: śr lip 08, 2009 19:51
Ale czy to można zrobić tak, że wstawia się i już[ oczywiście wiadomo kosztem przyspieszeń], czy jest to związane z jakimiś przeróbkami i jakie mogą być konsekwencje n.p. spalanie 15l/100km.
Szukaj ogloszen na forum, czasem ludzie sprzedaja fabrycznie nowe turbiny, ktore gdzies im tam zalegaja. IHMO zmiana VNT na WG to, uzyje pleonazmu "cofanie sie wstecz".SMUTNYINDYK pisze:Nówka na dziś to coś ok. 2450zl. po zdaniu do zniszczenia starego. Regenerowane jest niepewne bo praktycznie nie ma już części zamiennych odpowiedniej jakości.
SMUTNYINDYK pisze:Oczywiście że VNT to same zalety ... powiedziano, że turbo obliczone jest tak na 150 000-180 000km.
Ja mam przebiegu 227kkm z czego 35kkm na modach (ALH do 324Nm)bradley pisze: Raz na tydzien wcisnac gaz do deski, 1 2 3 bieg i tyle w temacie obslugi turbiny VNT w PSJcie.
bradley pisze:... a najbardziej czlowiek pokornieje po zainstalowaniu czujnika temperatury oleju![]()
Tylko obawiam się o trwałość takiej turbiny (np org. od ALH) która leży sobie na półce od 2002r... Sami widziałem takie aukcje gdzie któryś dealer VW "czyścił magazyn"... 2400 chciał za fabryczną nówkę w pudełku VW z faktura i gwarancja... No ale - tam tez są uszczelniacze, a 7 lat leżakowania na gumę za dobrze nie wpływa... I ciekawe jak zachowa sie taka turbina po zamontowaniu, kiedy na to wszystko przyjdzie gorący olej, wysokie ciśnienia itp... a tam uszczelniacze w wieku 7-8 lat...bradley pisze:Szukaj ogloszen na forum, czasem ludzie sprzedaja fabrycznie nowe turbiny, ktore gdzies im tam zalegaja.
... i ja już bym się nie martwił !!Piasek pisze:z faktura i gwarancja...
witamALH to bardzo dobry motor blizniaczy z ASV (110KM) tylko inne wtryski i slabszy program.
Zniesie ponad 200KM.
Wtryski od AGR to jeden czort z tymi od ALH to i to ma 90KM
ta i co jeszcze może sdi jest też wzmocniony :green_fuck:ad-amo pisze:witam
słyszalem ze 110 maja jeszcze wzmocniony dół czy alh rowniez to maja
bodajze mocniejszy wal i korby
jak to w koncu jest bo juz sam niewiem
Dokładnie tak mam jamarcuso86 pisze:Ja mam pytanko czy zeby uzyskać 150ps z ALH... :
... wystarczą 216 + soft + ewentualnie sprzęgło ...
Wiekszosc aut mialaby juz 3 albo 4 turbine w tym przypadku. W kuzyna seacie alhambra 115KM ma juz turbina nalatane ponad 500 tys i jakos sie trzyma. Sam tym autem nalatał ponad 300 tys. Wymienial tylko kilka kompletow polosi i teraz padla druga dwumasa ( wczesniej wymienial na caly nowy DM LUKa. Laweta i spora masa auta robi swoje.SMUTNYINDYK pisze:turbo obliczone jest tak na 150 000-180 000km
Silniki na PD maja inny wał jak na VP- znaczy sie nie podejdzie P&P jedno do drugiego. Sporo osob wymienia z tych 100-115 KM itp na te od ASZ 131KM czy ARL 150KM. I tylko tyle mozna zrobic. Zreszta w zasadzie to wal jest narazony raczje nie w gornych obrotach przy mocy max tylko jak ktos bedzie deptal na niskich obrotach na wysokim biegu. Wtedy moz eukrecic wal albo panewki przekreci lub je powybija itp. Te na PD maja szersze podpory bo korby to nie wiem ale pewnie tez.sheriffg pisze:ta i co jeszcze może sdi jest też wzmocniony :green_fuck:
mocniejsze są asz i arl i reszta 130 ps i wiecej jeśli sie nie myle
Jak długo jeździsz juz po sofcie? Żadnych problemów wiekszych nie było? Wiec do 150km moge spokojnie zostawić turbo i IC seryjne? Może i głupie pytanie ale co mi tam: ile ci pali teraz autko?krzysiu210 pisze:Dokładnie tak mam jamarcuso86 pisze:Ja mam pytanko czy zeby uzyskać 150ps z ALH... :
... wystarczą 216 + soft + ewentualnie sprzęgło ...
Sprzęgło nie ewentualnie - koniecznie!
U mnie zestaw Valeo 826317 śmiga jak na razie parę już ładnych kkm i jest OK.