turbina k14 bezpieczne ciśnienie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
maniek8855 pisze:mam pytanie jak jest bezpieczne ciśnienie dla tej turbiny garret k14,żeby jej zbyt nie przesilić?
znam przypadek gdzie K14 pompowało bara.
i nie był to zacięty WG.
inna sprawa że wysrało się uszczelnienie wałka po stronie zimnej ale to już raczej czysty zbieg okoliczności niż wina zbyt wysokiego ciśnienia.
jeśli na codzień jeździsz spokojnie to można nastawić dość duże ciśnienie ale jeśli na codzień jeździsz szybko u często wciskasz pedał gazu do spodu to raczej nie przekraczaj granicy 1,2 bara.
lepsza była by T2.
przy podobnych właściwościach auto jedzie zgoła inaczej niż na K14.
lub jeśli nie będzie Ci przeszkadzał lag to pakuj T3.
mozna na niej dmuchać nawet i ponad 2 bary na silniku 1.6TD bo na 1.9 granica jej wydajności leży zbyt blisko wartości krytycznych obrotów.
ja jestem za tym aby dawki nie ruszać, masz plombe tak zostaw.maniek8855 pisze:teraz pytanie czy zwiększać dawkę czy nie?
pobaw się ewentualnie govem, daj jakies podkładki( myśle jedna pod najdłuzszą śrubę aby miała tak maks. 2mm) powinno starczyc.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
Jeżdżę raczej spokojnie, chyba,ze na prawdę się spieszę, ale z reguły do 110 i nie kręcę powyżej 3tyś więc uszczelka myślę,że da radę, jeszcze raz zapytam czy starczy jak zrobię gov moda czy trzeba też ruszyć dawkę? Ustawiłem na 1,1 bara i dałem jeszcze zawór mbc bo regulacja na turbinie się chyba zapiekła.arwam pisze:jeśli na codzień jeździsz szybko u często wciskasz pedał gazu do spodu to raczej nie przekraczaj granicy 1,2 bara.
lepsza była by T2.
gov moda bym chętnie zrobił, ale nie ukrywam,ze boje się,ze coś zepsuje, z tego co czytałem po gov modzie niektórzy mieli problem z obrotami itd, a nie znam nikogo w mojej okolicy, kto mógłby mi pomócJABcok20 pisze:ja jestem za tym aby dawki nie ruszać, masz plombe tak zostaw.
pobaw się ewentualnie govem, daj jakies podkładki( myśle jedna pod najdłuzszą śrubę aby miała tak maks. 2mm) powinno starczyc.
nie trzeba polomy zrywać . srubke wykrecisz a plomba zostanie co nie...
no chyba ze ktoś chce miec tłumaczenie na zwiekszenie dawki
no chyba ze ktoś chce miec tłumaczenie na zwiekszenie dawki
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: ndz lut 25, 2007 12:04
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
maniek8855, ja robilem gova wczoraj i ciezko jest tam cos zepsuc, uwazaj tylko zeby cos ci nie wpadlo do pompy zwalaszcza ta sprezynka od strony silnika ktora napreza to kowadelko do regulacji obrotow na jalowym i na wyciagnietym przyspieszaczu. Przed zabraniem sie za zdjecie ciegna gazu wyczysc go dobrze i jest tam podzialka na nim, wez gwozdzia i zaznacz polozenie oski wychodzacej z pompy wzgledem ciegna i zapamietaj jak byly sprezyny. Jesli to zaznaczysz to potem poskladasz bez problemu wszystko tak jak bylo wczesniej. Dodam jeszcze ze problemow z obrotami nie mialem zadnych.
JABcok20, trzeba zdjąc plombe bo zeby zwiekszyc dawke trzeba srube wkrecic a nie wykrecic i plomba w tym przeszkadza chyba ze rozmawiamy o jakiejs innej plombie
[ Dodano: 20 Lut 2010 13:55 ]
Michaś_1977, wg mnie plomba jest po to zeby dawki nie zwiekszyc bo srube od dawki przeciez sie wkreca do srodka a plomba wlasnie to ogranicza
[ Dodano: 20 Lut 2010 13:57 ]
a tak wogole to po co robic gova i krecic turbine nie ruszajac dawki ?? bezsens... no chyba ze juz jest fabrycznie tak duza w co watpie
JABcok20, trzeba zdjąc plombe bo zeby zwiekszyc dawke trzeba srube wkrecic a nie wykrecic i plomba w tym przeszkadza chyba ze rozmawiamy o jakiejs innej plombie
[ Dodano: 20 Lut 2010 13:55 ]
Michaś_1977, wg mnie plomba jest po to zeby dawki nie zwiekszyc bo srube od dawki przeciez sie wkreca do srodka a plomba wlasnie to ogranicza
[ Dodano: 20 Lut 2010 13:57 ]
a tak wogole to po co robic gova i krecic turbine nie ruszajac dawki ?? bezsens... no chyba ze juz jest fabrycznie tak duza w co watpie
Ostatnio zmieniony sob lut 20, 2010 14:51 przez vwmkII, łącznie zmieniany 1 raz.
- maniek8855
- Forum Master
- Posty: 1738
- Rejestracja: pt sie 22, 2008 13:23
- Lokalizacja: Warszawa/Halinów
Dawka jest nie zwiększana póki co ale obróciłem boost pina i taka śrubę na grzybie wkręcałem i ma teraz kopa autka, jest zdecydowana różnica po tym jak obróciłem boost pina i wkręciłem wyżej wspomniana śrubę,myślę,że dopiero po govie rusz dawkę, oczywiste jest,ze jak podniosę ciśnienie na turbo to auto musi mieć więcej paliwa ale rozwiązałem ten problem bawiąc się boost pinem, ewentualnie myślę nad jego spiłowaniem ale nie za dużovwmkII pisze:tak wogole to po co robic gova i krecic turbine nie ruszajac dawki ?? bezsens... no chyba ze juz jest fabrycznie tak duza w co watpie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 221 gości