Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Złożyłem falę od TDI do tego tłokorozdzielacz od transita 11mm, założyłem na auto i.... nie mogłem zassać paliwa samą pompą kręcąc rozrusznikiem, założyłem wąż na końcu i zassałem sam ropę, jak już odpalił dałem gazu i.... czarny dym z wydechu auto chodziło jak traktor na fali z TDI... zrobiłem jeszcze kilka przegazówek i.... dym zaczął lecieć niebiesko czarny... po chwili śiwy a następnie biały i tak już zostało... znów wali białym dymem... czyli wniosek jeden... pompka wewnętrzna pada. Jutro ponownie rozbiorę pompę wyciągnę falę i tłokorozdzielacz i zmodzę to na tej z JP'ka.
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Tłokorozdzielacz od transita, a do tego fala od transita i będzie działać. A może falę odwrotnie założyłeś
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
t0mal, jakby fala była w innym miejscu to by przecież auto nie odpaliło... fala jest dobrze założona problem leży zapewne w pompce wewnętrznej. Po odpaleniu i pierwszym przegazowaniu był czarny dym później już tylko kolor zmieniał się ku białemu. Dodam, że wcześniej czasem podczas gwałtownego wciskania gazu auto jakby przerywało ( zdarzało się to, ale rzadko ) jakby paliwa nie dostawało i to nie ważne czy na 10mm czy na 9mm. Po za tym czy źle założona fala spowodowałaby, że pompka wewnętrzna nie ma siły zassać ropy?? Auto odpaliło jak już ropa w pompie była, do tego po chwili je zgasiłem i odpaliło bez grzania świec, więc nie wydaje mi się, że źle fale założyłem .
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
marcinas1983 pisze:Dodam, że wcześniej czasem podczas gwałtownego wciskania gazu auto jakby przerywało ( zdarzało się to, ale rzadko ) jakby paliwa nie dostawało i to nie ważne czy na 10mm czy na 9mm.
raczej za wczesny statyczny kąt wtrysku i za późny dynamiczny ( za małe ciśnienie wewnątrz pompy)
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Wydaje mi się, że ta pompa fiksowała już od dłuższego czasu, teraz tylko jej stan się pogorszył, dzisiaj zmienię cały korpus z JP'ka gdzie pompa wstępna była dobra i zobaczę efekty. Przy okazji zamontuje też gov'a z transita jak i dźwignię dozownika .
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Mógł byś podać nr. tych części?marcinas1983 pisze:Przy okazji zamontuje też gov'a z transita jak i dźwignię dozownika .
Czy tą dźwignię dozownika z transita można wsadzić p&p, czy trzeba ją zmodyfikować?
Też niedługo będę modził pompę 10mm. Mam już pompę dawcę z 1Z. Zastanawiam się jeszcze na jakiej pompie to zbudować 1.6TD czy AAZ starszego typu
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
niestety w tej chwili już nie bo mam to zmontowane na aucie, ale gdzieś mam zdj. i może bym znalazł jakieś oznaczenia na nich.Orzeł_01 pisze:Mógł byś podać nr. tych części?
trzeba zmodyfikować bo transit wyjście na dźwignię gazu ma po drugiej stronie niż VW i do tego nie ma haczyka pod sprężynkę wolnych obrotów.Orzeł_01 pisze:Czy tą dźwignię dozownika z transita można wsadzić p&p, czy trzeba ją zmodyfikować?
do pompy od AAZ'ta potrzebujesz jeszcze koła oraz obudowy. Plusem pompy wtryskowej od AAZ'ta jest chyba grubszy wałek napędowy ( o ile dobrze pamiętam ).Orzeł_01 pisze:Zastanawiam się jeszcze na jakiej pompie to zbudować 1.6TD czy AAZ starszego typu
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Mam koło z 1Z, może będzie pasowaćmarcinas1983 pisze:do pompy od AAZ'ta potrzebujesz jeszcze koła
Dokładnie, dzięki grubszemu wałkowi, nie wyciera się i nie łapie tak łatwo luzu jak w pompach z 1.6TD. Do tego pompa AAZ ma lepszą dźwignię dozownika. Tylko ceny jakie wołają za pompy z AAZ trochę przerażająmarcinas1983 pisze:Plusem pompy wtryskowej od AAZ'ta jest chyba grubszy wałek napędowy ( o ile dobrze pamiętam ).
Gdyby dało radę odczytać oznaczenia, byłbym wdzięczny - chciałbym poszukać tych części u pompiarza, bo za całą pompę trochę się cenią.marcinas1983 pisze:niestety w tej chwili już nie bo mam to zmontowane na aucie, ale gdzieś mam zdj. i może bym znalazł jakieś oznaczenia na nich.
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Orzeł_01, obudowę plastikową paska rozrządu też będziesz potrzebował do pompy od AAZ'ta.
Ja jutro swoją pompę będę musiał znów z auta wyciągnąć... coś przy jej składaniu pomieszałem i cofa mi się z niej paliwo do zbiornika ( zaworek od JP'ka jak i od SB'ka ) a tak miało być pięknie...
Ja jutro swoją pompę będę musiał znów z auta wyciągnąć... coś przy jej składaniu pomieszałem i cofa mi się z niej paliwo do zbiornika ( zaworek od JP'ka jak i od SB'ka ) a tak miało być pięknie...
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Pewnie nieszczelność, może któraś uszczelka nie siadła na swoje miejsce?
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
marcinas1983 pisze:do pompy od AAZ'ta potrzebujesz jeszcze koła oraz obudowy.
tylko koła pasowego bo w obudowie tylko przewiercasz otwór na wystającą nakrętkę koła pasowego.
marcinas1983 pisze:Plusem pompy wtryskowej od AAZ'ta jest chyba grubszy wałek napędowy ( o ile dobrze pamiętam ).
wałki mają tą samą średnicę ale w pompie od AAZ'a jest lepiej rozwiązane łożskowanie niż w pompie od 1.6TD
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
A jak wygląda łożyskowanie i dozownik w pompie 1.9D, czy jest takie jak w AAZ? Czy to są te same pompy, tylko jedna ma LDA, a druga nie?arwam pisze:wałki mają tą samą średnicę ale w pompie od AAZ'a jest lepiej rozwiązane łożskowanie niż w pompie od 1.6TD
Ostatnio zmieniony wt lip 26, 2011 22:32 przez Orzeł_01, łącznie zmieniany 1 raz.
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
Łożyska są szersze w 1.9
Pompa od wolnossącego ma tę samą obudowę, pompę wstępną i wałek, co turbo i na tym się kończą podobieństwa.
Pompa od wolnossącego ma tę samą obudowę, pompę wstępną i wałek, co turbo i na tym się kończą podobieństwa.
Ostatnio zmieniony wt lip 26, 2011 22:24 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
Turbo MIX 1,9 TD > 1,6 TD Garett T-2
t0mal,
A wiecie może z czego jeszcze (oprucz transita) można zastosować wydajną dźwignię dozownika?
A wiecie może z czego jeszcze (oprucz transita) można zastosować wydajną dźwignię dozownika?
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości