Strona 6 z 7

: ndz sie 02, 2009 19:14
autor: Byku21
Passat B4 Variant AFN
lekki virus na 140KM i sprzęgło do wymiany,bo nie wyrabia...
Dalsze mody może później...

: pn sty 25, 2010 00:25
autor: MaSa_Golf
Seria : 1V 60KM
Mody:
- Pompa z LDA, obrocona membranka, PIN przekrecony na agresywna strone
- Turbo k03 z AUDI 80 B4
- Wywalony katalizator i ostatni tłumik
- Boost 1,0 Bar
- Wymontowana zwężka z puszki filtra powietrza
- Zablokowany na amen zawór bezpieczeństwa
To jest setup oszczędny, dawka minimalnie podkręcona, nie dymi, przy jeżdzie szybkiej po mieście i trasie 120/130km/h spala niecałe 6l/100km

w razie czego można poruszyć dwie śrubki, boost na 1,4 Bar i dawka znacznie zwiększona, na wiosnę będę mierzył czasy, ale na setupie ekonomicznym idzie o wiele lepiej niz seryjny 1V

: pt lut 12, 2010 15:54
autor: divers81
Golf MK3 1.9 TD

mody:

turbo k24 1.6 bara
zwiększona dawka paliwa
wtryski od SB
zmienione wymiary boost pina "samoróbka"
chłodnica paliwa
odma out
całkowity przelot 2,5"
IC pod zderzakiem od Sharana
nowe orurowanie z kwasówki fi 50 mm + złączki simota


pierwszy wykres wyszedł 110 ps i 200 nm (inne mody były)
drugi wykres po obecnych modach wyszedł 130 ps i 280 nm :smoke:

: ndz lut 14, 2010 15:47
autor: vwmkII
mk II 1.6TD 1V
- pompa z grzybkiem, spilowany i obrocony boost pin
- spilowana w 70% podkladka
- zwiekszona dawka
- turbina k14 , cisnienie 1.5 bara :helm:
- skrzynia 4s
- FMIC

Mocy jeszcze nie mierzylem , zmierze po zakonczeniu prac :)

: ndz lut 14, 2010 20:27
autor: arwam
No to ja się pochwalę :

silnik 1Z
pompą 11mm.
Turbo GT2052V
dolot z silnika 1Y
IC od sprintera.

czas do 100km/h poniżej 7s
i kolejne sprzęgło powiedziało papa. :grin:

: wt lut 16, 2010 12:38
autor: Bartek_R
Golfik MK2 1,6TD 1V

-pompa z LDA+GOVmod
-wydech przelot 2"
-trąbka z obudowy filtra out
-boost 1,1bara

seria czas do 100km/h 15s teraz 10s i sprzęgło mówi dość

: wt lut 16, 2010 23:00
autor: Tominator
Ibiza 1.9 TDI ASV 110KM:

- wtryski 260tki
- pompa 11mm
- turbo GT18/22
- IC 55x18x6,5
- sprzęgło VR6 + wzmocniony docisk
- wydech przelot trochę szerszy niż seria :grin:
- dolot z ARL
- heble S2 + przewody w stalowym oplocie goodridge

Wyszło 203KM/404NM, dół jest słaby, góra fajna, plany....ew. GT2256V na ASV albo swap na PD czas pokaże :grin:
Osiągi:
Ibiza vs mk4 ARL 193PS

Ibiza vs . BMW M3 e46 343Ps

: śr lut 17, 2010 12:49
autor: michszym11970
Golf III Variant, silnik 1Z, niestety seria nie hamowana

-wycięty kat + wtryski AFN = 101KM 229Nm

-wycięty kat + wtryski AFN + chip = 120KM 279Nm

-wycięty kat + wtryski AFN + zaślepiony EGR + turbina AFN + chip (korekta) = 130KM 313Nm

przebieg auta - 230000km

a tu wykresik:

Obrazek

: czw lut 25, 2010 21:44
autor: ghost2255
VW BORA, silnik AGR


Wtryski 0.216+seria=115KM i 242Nm

Wtryski 0.216+soft=137KM i 296Nm

Wcześniej katalizator out i sprzęgło jednomasowe G60.


Obrazek

: wt cze 01, 2010 00:09
autor: Biperr0
Golf mk2
Silnik : 1,9TD AAZ
Skrzynia : 4S
Sprzęgło : tarcza,docisk i koło zamachowe 1,9 TD
Mody: zmieniony boost pin , wydech przeletowy od silnika aż po koniec , Turbo K24.

VW CADDY MK2 AHU

: czw cze 17, 2010 19:49
autor: stach47
1.9TDI zdrowe AHU :grin:
koncówki 230
flaki pompy z 11mm
turbo jest ASZ nowe ale czeka juz z 2.0tdo 170PS :satan:
cooler duży jakiś allegro-china ale solidny gruby cały z alu niby do 300PS
przyśpieszenie hmm coś koło 10 9 8 sekund :goof: skoncze bydlaka to bedzie soft i chamownia i bedzie czarne na białym

Alu felgi 16'' BBS
kiera dino 32cm
Licznik for golf mk3 cabrio (orginał podswietlany na niebiesko)
fotele z seata GT kubełkowe czekają skórzane recaro z audi TT
tarczki hamulcowe z toledo 110 chyba 290mm i tak niedają rady :grrr:
gałka zmiany biegów z mieszkiem-golf mk5
zderzak z ibizy z szerokim hokeyem co by cooler się niedusił :chytry:

: czw cze 17, 2010 20:58
autor: std1984
MODEL AUTA: Audi A3 8L 02'

RODZAJ SILNIKA: diesel, 1896, ATD

MODYFIKACJA: BigT(by MR Motors), pompowtryski al, dolot od filtra powietrza do turbo z kwasówki, filtr powietrza BMC OTA, usunięte wszystkie plastiki z dolotu, FMIC , DP 3", wydech przelotowy dwa tłumiki 2.5'', wydajniejszy map sensor, flansza zamiast EGR , kolektor ssący ASZ, podstawka z termostatem + zewnetrzna chłodnica oleju Mocal (MR Motors), wtrysk metanolu SnowPerformance stage 2 (dysza 175 ml/min)

WSKAŹNIKI: boost, oil temp, voltage, EGT

SPRZEGŁO: odelżone koło jednomasowe, docisk od G60, tarcza spiekowa

STROJENIE: Rogalotti

MOC: 100 KM 240 Nm - ~230 KM ~420 Nm (214 KM 393 Nm bez metanolu)

ET: street + slick 14.6, wybebeszone + slick 14.26


Obrazek

Obrazek

: pt cze 18, 2010 09:53
autor: kkolekk
VW golf III 1,9 td
pompa 11 +gow mod
turbo kkk24 z muszlą od kkk26
sprzęgło radzikowski
ic
wtryski seria
planowane:
wydech 2,5 cala przelot
porządne orurowanie do ic
lepsze wtryski narazie 153 km i 232 niutków
do 100 około 7s
Obrazek

co jeszcze moge zrobić żeby podciągnąć moment obrotowy

[ Dodano: 18 Cze 2010 09:54 ]
turbo ustawione na 1,5 bar

: pt cze 18, 2010 11:18
autor: arturkw
1.9 tdi 1Z
-wydech pełen przelot
-zaślepiony egr
-kolektor wyczyszczony
-wtryski 216

Wynik bez strojenia 111hp@ 255nm