Strona 6 z 9

: ndz sty 31, 2010 01:04
autor: abrams
Krakulec, kolega Michaś_1977, jezdzi na 261 i chyba ?? chwali :)

: ndz sty 31, 2010 08:36
autor: Ł-u-k-a-s-z
Michaś_1977, no a jak tamu sciebie dn osd 261 :grin: z czego te koncówki sa

: ndz sty 31, 2010 09:34
autor: Michał_1977
abrams pisze:Michaś_1977, jezdzi na 261 i chyba ?? chwali :)
Chwali :bigok:
Trochę kopci na wolnych,ale...niech sobie kopci...ważne,że później robi robotę :satan:
PROXII pisze:z czego te koncówki sa
Z Mercedesa...z resztą czy to ważne...podajesz symbol i kupujesz :wink:

: ndz sty 31, 2010 12:35
autor: Krakulec
To czego michas sie nie chwali ;p to niech cos opowie o tych koncowkach ;p ja wczesniej pytalem czy włożyc 273 czy 274 to moze sa jeszcze jakies inne ktore mozecie polecic do JR tez bym cos powarczał :satan:

: ndz sty 31, 2010 20:30
autor: Michał_1977
Co się będę chwalił...skromny jestem :lol:
Krakulec, ujmę to tak-jeśli planujesz w przyszłości duże mody,to ładuj te od Mesia,a jeśli chcesz tylko trochę go podkręcić,to te od SB-ka i z głowy
Ja od razu zapodałem te od Mesia,bo znam siebie i wiem,że w miarę jedzenia apetyt rośnie,więc żeby 2 razy nie bulić za wtryski,to zrobiłem 2 kroki naraz do przodu :satan: ...

: ndz sty 31, 2010 23:41
autor: Krakulec
hheeehhe no pomysle o tym ;p a masz jakis filmik albo osiagi ktorymi mozna by zaskoczyc ;p a ty masz SB ?? Bo mysle co by tu mozna bylo zrobic zeby moj jr dobrze leciał. narazie zrobilem remont ale wyszlo jeszcze ze albo pompa albo wtryski sa do wymiany i tak mysle jak bede kupywal pompe albo wtryski. i teraz pytanie bylo pierw o wtryski włoze te od SB a jak bedzie do wymiany pompa to jaka ??

: ndz sty 31, 2010 23:48
autor: Michał_1977
Krakulec pisze:masz jakis filmik albo osiagi ktorymi mozna by zaskoczyc
Wszystko znajdziesz w tej :dol: fotce...filmy itd...

: wt lut 02, 2010 17:05
autor: Krakulec
kurcze i dalej nie moge dojsc co z moim gofrem. Rano ciezko pali . Dzisaj nawet zapalił jakby nie na wszystkie gary na sekunde . i zgas . Paliwo leci, jak zapali to chmura nie chuda przez 5 sec i pozniej chodzi normalnie . Jakby zalewa go i pozniej jak zapali to wypala ten nadmiar ropy i kurzy :d

: sob kwie 24, 2010 21:18
autor: Baryla
Przeczytałem cały temat i wiem że chce kupić końcówki od SB czyli DNOSD 274 do JR, ale mam parę pytań:

-silnik z rana nawet przy +10 stopniach na dworze bez przyśpieszacza ma ciężko zapalić, jak się wyciągnie przyśpieszacz to zapala prawie że od strzała, ale tak jak by przez chwilę przerywał i kopci na niebiesko, kąt wtrysku ~0,93mm, po przestawieniu na 0,83 jeszcze gorzej palił, ale tak samo kopcił po odpaleniu i praktycznie nic ciszej nie chodził. Po kilkudniowym wertowaniu forum wychodzi że wtryski leją.

-brać końcówki BOSCH czy WZM? obydwie mam po ~50zł szt z regulacją ciśnienia

-czy wykręcę wtryski długą nasadką 27 czy potrzebuje specjalnego klucza do świec?

-czy coś prócz nowych podkładek pod wtryski będę potrzebował?

: ndz kwie 25, 2010 10:53
autor: Michał_1977
Baryla
Ad.1. Bierz Bosch-a
Ad.2. jeżeli cały wtrysk chowa się do klucza i dasz radę przekręcić,to może być...po co jakiś specjalny.
Ad.3 Wężyki przelewowe do zmiany :bajer:

: ndz lip 04, 2010 09:08
autor: lesny1982
Mi leje z dwoch wtryskow od strony rozrzadu co tam moze byc nie tak podkladki ,koncowki jak tak to jakie bo sa 273 wsadzone ? cisnienie jest dobre po 155bar na kazdym wtrysku ,wezyki przelewowe nowe :jezor: chodzi ladnie odpala od pierwszego nie kopci nic ( i trudno powiedziec czy leci z wezykow czy z laczenia wtrysku na podkladce a wali az na glowice ) silnik 1.9 TD AAZ 75km

: ndz lip 04, 2010 10:22
autor: Ł-u-k-a-s-z
lesny1982 pisze:( i trudno powiedziec czy leci z wezykow czy z laczenia wtrysku na podkladce a wali az na glowice
ja miałem to samo ,okazało sie ze to od weżyków ,a myslałem ze dobre sa bo niedawno wymieniałem,tez miałem głowice zalana :chytry: trudno jest je tak założyć zeby nie puszczały :grin:

: ndz lip 04, 2010 13:24
autor: Michał_1977
lesny1982 pisze:trudno powiedziec czy leci z wezykow czy z laczenia wtrysku na podkladce a wali az na glowice
lesny1982, wcale nie trudno,tylko wystarczy chwilę pomyśleć...
Zdmuchnij sprężonym powietrzem całą ropę z wtryskiwacza i głowicy wokół niego (czyli osuszasz),następnie odpalasz motor i obserwujesz gdzie pojawia się wyciek :bajer:
Jak to sprawdzisz,to napisz,będziemy myśleć co dalej... :chytry:

: pt lip 09, 2010 13:22
autor: lesny1982
No i tak zrobilem cieknie z laczenia w wtrysku i teraz pytanie dac nowe uszczelki czy tam podkladki jak to sie tam nazywa czy cale wtryski bo mam 150 bar a obecnie siedza 155 bar :jezor: