Strona 6 z 6

: pt lip 17, 2009 22:09
autor: automat110
U mnie na niedziałającą turbinę pomogło przedmuchanie kompresorem zaworku (chyba N75). Jest on przy filtrze paliwa (w golfie3) sprawdź dmuchając ustami czy słychać takie lekkie stukanie membranki. A co do tego dziwnego dźwięku na biegu jałowym to też to mam, podobno napinacz paska tak podskakuje. Pozdrawiam

: pn lip 20, 2009 13:20
autor: domel86
Jeszcze wstrzymałem się z czyszczeniem turbo - autko trafiło do warsztatu na kilka dni z innego powodu. Przy okazji sprawdzono wszystko po znajomości. Bicie na kierownicy zniknęło po wymianie klocków z tyłu - praktycznie sama blacha już była. Mechanik powiedział, że turbo najprawdopodobniej jest OK, a muł mu się włącza bo rozrząd przeskakuje o jeden ząbek w pewnym momencie - wtedy jest za mała, lub za duża dawka paliwa i tu może tkwić przyczyna... Cóż, rozrząd wymienić dla siebie muszę i tak, także przy okazji sprawdzę czy mówią mi prawdę...