całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu

Post autor: bradley » pt mar 11, 2011 22:50

To jest Ebersparcher (chyba tak sie to pisze) a co do dzialania... no wlasnie. Nie dziala i nie mam czasu zeby pojechac i oddac to do serwisu. Poprzedniej zimy (u poprzedniego wlascieciela dzialalo).
Jest mozliwosc odpalenia tego na konkretna godzine jak i po nacisnieciu guzika i bedzie chodzilo to przez 60min.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu

Post autor: munior » pt mar 11, 2011 23:31

don vittorio pisze:nie powinno się wpinać w przewód paliwowy zasilający (mówimy o klekotach), ponieważ w trakcie pracy silnika, kiedy chcemy użyć webasto jako dogrzewacza, pompa jest silniejsza niż pompka webasto i może nie zadziałać. Poza tym na postoju pompka webasto może "wyssać" paliwo z pompy i zonk.
Nie ma zadnych zonków ,przy podpieciu na zasilaniu ,pompa niczego nie wysysa ,webasto zawsze mi odpala,od września zeszłego roku ,nie zdarzyło sie żeby nie odpaliło czy to podczas pracy silnika ,czy przed odpaleniem ,takze bez przesady z tym zonkiem :chytry:
bradley pisze:To jest Ebersparcher (chyba tak sie to pisze) a co do dzialania... no wlasnie. Nie dziala i nie mam czasu zeby pojechac i oddac to do serwisu.
bradley, masz nowszy model hydronica ,ze zintegrowaną pompą wody ,niestety w tym jak i wiekszości przypadków ,nowsze nie znaczy lepsze ,sterowniki padają w nich jak muchy .Ale nie żebym ci zle życzył ,bo może tylko świeca żarowa sie spaliła i też nawet się nie odezwie


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

borek88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr gru 08, 2010 22:49

całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp płynu

Post autor: borek88 » sob mar 12, 2011 15:06

munior, dzieki takiego przykladu podrzebowalem
czyli moj to E z golfa IV tez powinien dac rade ciagnac paliwko
mozesz dodac foto jak masz zamontowany trojniczek??
bo ja mam weze zasilajace dosc grube a nie moglem kupic takiego trojniczka z redukcja na mniejszy wiec chyba bede musial wezami zejsc na cieciejszy



Awatar użytkownika
don vittorio
rock n roll
rock n roll
Posty: 248
Rejestracja: czw lut 04, 2010 20:23
Lokalizacja: kuj-pom

Re: całkowita diagnoza silnika 1z i usunięcie usterek-temp p

Post autor: don vittorio » pn mar 14, 2011 08:35

munior pisze:
don vittorio pisze:nie powinno się wpinać w przewód paliwowy zasilający (mówimy o klekotach), ponieważ w trakcie pracy silnika, kiedy chcemy użyć webasto jako dogrzewacza, pompa jest silniejsza niż pompka webasto i może nie zadziałać. Poza tym na postoju pompka webasto może "wyssać" paliwo z pompy i zonk.
Nie ma zadnych zonków ,przy podpieciu na zasilaniu ,pompa niczego nie wysysa ,webasto zawsze mi odpala,od września zeszłego roku ,nie zdarzyło sie żeby nie odpaliło czy to podczas pracy silnika ,czy przed odpaleniem ,takze bez przesady z tym zonkiem :chytry:

Tak zaleca montować serwis Webasto a jak sobie zamontuje to jego sprawa. Przy słabszej kondycji pompy może byc różnie... i potem temat "nie działa webasto". Podałem 3 sposoby montażu, nie rozumiem dlaczego uparliście się na przewód zasilania pompy...


"Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia. Rozsiałem je u twych stóp.

Stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach.”

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości