Strona 6 z 22
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
: pt sty 21, 2011 16:16
autor: fenestro00005
pawello1988 pisze:przeczyscilem n75
Ja też czyściłem, ale za jakiś czas i tak musiałem go wymienić na nowy.
pawello1988 pisze:jeszcze jak mozna to prosze o wyjasnienie gdzie w moim dziadku jest ecu
W podszybiu, po prawej stronie filtra przeciwpyłkowego(jak stoisz przed maską)
pawello1988 pisze:czy moze to byc jakis pekniety kabelek
Raczej nie, jak już to wężyk może być pęknięty
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
: pt sty 21, 2011 17:38
autor: pawello1988
no wlasnnie wlasnie. mialem dziure w wezyku ktory idzie do oklic pompy, w moim golfie wychodzi on z n18
zalatalem go ale to nie zmienia faktu ze raz power jest a raz go nie ma
czy w n75 powinno cos cykac? u mnie on jakby nic nie pracowal. tam w kazdy wyjsciu powinno byc cisnienie czy w jednym podcisnienie?
jezeli mozna niech ktos mi powie jak ciezko powinna chodzic grucha od turba?
i prosze o dokladny opis jak wezyki maja z tych dwoch zaworkow wychodzic bo moze gdy regenerowalem turbo pomylilem sie gdzies
nie wspominalem ze mam popsuty egr, zostal zaslepiony. to ma znaczenie?
dzieki
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
: pt sty 21, 2011 22:17
autor: eFIeLiPeO
pawello1988, najlepiej to podepnij sie pod vag i zrob blok 011bs i wywal wezyki podcisnienia z n75. zobacz czy dmucha. wtedy bedziesz wiedzial czy n75 nie jest uwalone.
zalatalem go ale to nie zmienia faktu ze raz power jest a raz go nie ma
czym go "zalatales " ??
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
: ndz sty 23, 2011 14:02
autor: tomik109
Czy węzyk który idzie do podszybia wchodzi tylko w tą gume czy dalej musi w cos tez wejsc?
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
: ndz sty 23, 2011 14:17
autor: damcio151
tomik109 pisze:Czy węzyk który idzie do podszybia wchodzi tylko w tą gume czy dalej musi w cos tez wejsc?
jak Ty sobie to wyobrażasz ... droga do nikąd
idzie do ECU
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
: ndz sty 23, 2011 14:28
autor: tomik109
no tak musi gdzies wchodzic jak sie dostac do tego ecu ?
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
: ndz sty 23, 2011 15:26
autor: damcio151
otwórz maskę, odkręć od podszybia ( lewego stojąc przodem do otwartej maski ) plastikowe śrubki
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
takie zaczepy ... zdejmij je i masz ECU, przy okazji wyczyścisz filtr przeciwpyłkowy
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
: ndz sty 23, 2011 17:31
autor: tomik109
ok dzieki
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
: ndz sty 23, 2011 19:26
autor: Andrzej R.
powiem ci tak ze ten mechanik nie potrzebnie ci regulowal sztange,tez kiedys lapal mi notlauf i sam wyczyscilem turbo i objawy mialem takie jak ty 140-150km/h i notlauf ale jakis czas mi to nie przeszkadzalo bo w polsce wiecej nie potrzeba
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
do czasu az wogole sie zle zrobilo i pod gorke przy 100 na godz na 5 biegu mi lapal,a wiec oddalem turbo do profesjanalisty no po odebraniu auta szok super rakieta :bigok:no i 400 sowki w plecy
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
a moj blad przy skrecaniu byl taki ze zle zalozylem pierscien sterujacy lopatkami,poprostu dogory nogami i skok lopatek byl za maly,niewiem jak u ciebie ale u mnie to bylo wlasnie to,pozdro
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
: ndz sty 23, 2011 20:19
autor: malecki-21
Mnie też dotknął problem notlaufu
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
. Zacznę od wymiany węży bo są one dość mocno poprzecierane, tylko czy ktoś jest mi w stanie powiedzieć ile metrów tego węża kupić żeby starczyło na wymianę wszystkich?
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
: ndz sty 23, 2011 20:51
autor: Andrzej R.
kup 3 metry 3,5 mm i 2 metry 5mm spokojnie ci wystarczy
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
: pn sty 24, 2011 09:25
autor: eFIeLiPeO
pamietaj aby docinac co do cm
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pozniej komputer tez moze szwankowac
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
: pn sty 24, 2011 11:29
autor: damcio151
eFIeLiPeO pisze:pamietaj aby docinac co do cm
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
pozniej komputer tez moze szwankowac
no ciekawe
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko
: wt sty 25, 2011 01:43
autor: mitik
witam,
Sprawa wyglada nastepujaco : mam golfa IV 1.9 tdi z silnikiem o symbolu ahf,110hp, przebieg ponad 300 tys. auto nie odpala zagrzane, z zimnym nie ma problemow, natomiast zagrzane trzeba ''krecic i krecic'' , samochod stracil moc, nie ma jej kompletnie na zadnym biegu, predkosc max to 110-120 km/h , notlauf, turbina, przeplywka, ic , co to moze byc , oplaca sie naprawiac silnik jak w dodatku slychac cykanie zaworu ? PROSZĘ O POMOC
z gory dziękuję i pozdrawiam
mitik