wesol pisze:munior- costy najlepszego zrobił. Chlopie to na ten filtr wszyscy narzekaja i ja ludzi namawiam na forach oplowskich ze by wywalali tą obudowe i zakladali filtr od golf 2 1.6. Obudowa filtra sie wypacza, uszczleka nie trzyma, wieczne problemu z zapowietrzaniem.
Hmm...w takim razie jak zaczną się u mnie z tym kłopoty ,to będę wiedział dlaczego
szczerze mówiąc to pooglądałem sobie ten filtr dość dokładnie ,i nie zauważyłem jakichś fabrycznych niedoróbek obudowy itp...jest tam jedna centralna śruba na torxa ,którą trzeba dokręcić z wyczuciem ,nawet podany jest moment 6Nm ...podejrzewam że to wypaczanie ,jak piszesz ,nie dzieje się samo z siebie ,tylko jak ktoś nie ma wyczucia w łapce i dopier...li tą śrubę na chama
ale może się mylę ...okaże się w przyszłości .Największą zaletą tego filtra jest podgrzewacz elektryczny z wbudowanym termostatem ,no i tanie wymienne wkłady i to była główna przyczyna ,dla której go założyłem
Michał_1977 pisze:munior, foty,foty,foty
Na co czekasz?
Za bardzo nie ma czego fotografować
bo mam to w audi 80 ,to raz ,dwa to praktycznie pasuje to w miejsce starego bez specjalnej rzeżby ...no chyba że za rzeżbę mozna uznać odcięcie wzmocnienia obudowy tego filtra ,zeby się zmieścił w ori okrągłą podstawę ,jaka siedzi w audi.Działa jak należy ,podgrzewa ropkę nie za dużo ,bo do ok.20 stopni,włacza się w podobnej temp.co świece żarowe ,czyli ok. 5 stopni .Trzech moich znajomych też na to namówiłem i jak na razie nie zgłąszają żadnych problemów ...pożyjemy zobaczymy