EGR out - wrazenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ga2cek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: ndz cze 18, 2006 09:00
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: ga2cek » śr maja 19, 2010 09:13

A ja mam pytanie odnośnie klucza może mi ktoś napisać jaki to jest nr imbus'a żeby odkręcić ten EGR i wstawić zaślepkę bo nie mam takiego imbusa i muszę kupić a nie chcę złego kupić
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 09:33 przez ga2cek, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259827

RZT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pn lut 08, 2010 02:44
Lokalizacja: Pionki

Post autor: RZT » śr maja 19, 2010 15:37

imbus nr 6 przy egr, a i uwarzaj przy kolektorze wydechowym bo sruby lubia pekac powodzenia w zaslepianiu wrzuc foto kolektora jak wyglada czy duzop syfu jest


[size=85][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4058206#4058206][color=#FF0000]Szczurek Mk3 1,9 TDi GT bys RZT[/color][/url]

[img]http://img704.imageshack.us/img704/9830/kopiazdjcie0110aa.jpg[/img][/size]

rozyk_l
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: wt paź 27, 2009 12:06
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: rozyk_l » śr maja 19, 2010 21:54

przy okazji wymiany uszczelki pod głową i czyszczenia turbo i ja się wziąłem za czyszczenie EGR'a i Kolektora dolotowego. Ku mojemu zdziwieniu czyściutko porównując do tego co u Was. Ale wygląda na to że EGR sam się przytkał stąd te czystki :) Zawór nie porusza się, próbowałem i ciągnąc powietrze przez grzybek i wciskać od dołu zawór, ale nie rusza się. Jest w tym miejscu ostro zasmolone może dlatego nie idzie?no chyba że coś przyrdzewiało w grzybku?:)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Czy wystarczy zaciągnąć ustami przez grzybek żeby zawór się otworzył ? Bo już nie wiem czy czyścić to wejście do EGR. Po logach niby wyszło, że EGR się ruszał, a jednak ręką go nie mogę otworzyć.
Ostatnio zmieniony czw maja 20, 2010 16:03 przez rozyk_l, łącznie zmieniany 1 raz.



pabazu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt sie 14, 2009 22:39
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pabazu » czw maja 20, 2010 19:54

PinkFloyd pisze:
czarek691 pisze:Koledzy może ktoś podpowie jak wyłączyć EGR w AVF, zaślepiłem wężyk by sprawdzić czy ECU to wyłapie, max 1h jazdy i check engine świeci, słyszałem że lepiej ograniczyć tylko jego działanie, proszę o podpowiedz jak się wywala EGR i ogranicza w systemie.
albo wykasowac to programem przy okazji chip tuningu i go zaślepić albo ograniczyc jego działanie vagiem, wchodzisz engine/login/12233/adaptacje/03 i dać wartośc na maxa i save
Mam silnik ATD i zaślepiłem sobie EGR a potem wywaliło błąd. Czy u mnie powinno podziałać takie ograniczenie EGR'a.
Jakie powinny to być wartości (oryginalnie) - pytam bo poprzedni właściciel odwiedził firmę Compsport i zrobił 128KM, może to też zmieniali, nie chciałbym namieszać.



Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » czw maja 20, 2010 21:13

Też mam ATD i póki co zaslepiony EGR, ale błędu nie ma. Docelowo idzie ssący ARL i flansza. 128 KM to maławo. Wiele słyszałem, że robi się z tego silnika tak 135 - 140 KM na seryjnych gratach. Ale chętnie dowiem się jak jest na prawdę.



pabazu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt sie 14, 2009 22:39
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pabazu » czw maja 20, 2010 22:34

Można tyle koni z niego wydusić na seryjnych częściach ale u poprzedni właściciel, sądzę że z głową podszedł i nie chciał żyłować silnika tylko zwiększyć mu elastyczność. Moc podniesiona w granicach rozsądku, autko bardziej elastyczne, przyjemniej się jeździ a i spalanie nic nie wzrosło a nawet spadło.
Ale wracając do problemu błędu, to wywaliło
19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-10 - - - Intermittent
jak by się nie otwierał zawór EGR (jasne że się k.. nie otwiera bo go zaślepiłem)
sęk w tym jak to wyłączyć programowo żeby nie wywalało błędu.

Pomóżcie gdzie mam grzebać w Vagu?

Jak nie dam rady to będę zdeterminowany żeby odetkać EGR



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw maja 20, 2010 22:59

pabazu pisze:Ale wracając do problemu błędu, to wywaliło
19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-10 - - - Intermittent
jak by się nie otwierał zawór EGR (jasne że się k.. nie otwiera bo go zaślepiłem)
sęk w tym jak to wyłączyć programowo żeby nie wywalało błędu.
Jak prócz wywalania błedu nic się nie dzieje to ja bym to olał na twoim miejscu :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » czw maja 20, 2010 23:05

pabazu pisze:Pomóżcie gdzie mam grzebać w Vagu?
VAG-iem tego nie zrobisz, nie usuniesz EGR-u z mapy sterownika za pomocą programu do diagnozy.

Zrobisz to na przykład za pomocą WinOLS-a, aczkolwiek samemu nie radzę kombikować ze zmiana map w ECU.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

pabazu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt sie 14, 2009 22:39
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pabazu » pt maja 21, 2010 12:03

PinkFloyd pisze:albo wykasowac to programem przy okazji chip tuningu i go zaślepić albo ograniczyc jego działanie vagiem, wchodzisz engine/login/12233/adaptacje/03 i dać wartośc na maxa i save
Może to by pomogło - coś więcej na ten temat?

albo to:
TomTDI pisze:wyłączenie EGR wypełnić mapę wartościami 8500


EGR.jpg
mapa EGR

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=143415&start=0

Jakieś podpowiedzi?



Xprzemcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 18:31
Lokalizacja: BEłchatów

Post autor: Xprzemcio » sob maja 22, 2010 17:45

mam zamiar zaślepić EGR , czy spodziewać się błędów w kompie ? 1.9 TDI AHF



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » sob maja 22, 2010 19:04

Xprzemcio pisze:mam zamiar zaślepić EGR , czy spodziewać się błędów w kompie ? 1.9 TDI AHF
nie



RZT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: pn lut 08, 2010 02:44
Lokalizacja: Pionki

Post autor: RZT » sob maja 22, 2010 22:45

W przyszlym tugodniu wrzuce fotki z kolektora ssacego gdzie leje turbo i nie jest zaslepiony egr


[size=85][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4058206#4058206][color=#FF0000]Szczurek Mk3 1,9 TDi GT bys RZT[/color][/url]

[img]http://img704.imageshack.us/img704/9830/kopiazdjcie0110aa.jpg[/img][/size]

pabazu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt sie 14, 2009 22:39
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pabazu » ndz maja 23, 2010 09:41

dzięki PinkFloyd,
mała korekta VAGiem chyba podziałała bo zrobiłem już trochę kilometrów i nie wywaliło błędu.

Dzięki, jak będziesz w okolicy to stawiam piwo.



Xprzemcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: ndz kwie 25, 2010 18:31
Lokalizacja: BEłchatów

Post autor: Xprzemcio » śr maja 26, 2010 20:04

Zaślepianie EGR to głupota , silnik wolniej się grzeje a to bardzo źle wpływa na jego kondycje a co do syfu w dolocie to wina tylko odmy.spaliny które cofają się do dolotu nie zasyfiają EGRa ani dolotu bez OLEJU z odmy. DAJCIE se spokój z tym zaślepianiem EGR.Lepiej poprowadźcie przewód odmy pod silnik i będzie OK a wasze silniki będą długo służyć . T D I :green_fuck:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 199 gości