Strona 50 z 114

: śr maja 19, 2010 09:13
autor: ga2cek
A ja mam pytanie odnośnie klucza może mi ktoś napisać jaki to jest nr imbus'a żeby odkręcić ten EGR i wstawić zaślepkę bo nie mam takiego imbusa i muszę kupić a nie chcę złego kupić

: śr maja 19, 2010 15:37
autor: RZT
imbus nr 6 przy egr, a i uwarzaj przy kolektorze wydechowym bo sruby lubia pekac powodzenia w zaslepianiu wrzuc foto kolektora jak wyglada czy duzop syfu jest

: śr maja 19, 2010 21:54
autor: rozyk_l
przy okazji wymiany uszczelki pod głową i czyszczenia turbo i ja się wziąłem za czyszczenie EGR'a i Kolektora dolotowego. Ku mojemu zdziwieniu czyściutko porównując do tego co u Was. Ale wygląda na to że EGR sam się przytkał stąd te czystki :) Zawór nie porusza się, próbowałem i ciągnąc powietrze przez grzybek i wciskać od dołu zawór, ale nie rusza się. Jest w tym miejscu ostro zasmolone może dlatego nie idzie?no chyba że coś przyrdzewiało w grzybku?:)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Czy wystarczy zaciągnąć ustami przez grzybek żeby zawór się otworzył ? Bo już nie wiem czy czyścić to wejście do EGR. Po logach niby wyszło, że EGR się ruszał, a jednak ręką go nie mogę otworzyć.

: czw maja 20, 2010 19:54
autor: pabazu
PinkFloyd pisze:
czarek691 pisze:Koledzy może ktoś podpowie jak wyłączyć EGR w AVF, zaślepiłem wężyk by sprawdzić czy ECU to wyłapie, max 1h jazdy i check engine świeci, słyszałem że lepiej ograniczyć tylko jego działanie, proszę o podpowiedz jak się wywala EGR i ogranicza w systemie.
albo wykasowac to programem przy okazji chip tuningu i go zaślepić albo ograniczyc jego działanie vagiem, wchodzisz engine/login/12233/adaptacje/03 i dać wartośc na maxa i save
Mam silnik ATD i zaślepiłem sobie EGR a potem wywaliło błąd. Czy u mnie powinno podziałać takie ograniczenie EGR'a.
Jakie powinny to być wartości (oryginalnie) - pytam bo poprzedni właściciel odwiedził firmę Compsport i zrobił 128KM, może to też zmieniali, nie chciałbym namieszać.

: czw maja 20, 2010 21:13
autor: Toledziak
Też mam ATD i póki co zaslepiony EGR, ale błędu nie ma. Docelowo idzie ssący ARL i flansza. 128 KM to maławo. Wiele słyszałem, że robi się z tego silnika tak 135 - 140 KM na seryjnych gratach. Ale chętnie dowiem się jak jest na prawdę.

: czw maja 20, 2010 22:34
autor: pabazu
Można tyle koni z niego wydusić na seryjnych częściach ale u poprzedni właściciel, sądzę że z głową podszedł i nie chciał żyłować silnika tylko zwiększyć mu elastyczność. Moc podniesiona w granicach rozsądku, autko bardziej elastyczne, przyjemniej się jeździ a i spalanie nic nie wzrosło a nawet spadło.
Ale wracając do problemu błędu, to wywaliło
19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-10 - - - Intermittent
jak by się nie otwierał zawór EGR (jasne że się k.. nie otwiera bo go zaślepiłem)
sęk w tym jak to wyłączyć programowo żeby nie wywalało błędu.

Pomóżcie gdzie mam grzebać w Vagu?

Jak nie dam rady to będę zdeterminowany żeby odetkać EGR

: czw maja 20, 2010 22:59
autor: munior
pabazu pisze:Ale wracając do problemu błędu, to wywaliło
19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-10 - - - Intermittent
jak by się nie otwierał zawór EGR (jasne że się k.. nie otwiera bo go zaślepiłem)
sęk w tym jak to wyłączyć programowo żeby nie wywalało błędu.
Jak prócz wywalania błedu nic się nie dzieje to ja bym to olał na twoim miejscu :grin:

: czw maja 20, 2010 23:05
autor: mariusz75
pabazu pisze:Pomóżcie gdzie mam grzebać w Vagu?
VAG-iem tego nie zrobisz, nie usuniesz EGR-u z mapy sterownika za pomocą programu do diagnozy.

Zrobisz to na przykład za pomocą WinOLS-a, aczkolwiek samemu nie radzę kombikować ze zmiana map w ECU.

: pt maja 21, 2010 12:03
autor: pabazu
PinkFloyd pisze:albo wykasowac to programem przy okazji chip tuningu i go zaślepić albo ograniczyc jego działanie vagiem, wchodzisz engine/login/12233/adaptacje/03 i dać wartośc na maxa i save
Może to by pomogło - coś więcej na ten temat?

albo to:
TomTDI pisze:wyłączenie EGR wypełnić mapę wartościami 8500


EGR.jpg
mapa EGR

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=143415&start=0

Jakieś podpowiedzi?

: sob maja 22, 2010 17:45
autor: Xprzemcio
mam zamiar zaślepić EGR , czy spodziewać się błędów w kompie ? 1.9 TDI AHF

: sob maja 22, 2010 19:04
autor: PinkFloyd
Xprzemcio pisze:mam zamiar zaślepić EGR , czy spodziewać się błędów w kompie ? 1.9 TDI AHF
nie

: sob maja 22, 2010 22:45
autor: RZT
W przyszlym tugodniu wrzuce fotki z kolektora ssacego gdzie leje turbo i nie jest zaslepiony egr

: ndz maja 23, 2010 09:41
autor: pabazu
dzięki PinkFloyd,
mała korekta VAGiem chyba podziałała bo zrobiłem już trochę kilometrów i nie wywaliło błędu.

Dzięki, jak będziesz w okolicy to stawiam piwo.

: śr maja 26, 2010 20:04
autor: Xprzemcio
Zaślepianie EGR to głupota , silnik wolniej się grzeje a to bardzo źle wpływa na jego kondycje a co do syfu w dolocie to wina tylko odmy.spaliny które cofają się do dolotu nie zasyfiają EGRa ani dolotu bez OLEJU z odmy. DAJCIE se spokój z tym zaślepianiem EGR.Lepiej poprowadźcie przewód odmy pod silnik i będzie OK a wasze silniki będą długo służyć . T D I :green_fuck: