Strona 6 z 12

: wt lis 24, 2009 13:24
autor: t0mal
Biperr0 pisze:Ale czy ta rura dolotowa z JRa będzie mi pasować na K24
Tak, poszukaj sobie odrazu korka po winie, żeby zatkać dziurę na zawór upustowy.

: wt lis 24, 2009 13:41
autor: Biperr0
arwam, nic z tych rzeczy u mnie na szczęście nie występuje:) Silnik ma moc,rozrusznik ciągnie prawidłowo :) No to moje pytanie czy nie macie takiej oto rurki do sprzedania ?? :grin:

: wt lis 24, 2009 16:40
autor: BENITO
Ale ktoś zrobił rzeźbę, dół i pompa z AAZ, głowica 1 1v lub JR, pucha filtra jak z SB.

: wt lis 24, 2009 16:42
autor: t0mal
Albo z 1V

: wt lis 24, 2009 16:57
autor: Biperr0
BENITO, tym ktosiem jestem ja :helm: Może wygląda troche dziwnie ale jeździ super :bigok:

: wt lis 24, 2009 17:10
autor: DaroD
BENITO pisze:DaroD w kolektorze zawsze masz film olejowy bo opary oleju idą z odmy. Sprawdź lepiej co się dzieje za turbiną. to że nie ma luzów wzdłużnych wcale nie znaczy że nie puszcza oleju. :chytry:
za turbina such, o ile dobry element odkrecilem. Mianowice odkrecilem kolanko od wydechu i zobaczylem suchy wirnik od turbiny i wogole wszystko bylo tam suchutkie. Popraw mnie jak jakies kocmoluchy wypisalem :D

: wt lis 24, 2009 17:32
autor: t0mal
Czasami turbo pluje i w wydech, ale najczęściej olej idzie w dolot, powinieneś rozkręcić połączenie pomiędzy kolektorem dolotowym, a sprężarką, takie kolanko gumowe.

: wt lis 24, 2009 17:35
autor: Biperr0
Jeżeli daje ci na tłoki olej to musisz zobaczyć czy kopci i na jaki kolor

: wt lis 24, 2009 17:43
autor: DaroD
t0mal pisze:Czasami turbo pluje i w wydech, ale najczęściej olej idzie w dolot, powinieneś rozkręcić połączenie pomiędzy kolektorem dolotowym, a sprężarką, takie kolanko gumowe.
Rozkrecilem objemki, sciagnolem kolanko i widze olej ale BENITO napisal:
DaroD w kolektorze zawsze masz film olejowy bo opary oleju idą z odmy. Sprawdź lepiej co się dzieje za turbiną. to że nie ma luzów wzdłużnych wcale nie znaczy że nie puszcza oleju.

Wiec chyba musi tam byc, a co do koloru spalin to sa siwe :cry:

[ Dodano: 24 Lis 2009 16:44 ]
I duzo dymu jak dam gazu a na wolnych obrotach prawie nie widoczny.

: wt lis 24, 2009 17:58
autor: arwam
DaroD,

jak na odkręconym kolanku od turbiny dodasz trochę gazu tan około 2500rpm i tak trzymasz to nie powinno nic pluć jak pluje to turbo do wymiany lub regenracji.

: wt lis 24, 2009 18:01
autor: DaroD
arwam pisze:DaroD,

jak na odkręconym kolanku od turbiny dodasz trochę gazu tan około 2500rpm i tak trzymasz to nie powinno nic pluć jak pluje to turbo do wymiany lub regenracji.
ok. Zaraz polece i sprawdze

: wt lis 24, 2009 18:24
autor: arwam
DaroD,

przeczytaj to i zrób jak tam napisałem.
to da nam najpełniejszy obraz tego co sięw silniku dzieje.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... t=#3405660

: wt lis 24, 2009 18:28
autor: DaroD
No i efekty byly takie. Sciagnolem kolanko, odpalilem silnik i tak jak pisales przytrzymalem go tak mniej wiecej na 2,5 obr. i sa efekty. Co ty na to? Obrazek Obrazek

: wt lis 24, 2009 18:29
autor: Toshiba
Mowa tutaj o kolanku z turbiny do kolektora?