Strona 48 z 114

: pt maja 14, 2010 20:04
autor: Rafał 21
martinezz123 pisze:potrzebna ci będzie wiertarka , kawałek blachy i nożyce albo szlifierka kątowa i tyle
martinezz123, Gdy te wszystkie elektronarzędzia będzie musiał zakupić :grrr: To lepiej niech podjedzie do mnie i dam mu gratis :grin:

: pt maja 14, 2010 20:25
autor: martinezz123
Rafał 21 pisze:
martinezz123 pisze:potrzebna ci będzie wiertarka , kawałek blachy i nożyce albo szlifierka kątowa i tyle
martinezz123, Gdy te wszystkie elektronarzędzia będzie musiał zakupić :grrr: To lepiej niech podjedzie do mnie i dam mu gratis :grin:


ja też bym mu dał , albo zrobił ale on zadaleko mieszka :D chyba że mu się nie śpieszy to na vwmanie mu wezmę jak będę jechał

: sob maja 15, 2010 11:24
autor: LukaszMK4
powiem szczerze, ze do VW mani jeszcze troche a juz wkurza mnie EGR:D ale dziekuje :)

: sob maja 15, 2010 11:30
autor: damcio151
LukaszMK4 pisze:a juz wkurza mnie EGR
czym ? tym, że działa :P ?

: sob maja 15, 2010 13:47
autor: czarek691
Koledzy może ktoś podpowie jak wyłączyć EGR w AVF, zaślepiłem wężyk by sprawdzić czy ECU to wyłapie, max 1h jazdy i check engine świeci, słyszałem że lepiej ograniczyć tylko jego działanie, proszę o podpowiedz jak się wywala EGR i ogranicza w systemie.

: sob maja 15, 2010 13:58
autor: PinkFloyd
czarek691 pisze:Koledzy może ktoś podpowie jak wyłączyć EGR w AVF, zaślepiłem wężyk by sprawdzić czy ECU to wyłapie, max 1h jazdy i check engine świeci, słyszałem że lepiej ograniczyć tylko jego działanie, proszę o podpowiedz jak się wywala EGR i ogranicza w systemie.
albo wykasowac to programem przy okazji chip tuningu i go zaślepić albo ograniczyc jego działanie vagiem, wchodzisz engine/login/12233/adaptacje/03 i dać wartośc na maxa i save

: sob maja 15, 2010 14:27
autor: czarek691
Po ograniczeniu wężyk od ślepić, bo będzie też wchodził w system awaryjny?

: sob maja 15, 2010 14:32
autor: damcio151
podłącz wszystko jak było wcześniej

: sob maja 15, 2010 17:07
autor: LukaszMK4
mi puka egr

: sob maja 15, 2010 17:49
autor: damcio151
to odłącz n18... samo zaślepienie nic nie da

: sob maja 15, 2010 19:43
autor: tjwasiak
... i jeździj w trybie awaryjnym non stop :grin:

Typowe programowe wyłączenie EGRu (1 mapa) w nowszych autach (Euro 3) nie pomoże na fizyczne problemy z pracą układu. Układ musi być sprawny, bo inaczej tak czy inaczej będą błędy. Jest na to trochę inny sposób, ale na dziesiątki plików które przeglądałem widziałem go zaledwie 2, czy 3 razy.

Muszę jednak przyznać, że w niektórych AVFach nie pomaga nawet modyfikacja 3 map - po przekroczeniu 3000 obrotów potrafi wypluć na zegary Abgas Werkstatt, mimo że auto jedzie normalnie i nie rejestruje błędu w ECU.

: sob maja 15, 2010 23:34
autor: damcio151
tjwasiak pisze:... i jeździj w trybie awaryjnym non stop :grin:
nie piszę o odłączeniu elektrycznym n18, tylko o zdjęciu wężyka ... :bajer: to jest AGR

: sob maja 15, 2010 23:42
autor: antojuja
zgodze sie z tym, nie kazdy tdi reaguje identycznnie na zaslepienie EGR-u

: ndz maja 16, 2010 01:35
autor: LukaszMK4
ale mam odlaczyc wezyk, i zaslepic agr tak? czy moge sam wezyk? Przepraszam, ale jestem laikiem