Jaka uszczelka pod głowicą
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jaka uszczelka pod głowicą
Może się lać i tak dzieje się często. Jeśli w twoim silniku 1.3 to sprawdź czy nie leci z pokrywy zaworów bo często rozlewa się po głowicy i nie którzy błędnie diagnozują jako wyciek z pod głowicy
- zawadkabulls
- Ma gadane
- Posty: 192
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 20:54
- Lokalizacja: Niemodlin
Re: Jaka uszczelka pod głowicą
jbs-78 pisze:Może się lać i tak dzieje się często. Jeśli w twoim silniku 1.3 to sprawdź czy nie leci z pokrywy zaworów bo często rozlewa się po głowicy i nie którzy błędnie diagnozują jako wyciek z pod głowicy
moze tak byc bo mi sie z tylu leje a nie z przodu:D zobacze i napisze
Moja Golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=357679" onclick="window.open(this.href);return false; vag4fans.pl ZAPRASZAM!!!!!
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Jaka uszczelka pod głowicą
koledzy jak rozpoznać po uszczelce że z głowicą było już coś robione (planowane) a jak rozpoznać że to jeszcze oryginał ? w tym temacie jestem zielony
- zawadkabulls
- Ma gadane
- Posty: 192
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 20:54
- Lokalizacja: Niemodlin
Jaka uszczelka pod głowicą
niewiem jak jest w golfie 4 ale w 2 jest tak ze na uszczelce sa dziurki nawiercane i to oznacza jaka jest grubosc uszczelki i po tym sie diagnozuje ile razy byla robiona
Moja Golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=357679" onclick="window.open(this.href);return false; vag4fans.pl ZAPRASZAM!!!!!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Jaka uszczelka pod głowicą
Nic bardziej mylnego-grubość uszczelki dobiera się na podstawie wystawania tłoków ponad blok (przynajmniej w dieslach). Nie jest to żaden wyznacznik-ja miałem na dwa karby i uszczelka ori VW, więc ?
Jaka uszczelka pod głowicą
Witam
Jakis czas temu ojciec w swoim ALH robil glowice (planowanie, uszczelniacze...). Auto oddal do mechanika i on sie wszystkim zajmowal. Kilka dni temu zauwazylismy, ze uszczelka pod glowica jest z 3 karbami a stara byla z 1. Byl u mechanika a ten mu powiedzial ze tak sie robi i ze wszystko jest ok. Pojechal tam gdzie glowice planuja i tez powiedzieli ze lepiej dac grubsza po planowaniu. A tu czytam ze daje sie taka sama jak byla stara.
Teraz na grubszej bedzie slabsze sprezanie, gorzej w zime bedzie odpalal?
Ehhhh Ci "FACHOWCY"
Jakis czas temu ojciec w swoim ALH robil glowice (planowanie, uszczelniacze...). Auto oddal do mechanika i on sie wszystkim zajmowal. Kilka dni temu zauwazylismy, ze uszczelka pod glowica jest z 3 karbami a stara byla z 1. Byl u mechanika a ten mu powiedzial ze tak sie robi i ze wszystko jest ok. Pojechal tam gdzie glowice planuja i tez powiedzieli ze lepiej dac grubsza po planowaniu. A tu czytam ze daje sie taka sama jak byla stara.
Teraz na grubszej bedzie slabsze sprezanie, gorzej w zime bedzie odpalal?
Ehhhh Ci "FACHOWCY"
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm
Jaka uszczelka pod głowicą
Witam. Panowie, przymierzam się do wymiany UKP. Nie wiem tylko jaką uszczelkę wybrać.
Oczywiście głowica będzie oddawana do planowania i sprawdzenia.
Mój silnik to 1.9 TDI ASV. Nic więcej na temat samochodu nie wiem, bo nie dawno temu go kupiłem.
Czym kierować się przy wyborze? Jaką firmę polecacie?
Gdzieś czytałem, że trzeba patrzeć na "otworki" i "ząbki" bo jakoś tak te uszczelki są oznaczane w zależności od grubości, tak?
I jeszcze jedno pytanie: czy zawsze trzeba wymieniać szpilki głowicy? Czy to konieczne?
Nie chciałbym pchać się w dodatkowe koszty, bo mam dość okrojony budżet :/
Pozdrawiam
Oczywiście głowica będzie oddawana do planowania i sprawdzenia.
Mój silnik to 1.9 TDI ASV. Nic więcej na temat samochodu nie wiem, bo nie dawno temu go kupiłem.
Czym kierować się przy wyborze? Jaką firmę polecacie?
Gdzieś czytałem, że trzeba patrzeć na "otworki" i "ząbki" bo jakoś tak te uszczelki są oznaczane w zależności od grubości, tak?
I jeszcze jedno pytanie: czy zawsze trzeba wymieniać szpilki głowicy? Czy to konieczne?
Nie chciałbym pchać się w dodatkowe koszty, bo mam dość okrojony budżet :/
Pozdrawiam
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jaka uszczelka pod głowicą
Ja zawsze biorę Elring,skrajnie Victor Reinz lub Goetze.Bociekk pisze:Jaką firmę polecacie?
Tak,czyli tzw. karby,są one wyznacznikiem grubości uszczelki i należy zamontować taką samą,bez względu na to czy głowica planowana,czy też nie.Uszczelkę dobiera się do wysokości wystawania tłoków ponad blok,a nie wysokości głowicy.Bociekk pisze:trzeba patrzeć na "otworki" i "ząbki"
Koniecznie!Bociekk pisze:czy zawsze trzeba wymieniać szpilki głowicy?
UPG 100-120zł,planowanie 40-50zł,gumki zaworowe Elring-2zł/szt,szpilki Elring 40-50złBociekk pisze:koszty,
To tak z grubsza,a o koszt robocizny,to już u siebie musisz popytać
Ja na Twoim miejscu zleciłbym warsztatowi od głowic kompleksową naprawę,czyli sprawdzenie szczelności,planowanie,uszczelniacze,docieranie zaworów,mycie.Jak zawsze tak robię i płacę 200-220zł
Jaka uszczelka pod głowicą
Myślę, że temat wyczerpany
Dzięki Michał, o to właśnie mi chodziło
Zimny browarek dla Ciebie
Dzięki Michał, o to właśnie mi chodziło
Zimny browarek dla Ciebie
Re: Jaka uszczelka pod głowicą
Kilka postow wyzej pytalem jakie moga byc negatywne skutki zalozenia uszczelki z 3 karbami jak oryginalnie byla z 1. Myslalem ze beda problemy z odpalaniem w mroz itp rzeczy. W zeszly weekend byl pierwszy test odpalanie po nocy w -11°. No i auto odpalilo bez najmniejszego problemu. Wiec mimo tego ze uszczelka jest grubsza nie wplynelo to negatywnie na odpalanie, moc
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 166 gości