Strona 6 z 10
: śr sty 30, 2008 15:47
autor: bongo
Ja dzisiaj pojechałem swoim 170km/h,na kołach 175/65R14,skrzynia 4T.I dokładnie przy 170 miałem 4500 obr.Pewnie przy 180 byłoby jakieś 5000 obr.A to już zabójstwo dla silnika.Specjalnie jeszcze go przeciągnąłem na drugim biegu do 80km/h,obrotek pokazał prawie 5000 i przestał ciągnąć.Czyli bez gov moda raczej więcej sie nie wyciśnie.
Nasze klekoty nie zostały stworzone niestety do bicia rekordów na autostradzie...
: śr sty 30, 2008 17:45
autor: Krzylu
seryjny diesel kręci sie 1000 obr więcej niż TD
gdzie tak pisze??
JP-5350
TD-5100
SB bez IC zero dlubaniny skrznia 4S opony 175/70/13
licznik do 260 index 950
: śr sty 30, 2008 22:01
autor: bettek
dawid018 pisze:bettek, i gdzie ta niby ori szafa z 220km/h??
To jest zdjecie z neta... przykładowe...
[ Dodano: 30 Sty 2008 21:01 ]
MaSa_Golf pisze:Osobiscie uwazam ze 184km/h na skrzyni 4S jest raczej niemozliwe do osiagniecia
Ja mam skrzynie 4T !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
: czw sty 31, 2008 00:41
autor: arwam
dawid018 pisze:zwykły diesel kręci sie do 4600 max
Błąd zwykły diesel kręci się do około 5200rpm
: czw sty 31, 2008 00:57
autor: To_mas
arek wamej pisze:Błąd zwykły diesel kręci się do około 5200rpm
nie no kasssss
4 z czymś ale na pewno nie do 5 tyś
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
: czw sty 31, 2008 01:14
autor: arwam
4500Rpm to są obroty mocy max.
Max obr. to chyba 5200rpm. dobranoc bo ja muszę kiedyś spać
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
: czw sty 31, 2008 11:11
autor: bongo
nie no kasssss
4 z czymś ale na pewno nie do 5 tyś
Jak nie,jak tak
Czyli idąc tym tropem,jeśli seryjny SB ma przy 180 koniec obrotów i już dalej nie pojedzie,to jakim cudem słabszy o 25PS JP leci w dwie osoby 184km/h.
I nie chodzi tu o same obroty,bo w warunkach "laboratoryjnych"może JP wkręci sie o te 250 obr. więcej,ale o jazde po drodze,gdzie zasadniczy wpływ mają opory toczenia kół i powietrza?
To po co robią turboklekoty,jeśli zwykły diesel je objeżdża
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
: czw sty 31, 2008 12:47
autor: To_mas
bongo pisze:Czyli idąc tym tropem,jeśli seryjny SB ma przy 180 koniec obrotów i już dalej nie pojedzie,to jakim cudem słabszy o 25PS JP leci w dwie osoby 184km/h.
równia pochyła
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
albo raczej urwisko i żagiel
bongo pisze:Cytat:
nie no kasssss
4 z czymś ale na pewno nie do 5 tyś
Jak nie,jak tak
uuuuu no to macie racje
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ale jadąc tez tyle nim wykręci ?? na którymś biegu nie licząc jedynki ??:)
: czw sty 31, 2008 16:26
autor: bettek
Turbo - diesel jest mocniejszy od zwykłego - zgadza się.
TD jest lepszy na przyspieszenie, a zwykły D na prędkosć
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: czw sty 31, 2008 17:16
autor: Krzylu
Czyli idąc tym tropem,jeśli seryjny SB ma przy 180 koniec obrotów i już dalej nie pojedzie
tak tylko ze na skrzyni 4S ktora jest nieco krotsza od 4T
zablokujcie ten temat bo nikt i tak mu nie przetlumaczy
: czw sty 31, 2008 18:00
autor: bettek
Krzylu pisze:bo nikt i tak mu nie przetlumaczy
O kim mówisz??
: czw sty 31, 2008 19:02
autor: tberent
bettek, i jak tobie człowieku tłumaczyć mają ludzie??
naprawde poczytaj troche bo ciezko sie kłócic jak ktoś cos slyszał, grzebałeś coś w aucie? wiesz co ma wpływ zeby sie kręciło auto wysoko?? na[prawde niechce sie gadac.
opory toczenia CIebie by zabiły.
miałem dwa D jeden w mk1 drugi w mk2 i maks to bylo 165i to przy bujaniu na odcinku ho ho .
: czw sty 31, 2008 19:50
autor: bettek
Dobra. Nie chce sie kłucić. Mam nadzieje, że spotkamy się na MajóVWce i wtedy wam pokaze....
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: czw sty 31, 2008 21:35
autor: bongo
Krzylu pisze:tak tylko ze na skrzyni 4S ktora jest nieco krotsza od 4T
Na 4T pewnie też,bo jak przy 170km/h jest 4500,to przy 180 będzie kole 5000
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)