2006 00:34
autor: specWROC
kamell pisze:Zrób tak jak ja.
1. Odkręć przewód paliwowy od filtra paliwa( filtr-pompa).
2. Weź mały lejek i podłącz do przewodu paliwowego
3. Wlewaj czystą ropę wężykiem do pompy aż zacznie wypływać z filtra paliwa
2. Włóż przewód paliwowy od pompy do przeźroczystego i czystego karnisterka z ropą.
3. Pojemnik z ropą połóż tak aby był wyżej niż pompa.
4. Kręć rozrusznikem.

Jeśli pociągnie ropę, zapali i reaguje na pedał przyśpieszenia- bak,smok w baku, przewody bak-filrt paliwa,filrt, pozostaje do spawdzenia (lewe powietrze, zasilanie paliwem zatkane lub zatkane częściowo).

Jeśli jest bez zmian- pompa się zapowietrza ale powinieneś widzieć wycieki.

U mnie było to pierwsze :okej:
ogólnie wymieniłem filtr paliwa bo jak odkręciłem ten zaworek z dołu to spływała smoła...oraz dolalem ropy do baku i odpaliłem silnik bez korka paliwa i zagadał jak nowy

nie wim co mogło się stać?? pompa wtryskowa sucha i wygląda ok

: czw lip 20, 2006 00:48
autor: TYQS
podejzewam SMOK tylko ze umnie było tak ze tracił na mocy nie dostawał paliwa widać było bombelki ale nie było to powietrze tylko prużnia po jakimś czasie około 10 min palił normalnie probowałeś go tak przepalić by sie kulawo rozgrzał do temp pracy ?? i tak chodzi dalej tak samo ? czyli mozna wyeleminować przepalone swiece zarowe bo to one odpowiadają za odpalanie silnika, bez nich bedzie palił topornie

[ Dodano: Czw Lip 20, 2006 00:53 ]
specWROC pisze:nie wim co mogło się stać?? pompa wtryskowa sucha i wygląda ok
to to co umnie :) wytworzyłeś soebie pruznie w przewodach :) a ze nie miał siły by jednak natłoczyć tego paliwa to miał wieksze problemy z zaciągnieciem paliwa jak moja golfina :) tylko ze umnie smok sie zapchał i coś tam jeszcze puszczał tej waszki :)