Strona 6 z 6

całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu

: pt mar 11, 2011 22:50
autor: bradley
To jest Ebersparcher (chyba tak sie to pisze) a co do dzialania... no wlasnie. Nie dziala i nie mam czasu zeby pojechac i oddac to do serwisu. Poprzedniej zimy (u poprzedniego wlascieciela dzialalo).
Jest mozliwosc odpalenia tego na konkretna godzine jak i po nacisnieciu guzika i bedzie chodzilo to przez 60min.

całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu

: pt mar 11, 2011 23:31
autor: munior
don vittorio pisze:nie powinno się wpinać w przewód paliwowy zasilający (mówimy o klekotach), ponieważ w trakcie pracy silnika, kiedy chcemy użyć webasto jako dogrzewacza, pompa jest silniejsza niż pompka webasto i może nie zadziałać. Poza tym na postoju pompka webasto może "wyssać" paliwo z pompy i zonk.
Nie ma zadnych zonków ,przy podpieciu na zasilaniu ,pompa niczego nie wysysa ,webasto zawsze mi odpala,od września zeszłego roku ,nie zdarzyło sie żeby nie odpaliło czy to podczas pracy silnika ,czy przed odpaleniem ,takze bez przesady z tym zonkiem :chytry:
bradley pisze:To jest Ebersparcher (chyba tak sie to pisze) a co do dzialania... no wlasnie. Nie dziala i nie mam czasu zeby pojechac i oddac to do serwisu.
bradley, masz nowszy model hydronica ,ze zintegrowaną pompą wody ,niestety w tym jak i wiekszości przypadków ,nowsze nie znaczy lepsze ,sterowniki padają w nich jak muchy .Ale nie żebym ci zle życzył ,bo może tylko świeca żarowa sie spaliła i też nawet się nie odezwie

całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu

: sob mar 12, 2011 15:06
autor: borek88
munior, dzieki takiego przykladu podrzebowalem
czyli moj to E z golfa IV tez powinien dac rade ciagnac paliwko
mozesz dodac foto jak masz zamontowany trojniczek??
bo ja mam weze zasilajace dosc grube a nie moglem kupic takiego trojniczka z redukcja na mniejszy wiec chyba bede musial wezami zejsc na cieciejszy

Re: całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp p

: pn mar 14, 2011 08:35
autor: don vittorio
munior pisze:
don vittorio pisze:nie powinno się wpinać w przewód paliwowy zasilający (mówimy o klekotach), ponieważ w trakcie pracy silnika, kiedy chcemy użyć webasto jako dogrzewacza, pompa jest silniejsza niż pompka webasto i może nie zadziałać. Poza tym na postoju pompka webasto może "wyssać" paliwo z pompy i zonk.
Nie ma zadnych zonków ,przy podpieciu na zasilaniu ,pompa niczego nie wysysa ,webasto zawsze mi odpala,od września zeszłego roku ,nie zdarzyło sie żeby nie odpaliło czy to podczas pracy silnika ,czy przed odpaleniem ,takze bez przesady z tym zonkiem :chytry:

Tak zaleca montować serwis Webasto a jak sobie zamontuje to jego sprawa. Przy słabszej kondycji pompy może byc różnie... i potem temat "nie działa webasto". Podałem 3 sposoby montażu, nie rozumiem dlaczego uparliście się na przewód zasilania pompy...