Strona 47 z 62

V MAX Diesli

: pn maja 13, 2013 11:30
autor: kurczepieczone
Ja swojego ALH rozpędziłem do licznikowego 195km/h. Więcej nie chciał bo wpadł w tryb awaryjny :D

V MAX Diesli

: wt maja 14, 2013 12:33
autor: liteon0
Witam
Czy podkręcony ALH na 130KM będzie miał V-max większą jak seria? Czy to bardziej w przyspieszenie idzie?

V MAX Diesli

: wt maja 14, 2013 13:07
autor: Piasek
Teoretycznie prędkość również powinna wzrosnąć ponieważ rośnie moc silnika. Na serii na ostatnim biegu powiedzmy ciągnie do 4 tyś obr - dalej brakuje siły na pokonanie oporów. Po chipie będzie mógł wyżej kręcić...

V MAX Diesli

: wt maja 14, 2013 21:38
autor: rolmik
ja na alh licznikowy miałem 190 wsadziłem 216 to prędkość poszła w granice 210 jak podnosisz moc to na bank będziesz miał v-max większe bo bedziesz mógł złamać większe opory wiatru czy jak to tam się nazywa a ja mam chyba u siebie limiter bo na 5 kreci tylko-do 3,500 czyli jakieś 180

Re: V MAX Diesli

: śr maja 15, 2013 23:32
autor: dominik7
Bywa że trzeba kombinować w sofcie bo np. przy 4200 na V biegu jest odcięcie. Albo też wrzucić najdłuższą z możliwych skrzynię, to i jeszcze mniej będzie palić przy normalnej jeździe.

V MAX Diesli

: pt maja 17, 2013 21:26
autor: vwtdi90
" onclick="window.open(this.href);return false; mój zwykły AGR :D

200 km/h katalogowo 180 :P

V MAX Diesli

: pt maja 17, 2013 22:07
autor: Piasek
Czym Ty to nagrywałeś - pralką Frania ?

Re: V MAX Diesli

: pt maja 17, 2013 22:27
autor: vwtdi90
Nokia 3310 :D
kijowo 200 km/h i jeszcze trzymać telefon :P

V MAX Diesli

: sob maja 18, 2013 08:49
autor: Piasek
Ciężko to przy takiej prędkości (ws)trzymać ejakulację :grin:

V MAX Diesli

: sob maja 18, 2013 09:14
autor: wesol
troszek to chyba naciagane. ALbo przeklamuje licznik albo cos dlubane przy motorowni. ASZ bujam sie bez ociagania do 200 km/h dalej juz idzie opornie ale przyspiesza ale czy to 5 czy 6 bieg zapiety to nie wiem czy przekroczy 215 bo chyba 220 to uz chyba nie da rady. Zapewniam ze mam super zdrowego ASZ'a. Sharanem gdzie mam 161 KM to idzie do 180 a pozniej to juz mulek ze do 190 dociaga przez ładnych parenacie sekund a do 200 jeszcze niedociagnalem bo i szkoda auta i trasy nie ma takiej zeby tyle sie bujnac bo albo zawalidroga albo koniec odcinka. Slyszalem mity ze w sharanach na serii 115 KM lecieli 190 ale jakos ciezko mi w to uwierzyc. Acha max speed w sharanie to na 5 biegu jest bo duze opory są.

V MAX Diesli

: sob maja 18, 2013 10:08
autor: italiano_83
Panowie, nie patrzcie z takim zaufaniem na liczniki - one też oszukują - najlepiej pomiar skonfrontować z nawigacją - wtedy top speed spada.
A niewielkie podniesienie mocy też, jakoś znacznie na top speed nie wpływa, tam na górze opory rosną lawinowo i to czy auto będzie miało 130 czy 160KM nie wiele zmienia w top speed czasami. Druga sprawa skrzynia biegów i jej przełożenia oraz "moment" w który silnik osiąga moc - oraz jej rozwój - czy idzie góra na płasko czy w piku i potem leci w dół. Ja mam 151PS przy 4200. Max co jechałem to 210 licznikowe na prostej drodze w DE więc obrotomierz wskazywał 4400 ponad .. a tam mam jeszcze 140PS. Pewnie na navi wyszła by niższa prędkość o 3/5km/h - ale nie miałem podpiętej bo drogę przez De znam na pamięć.
A żeby sprawdzić top speed trzeba cisnąć długo w ostatniej fazie rozpędzania, bo auto w ostatniej fazie bardzo wolno przyspiesza, a z zapakowanym autem szkoda mi było dłużej męczyć silnik, szczególnie, że było ciepło, a ori IC nie grzeszy wydajnością, ładunek mocno się grzeje więc odpuściłem dalsze przyspieszanie również w obawie o ugotowanie oleju .. :blush:

V MAX Diesli

: sob maja 18, 2013 10:23
autor: Piasek
italiano_83 pisze:szkoda mi było dłużej męczyć silnik, szczególnie, że było ciepło, a ori IC nie grzeszy wydajnością, ładunek mocno się grzeje więc odpuściłem dalsze przyspieszanie również w obawie o ugotowanie oleju .. :blush:
To taka cenna uwaga dla wszystkich którzy po przeczytaniu ostatnich wpisów popędzą czym prędzej gnieść swoje fury celem zamieszczenia wpisów.
Wstrzymajcie się do zimy i "suchych mrozów" kiedy nawierzchnie na autostradach są suche i czyste a temperatura otoczenia zapewni bezpieczeństwo dla układów chłodzenia i smarowania.
Poza tym - co jest tutaj poruszane - możliwe czy niemożliwe. Top Speed zależy od wielu czynników:
Mój Caddy`lak ALH seria na A2 z wiatrem bujnął się na płaskim do licznikowych 190km/h, w aucie byłem tylko ja. Innym razem na tym samy odcinku przy bezwietrznej pogodzie i 4 dorosłych na pokładzie 160km/h to tak czułem był szczyt możliwości silnika. I tak z tego co kojarzę v-max podawane w instrukcji to chyba 157km/h.

V MAX Diesli

: sob maja 18, 2013 13:45
autor: wesol
no tak ale nie powiecie mi ze alh bedzi emial podobny top speed jak ASZ. Ni enie przesadzajmy. Wybór przelozenia na skryzni mam na tyle dobry by nawet nei zblizyc sie do 4 ty sobr jadac te 200 km/h. I na 5 i na 6 proby robilem. 200 osiagnac to spoko raz dwa i mam. okej ja rozumiem i alh potrafi wypluc na hamowni ponad 100 koni- nic nadzwyczajnego ale i asz tez tu nie zgrzeszy i wiele jest takich co maja przekroczone 140 KM. Opory owszem rosna proporcjonalnie do kwadratu wzgledem predkosci pojazdu. DLatego tez zeby smignac pod 250 km/h trzeba juz miec tych kucow troszke.

V MAX Diesli

: ndz maja 19, 2013 03:32
autor: GolfinaASZ
Mój podkręcony AXR prawie 200hp 180km/h z tym że skrzynia jest z G60 także bardzo szybko się kończy :panna: