Dziwne zachowanie silnika AHF, drgawki!!!!

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kris-THC
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 592
Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
Lokalizacja: Oława
Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Kris-THC » śr sty 13, 2010 23:45

marcin999 pisze:To dlatego ze jak jest zimny ma wieksze dawki paliwa.
U mnie jak auto jest całkiem zimne to dawka jest mniejsza :grin:


Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way :) VAGina family :) Today, tomorrow, VAGina :)
Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9231
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » śr sty 13, 2010 23:58

pokaz ty mnie ssanie w dieslu. Ze niby co jak mniejsza bedzie dawka jak jest zimny to zgasnie czy co z nim bediz ejak sobie pracuje taki deiselek.
Ludzie dajcie juz spokoj i nie kompromitujcie sie to nie benzyna zeby stosowac takie myki na zimnym. ZS to nie ZI inne reguly panuja.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » czw sty 14, 2010 00:09

nie widzisz że napisałem "ssanie" we wcześniejszym poście ?
chodziło mi o zwiększona dawkę na zimnym silniku, bo dziwne że jak odpalam auto po nocnym postoju przy -5 to mam 1000obr/min a później już obroty są normalne jak złapie troche temperatury...

zamiast nas poprawiać to powiedz lepiej skąd te drgawki ? :grin:

Pozdrawiam :pub:


Sebastian

Awatar użytkownika
perty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 08, 2006 16:18
Lokalizacja: sulejówek
Kontakt:

Post autor: perty » czw sty 14, 2010 09:06

Panowie a czy może któryś z was podmieniał lub zmieniał nastawnik na inny??



Salvatore769
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr sty 06, 2010 08:58
Lokalizacja: Antwerpia

Post autor: Salvatore769 » czw sty 14, 2010 23:40

sebastian1901 pisze:nie widzisz że napisałem "ssanie" we wcześniejszym poście ?
chodziło mi o zwiększona dawkę na zimnym silniku, bo dziwne że jak odpalam auto po nocnym postoju przy -5 to mam 1000obr/min a później już obroty są normalne jak złapie troche temperatury...

zamiast nas poprawiać to powiedz lepiej skąd te drgawki ? :grin:

Pozdrawiam :pub:
Wlasnie koledzy, zadaje to pytanie od miesiecy : SKAD drgawki ?!?!?! Wielu pisze TTTM, nie przejmowac sie, auto przeciez chodzi . Ale gdzie przyczyna, dlaczego drga; co drga???
Co WYMIENIC (oczywiscie oprocz calego silnika!) zeby przestalo drgac ????
Ludzie, przeciez to nie 125p ze zle ustawionym zaplonem, tylko autko nowoczesne; prosba do fachowcow - znajdzcie przyczyne, a my przyjedziemy i zaplacimy wam kaske za wasza robote, tylko znajdzcie przczyne! Wielu kolegow z calej stajni VW placze przez te podrygujace BXE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Dodano: 14 Sty 2010 22:44 ]
sebastian1901 pisze:Panowie zauważyłem że jak auto nie złapie 90st to drgawek nie ma.
Czy to dlatego, że jest zimno i chodzi na "ssaniu" ?
U mnie to samo - jak zimny i sie rozgrzewa drgawek prawie nie ma ( moze sa, ale slabiutkie), jak tylko ma 90, stane na swiatlach i po sekundzie albo dwoch zaczyna sie od fotela nieregularne potrzesanie tylkiem..... Gdzie PRZYCZYNA ?!?!?!?!?!?!
Ostatnio zmieniony czw sty 14, 2010 23:46 przez Salvatore769, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw sty 14, 2010 23:48

Ja powiem tak mam te drgawki odkad kupiłem samochód przyznam że mnie czasami wkurzaja, ale zauważyłem że w zimie prawie ich nie ma. Może dlatego ze jezdze duzo po miescie głównie na zimnym silniku. No i ze względu na zime tez mam min pol baku w zbiorniku.
Panowie pasuje coś pomyśleć i zrobić wkoncu te nasze samochody zeby ładnie chodzily bo jak narazie to czasami chodzi jak sieczkarnia. aż wstyd.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Salvatore769
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr sty 06, 2010 08:58
Lokalizacja: Antwerpia

Post autor: Salvatore769 » pt sty 15, 2010 00:05

marcin999 pisze:Ja powiem tak mam te drgawki odkad kupiłem samochód przyznam że mnie czasami wkurzaja, ale zauważyłem że w zimie prawie ich nie ma. Może dlatego ze jezdze duzo po miescie głównie na zimnym silniku. No i ze względu na zime tez mam min pol baku w zbiorniku.
Panowie pasuje coś pomyśleć i zrobić wkoncu te nasze samochody zeby ładnie chodzily bo jak narazie to czasami chodzi jak sieczkarnia. aż wstyd.
Marcin999, ja tez jestem za tym - ZROBMY cos !!!!!! Poprostu nie godze sie z TenTypTakMa,
powtarzam - to nie fiat 125p ze zle ustawionym zaplonem, a jak juz to sie postawilo flaszke "panu mechanikowi Jankowi" i ustawil i chodzil rowniutko. Tutaj autko nowoczesne za wiele tysiecy eurosow i .... potrzepuje pupa od fotela na jalowym.... no ludzie !!!
ZROBMY cos, zeby mruczal rowno jak Bog przykazal. To w sumie prosba do fachowcow, bo to do nich pojedziemy naprawic autka. I zaplacimy tyle ile trzeba, tylko skonczmy z tym TTTM i znajdzmy PRZYCZYNE !!!!!! Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 00:07 przez Salvatore769, łącznie zmieniany 2 razy.



-Balzak-
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn sty 04, 2010 23:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: -Balzak- » pt sty 15, 2010 14:02

Jestem z Krakowa i jestem gotów pojechać nawet na drugi koniec Polski, żeby mi ktos tylko te drgawki naprawił bez jakiegoś kombinowania tzn( podnoszenia obrotów czy dawki paliwa) poprostu przyjedżam stwierdza mechanik np. że to pompa wtryskowa, wymienia i jest po sprawie :)
Jak ktoś znajdzie takiego mechanika dajcie namiary.
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 14:03 przez -Balzak-, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jaro001
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 86
Rejestracja: pt lip 27, 2007 09:22
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Post autor: jaro001 » pt sty 15, 2010 15:02

Ja się ich pozbyłem.
Na stronie 34 tego tematu, jest mój 3 post od góry w którym jest opisane w jaki sposób.
Jeździłem z tymi drgawkami z rok czasu tak jak innych denerwowało mnie to strasznie, tym bardziej że nikt nie mógł dokładnie określić przyczyny. Teraz już prawie rok bez drgawek - silnik nie zadrgał ani razu.
Może jest inne rozwiązanie tego problemu, ja go rozwiązałem w sposób opisany w moim poście na stronie 34.

Pozdrawiam Jarek.
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 15:05 przez jaro001, łącznie zmieniany 2 razy.



Salvatore769
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr sty 06, 2010 08:58
Lokalizacja: Antwerpia

Post autor: Salvatore769 » pt sty 15, 2010 15:42

-Balzak- pisze:Jestem z Krakowa i jestem gotów pojechać nawet na drugi koniec Polski, żeby mi ktos tylko te drgawki naprawił bez jakiegoś kombinowania tzn( podnoszenia obrotów czy dawki paliwa) poprostu przyjedżam stwierdza mechanik np. że to pompa wtryskowa, wymienia i jest po sprawie :)
Jak ktoś znajdzie takiego mechanika dajcie namiary.
Ja jestem z ........Antwerpii (Bel) i tez moge walnac 1000-1500km, zeby pozbyc sie problemu.
Tutaj boje sie oddac do Skody, wiadomo dlaczego- faktura 3 razy wieksza niz w Polsce,
a poza tym cmoki nie maja "czucia" do aut.

[ Dodano: 15 Sty 2010 14:50 ]
jaro001 pisze:Ja się ich pozbyłem.
Na stronie 34 tego tematu, jest mój 3 post od góry w którym jest opisane w jaki sposób.
Jeździłem z tymi drgawkami z rok czasu tak jak innych denerwowało mnie to strasznie, tym bardziej że nikt nie mógł dokładnie określić przyczyny. Teraz już prawie rok bez drgawek - silnik nie zadrgał ani razu.
Może jest inne rozwiązanie tego problemu, ja go rozwiązałem w sposób opisany w moim poście na stronie 34.

Pozdrawiam Jarek.
Czesc jaro001, ale czy mowimy o tych samych drgawkach ?????????
U mnie i setkach innych BXE TYLKO PODRYGUJE NA JALOWYM NA POSTOJU I PRZY PELNEJ TEMP (na zimnym o wiele slabiej, ale tez troszke).
Zero problemow z zapalaniem, przyspieszaniem, szarpaniem przy dojezdzaniu do swiatel itp........
Ciesze sie, ze tobie udalo sie zalatwic sprawe, super. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 15:53 przez Salvatore769, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
phanteon
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2779
Rejestracja: pn sty 16, 2006 02:06
Lokalizacja: GDA

Post autor: phanteon » pt sty 15, 2010 18:48

Salvatore769, ale ja Ci już tłumaczyłem, że to temat o całkowicie innym silniku. My tu mamy pompę wtryskową a Ty masz pompowtryski. Porównywać je to tak samo jakbyś chciał w temacie benzyny z gaźnikiem naprawiać benzynę na wtrysku. W tym temacie na pewno nic nie znajdziesz co pomoże Twojemu autu.



Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Post autor: czajaa22 » pt sty 15, 2010 21:24

kolega phanteon, dobrz napisal ten temat jest o calkiem innym silniku ahf,asv itp na pompie bo tam te drgawki sa typowe. U mnie zdiagnowzowano nastawnik do przeczyszczenia nastawy wariowaly jak szalone a po wlaczeniu np klimy czyli obciazenia drgawki ustaja. Auto jest po zmianie softu i nic nie dalo a wrecz wzmocnilo drgania jeszcze bardziej. Jeszcze nie czyscilem nastawnika mam inna pompe 11 wiec jak wymienie zobaczymy dwumas na bank odpada wiec albo nastawnik albo cala pompa do dupy zoabczcie nastawy podczas drgan taka moja rada.


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

coval
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: ndz sie 02, 2009 17:43
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: coval » pt sty 15, 2010 21:31

Witam
W mojej A3 z AHF pozbywałem się drgawek, niestety na krótki okres czasu, przez "rozruszanie" nastawnika dawki w adaptacjach. Po około tygodniu jazdy bez drgań, znów sie zaczynały, za każdym razem ta metoda na krotki czas pomagała. Jestem pewien że w moim przypadku to nastawnik i nadaje się do czyszczenia.



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

Post autor: ZbyszekGolf » pt sty 15, 2010 21:37

Witam wg mnie do wymiany nastawnik odłącz impulastor ze skrzyni biegów jezeli drgań nie będzie to nastawnik



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 116 gości