Strona 6 z 6

: pt mar 24, 2006 00:37
autor: zaprzal
Rapix, narazie sie w tamte strony nie wybieram ;) a Ty jak cos odzywaj sie na gadu :)

: pt mar 24, 2006 11:44
autor: wynalazek
tylko jak go zapale t5o zejdzie z obrotow i zgasnie a po odpaleniu dymi iciezko chodzi tak jak by sie zalewal dzis rano znow sie chyba zalal i nie wiem co moze byc tego przyczyna pozdro wynalazek

: pt mar 24, 2006 16:04
autor: zaprzal
nie bardzo sobie wyobrazam jak mozna zalac diesla, to moim zdaniem nie jest wina membrany - ona reguluje tylko ilosc paliwa pod doladowaniem

: pt mar 24, 2006 16:40
autor: wynalazek
obrucilem membrame efekt jest niesamowity nawet bez zwiekrzania dawki paliwa mysle ze jak zwiekrze mu jeszcze troche doladowanie to bedzie masakra.! ps.. udalo mi sie naprawic moje autko juz nie gasnie po zapaleniu rano prawdopodobnie mial. za male obroty po zapaleniu lub za duzo wkrecilem ta dluga srubke na gorze pompy ktora szczerze mowiac nie wiem do czego sluzy ale w ksiazce jest napisane ze nie wolno jej ruszac ale o tym dowiedzialem sie dopiero po fakcie ..pozdro wynalazek

: ndz mar 26, 2006 13:36
autor: Rapix
zaprzal-a autko zapiernicza pieknie... na trasie nie miałem podjazdu zero dymku a zbierał sie do wyprzedzania super... normalnie szczena mi opadała ze tak fajnie moze jechac TD... no to panie Pawle mam nadzieje ze pan pomoze i u mnie tak zrobic ;)

: ndz mar 26, 2006 14:26
autor: zaprzal
Rapix, heh, dzieki :) z 1.9 mozna chyba wiecej wydusic :>

: ndz mar 26, 2006 14:33
autor: Rapix
zobaczymy ;) po wczorajszej twojej pokazówce... napaliłem sie zeby dłubac ;)

: ndz mar 26, 2006 21:22
autor: szerszeniak
a czym tak pomykaliście?

: pn mar 27, 2006 21:53
autor: Rapix
Ja swoim Passatem za zaprzal swoim MK II :bigok:

: sob maja 06, 2006 13:04
autor: vw_vandal
Cinek pisze:ale powiem że jak nie masz takiej niby gruszki na pompie wtryskowej do której jest podłączony wężyk z dolotu to masz pewnie 1v.
Cinek mój ojczulek ma 1V i jak go przytargaliśmy z niemiec to myśleliśmy że niemiec zmienił pompe od diesla bo niebyło tego grzybka. Więc ja zakupiłem pompe z grzybkiem i tą góre co jest przy turbinie, gdzie się podłancza podciśnienie. Zrobił się żywszy ale np. na 2 przyśpiesza do 55 i czuje że słabnie doszedłem że ten zawór na turbinie się otwiera i wywala powietrze teraz moje pytanie czy jak zmienie ten zawór taki jak jest w JR to nie rozwali turbiny? Mój e-mail: vw_vandal@wp.pl Dzieki

: sob maja 06, 2006 13:12
autor: zaprzal
vw_vandal, jaki masz dokladnie zawor? najlepiej jakbys zapodal fotki, moze da sie regulowac

: sob maja 06, 2006 13:29
autor: vw_vandal
Zawór podobny do tych co tu były a na turbinie pisze K14.