Strona 6 z 9
: ndz sty 31, 2010 01:04
autor: abrams
Krakulec, kolega
Michaś_1977, jezdzi na 261 i chyba ?? chwali
: ndz sty 31, 2010 08:36
autor: Ł-u-k-a-s-z
Michaś_1977, no a jak tamu sciebie dn osd 261
z czego te koncówki sa
: ndz sty 31, 2010 09:34
autor: Michał_1977
abrams pisze:Michaś_1977, jezdzi na 261 i chyba ?? chwali
Chwali
Trochę kopci na wolnych,ale...niech sobie kopci...ważne,że później robi robotę
PROXII pisze:z czego te koncówki sa
Z Mercedesa...z resztą czy to ważne...podajesz symbol i kupujesz
: ndz sty 31, 2010 12:35
autor: Krakulec
To czego michas sie nie chwali ;p to niech cos opowie o tych koncowkach ;p ja wczesniej pytalem czy włożyc 273 czy 274 to moze sa jeszcze jakies inne ktore mozecie polecic do JR tez bym cos powarczał
: ndz sty 31, 2010 20:30
autor: Michał_1977
Co się będę chwalił...skromny jestem
Krakulec, ujmę to tak-jeśli planujesz w przyszłości duże mody,to ładuj te od Mesia,a jeśli chcesz tylko trochę go podkręcić,to te od SB-ka i z głowy
Ja od razu zapodałem te od Mesia,bo znam siebie i wiem,że w miarę jedzenia apetyt rośnie,więc żeby 2 razy nie bulić za wtryski,to zrobiłem 2 kroki naraz do przodu
...
: ndz sty 31, 2010 23:41
autor: Krakulec
hheeehhe no pomysle o tym ;p a masz jakis filmik albo osiagi ktorymi mozna by zaskoczyc ;p a ty masz SB ?? Bo mysle co by tu mozna bylo zrobic zeby moj jr dobrze leciał. narazie zrobilem remont ale wyszlo jeszcze ze albo pompa albo wtryski sa do wymiany i tak mysle jak bede kupywal pompe albo wtryski. i teraz pytanie bylo pierw o wtryski włoze te od SB a jak bedzie do wymiany pompa to jaka ??
: ndz sty 31, 2010 23:48
autor: Michał_1977
Krakulec pisze:masz jakis filmik albo osiagi ktorymi mozna by zaskoczyc
Wszystko znajdziesz w tej
fotce...filmy itd...
: wt lut 02, 2010 17:05
autor: Krakulec
kurcze i dalej nie moge dojsc co z moim gofrem. Rano ciezko pali . Dzisaj nawet zapalił jakby nie na wszystkie gary na sekunde . i zgas . Paliwo leci, jak zapali to chmura nie chuda przez 5 sec i pozniej chodzi normalnie . Jakby zalewa go i pozniej jak zapali to wypala ten nadmiar ropy i kurzy :d
: sob kwie 24, 2010 21:18
autor: Baryla
Przeczytałem cały temat i wiem że chce kupić końcówki od SB czyli DNOSD 274 do JR, ale mam parę pytań:
-silnik z rana nawet przy +10 stopniach na dworze bez przyśpieszacza ma ciężko zapalić, jak się wyciągnie przyśpieszacz to zapala prawie że od strzała, ale tak jak by przez chwilę przerywał i kopci na niebiesko, kąt wtrysku ~0,93mm, po przestawieniu na 0,83 jeszcze gorzej palił, ale tak samo kopcił po odpaleniu i praktycznie nic ciszej nie chodził. Po kilkudniowym wertowaniu forum wychodzi że wtryski leją.
-brać końcówki BOSCH czy WZM? obydwie mam po ~50zł szt z regulacją ciśnienia
-czy wykręcę wtryski długą nasadką 27 czy potrzebuje specjalnego klucza do świec?
-czy coś prócz nowych podkładek pod wtryski będę potrzebował?
: ndz kwie 25, 2010 10:53
autor: Michał_1977
Baryla
Ad.1. Bierz Bosch-a
Ad.2. jeżeli cały wtrysk chowa się do klucza i dasz radę przekręcić,to może być...po co jakiś specjalny.
Ad.3 Wężyki przelewowe do zmiany
: ndz lip 04, 2010 09:08
autor: lesny1982
Mi leje z dwoch wtryskow od strony rozrzadu co tam moze byc nie tak podkladki ,koncowki jak tak to jakie bo sa 273 wsadzone ? cisnienie jest dobre po 155bar na kazdym wtrysku ,wezyki przelewowe nowe
chodzi ladnie odpala od pierwszego nie kopci nic ( i trudno powiedziec czy leci z wezykow czy z laczenia wtrysku na podkladce a wali az na glowice ) silnik 1.9 TD AAZ 75km
: ndz lip 04, 2010 10:22
autor: Ł-u-k-a-s-z
lesny1982 pisze:( i trudno powiedziec czy leci z wezykow czy z laczenia wtrysku na podkladce a wali az na glowice
ja miałem to samo ,okazało sie ze to od weżyków ,a myslałem ze dobre sa bo niedawno wymieniałem,tez miałem głowice zalana
trudno jest je tak założyć zeby nie puszczały
: ndz lip 04, 2010 13:24
autor: Michał_1977
lesny1982 pisze:trudno powiedziec czy leci z wezykow czy z laczenia wtrysku na podkladce a wali az na glowice
lesny1982, wcale nie trudno,tylko wystarczy chwilę pomyśleć...
Zdmuchnij sprężonym powietrzem całą ropę z wtryskiwacza i głowicy wokół niego (czyli osuszasz),następnie odpalasz motor i obserwujesz gdzie pojawia się wyciek
Jak to sprawdzisz,to napisz,będziemy myśleć co dalej...
: pt lip 09, 2010 13:22
autor: lesny1982
No i tak zrobilem cieknie z laczenia w wtrysku i teraz pytanie dac nowe uszczelki czy tam podkladki jak to sie tam nazywa czy cale wtryski bo mam 150 bar a obecnie siedza 155 bar