Strona 45 z 62

: wt lis 24, 2009 13:23
autor: jaro001
antojuja pisze:szukaj postu kolegi jaro001 na 34 str. tego tematu tam masz odp. skoro wszystko juz wykluczyles
Dokładnie tak jak wyżej kolega napisał.

Ja MIAŁEM te sam drgania u siebie, przy dojeżdżaniu do świateł na luzie, po zatrzymaniu się do "0" drgania ustępowały. Po wypięciu wtyczki od impulsatora w skrzyni biegów efekt był takie że drgań w ogóle nie było-zanikły, pierwszy wniosek impulsator, więc kupiłem nowy w ASO - efekt dalej to samo takie same drgania, po wypięciu wtyczki drgania ustąpiły. Więc nie pozostało nic innego jak korekta map, gość u którego to robiłem powiedział że to jest coś z kodowaniem skrzyni biegów - czy jakoś tak, za samą korektę map trzeba zapłacić około 500-600 zł, ja to zrobiłem od razy z podniesieniem mocy na 131 KM i 277 Nm, jak dobrze pamiętam. Na podniesieniu mocy mi nie zależało najważniejsze było pozbycie się nieszczęsnych drgawek, cena około 1000 zł za całość. I od tamtej pory ZAPOMNIAŁEM co to są drgawki silnika przy toczeniu się czy dojeżdżaniu. Dodam że po tym zabiegu (kwiecień 2009 r) zrobiłem już około 7-8 tyś km, przez ten czas ani razu silnik nie wpadł w jakieś dziwne drgawki, a golf nabrał nowego ducha bo doszło kilka NM więcej :okej:

Jakby ktoś chciał namiary na osobę co się tym zajmuje wyśle namiary na prv.

Tyle w tym temacie.

Pozdrawiam.

: wt gru 01, 2009 23:09
autor: marcin999
Ja byłem wczoraj u magika, który stwierdził dopiero po tym jak mu powiedziałem że coś turbo niedomaga, że to wina turbiny, bo silnik nie dostaje wystarczajaco duzo powietrza. Ciekawy jestem co powie jak przyjade z nowa turbina i bedzie to samo.

: śr gru 02, 2009 11:28
autor: jaro001
co do turbiny to trzeba by było testy dynamiczne Vagiem porobić i posprawdzać logi jak turbo pompuje przy określonym zakresie obrotów

: śr gru 02, 2009 12:24
autor: marcin999
jaro001, Jeszcze pompuje ale juz oliwe puszcza na dwie strony, więc rozgladam się za nowym.

: czw gru 03, 2009 19:48
autor: Neoarti
chłopaki byłem dziś u kolegi edzia to jeden z naszych mederatorów
prawdziwy fachowiec, zna się na rzeczy naprawdę gościa polecam
mam ten sam problem z szarpaniem właściwie to główny problem z tym autem
i u mnie znaleźliśmy przyczynę problem tkwi w samej pompie otóż zacina mi się pierścień za pomocą którego nastawnik steruje dawką i lipa pompa do wymiany
próbowaliśmy czyścić nastawnik, podmieniliśmy na inny i to samo po odpięciu impulsatora jest ok ale autko lekko szarpie na 1 i 2 biegu w zakresie obrotów ok 1500
dogadałem się z nim na wymianę pompy ale wcześniej podsunął mi jeszcze jeden pomysł z którego moim zdaniem za szybko zrezygnowałem bo chciałem tak jak fabrycznie itp...
można przeciąć jeden z kabelków impulsatora licznik będzie chodził tylko do pompy nie będzie dochodził sygnał że auto jest w ruchu i problem z wibracjami z głowy
a z poszarpywaniem pomyślałem że może pomóc delikatne podniesienie dawki
jutro jadę do edzia na wymianę pompy tylko nie wiemy w jaki stanie jest pompa którą on ma
pogadam z nim czy mój pomysł ze zwiększeniem dawki ma sens i zobaczymy jak będzie chodził nie chodzi mi o kase tylko o czas nie jestem w stanie unieruchomić auta na dłuższy czas bo moja żonka jest w 9 miesiącu ciąży i czekam już jak na szpilkach auto jest mi niezbędne :)

[ Dodano: Pią Gru 04, 2009 20:46 ]
byłem u Edzia odciął mi kabelek od komputera i ten nie widzi że auto jest w ruchu a co za tym idzie drgawek nie ma :) licznik działa
podnieśliśmy lekko dawkę i poszarpywanie na 1 i 2 biegu nie jest już tak uciążliwe autem da się normalnie jeździć
ale i ta za 2 tyg jadę i wymieniamy pompę (jak nazbieram trochę kasy :)) bo lubię mieć tak jak fabrycznie ale jak by co to da się dalej śmigać na wyrobionej pompie pewnie następne 200 tyś trzeba tylko pokombinować :)

: pt gru 04, 2009 21:53
autor: jantar1
Nie ma to jak Edzio ;)
Jakbyś kiedyś się znudził tymi eksperymentami to zapraszam.

: pt gru 04, 2009 21:56
autor: Neoarti
nie mam co eksperymentować pompę trzeba wymienić i tyle :) bo faktycznie ten pierścień haczy podczas przesuwania innej opcji nie ma to musi być pompa
albo można dalej jeździć z tą kombinacją ale to raczej nie dla mnie :)

[ Dodano: Pią Gru 04, 2009 20:58 ]
dla mnie Edzio jest super, koleś się nakombinował z nastawnikami i innymi bzdurami, naprawdę pomógł i zapłaciłem 50 zł :)

: pt gru 04, 2009 22:12
autor: Sztomel
Neoarti pisze:nie mam co eksperymentować pompę trzeba wymienić i tyle
ale zdajesz sobie sprawę, że tylko nowa pompa "będzie" wolna od tego defektu i wiesz na co się piszesz - koszty ?
chętnie poznam efekty gdyż u mnie telepanie wystąpiło jakieś 1000 km temu i wydawało mi się, że to jednak wina nowych klocków hamulcowych, tym bardziej, że były wtedy właśnie wymieniane, ale ...

: pt gru 04, 2009 22:15
autor: Neoarti
nie bardzo rozumiem kolego dlaczego tylko "nowa" pompa będzie dobra ??
to co używanie nie może być ?
używaną pompę mam za 500zł wymontowaliśmy z niej nastawnik i tam pierścień chodzi płynnie w tej chwili jest w niej zamontowany mój wyczyszczony nastawnik czekam tylko na kasę i wymieniam na pewno będzie OK

: pt gru 04, 2009 22:26
autor: Sztomel
Neoarti pisze:nie bardzo rozumiem kolego dlaczego tylko "nowa" pompa będzie dobra ??
to co używanie nie może być ?
ano bo jeśli piszemy, że pompa wtryskowa jest winna tych telepek to w jaki inny sposób chcesz je wykluczyć jak nie przez kupno nowej pompy, używane pompy wtryskowe to właśnie latają w naszych silnikach więc jako to ma sens...

: sob gru 05, 2009 06:46
autor: Neoarti
Nie wiem jak Ty kolego ale Ja nie mam zamiaru w starego grata ładować z 2tyś za nową pompę jeśli chodziła i to oska nie jest wyrobiona co widać po zdjęciu nastawnika to musi działać dalej a zanim znowu się wyrobi to juz pewnie nie będe miał tego auta :)

: ndz gru 06, 2009 00:08
autor: czajaa22
u mnie drgawki wystepowaly przez zmiana programu i modem a po tej modyfikacji nawet gorzej trzesie ze zwiekszona sila ale u mnie to jest problem nastawnika tak tuner stwierdzil.

: ndz gru 06, 2009 08:54
autor: Neoarti
wystarczy wyjąć nastawnik i zobaczyć jak chodzi pierścień w pompie jestem pewien że w większości przypadków jest to wina pompy wiadomo auta nie sa nowe i mają już sporo ponad 200tyś km

: sob gru 12, 2009 21:11
autor: jantar1
czajaa22 pisze:u mnie drgawki wystepowaly przez zmiana programu i modem a po tej modyfikacji nawet gorzej trzesie ze zwiekszona sila ale u mnie to jest problem nastawnika tak tuner stwierdzil.
Kto Ci robił ten program? Bo niby pompa kicha a jednak moda dało radę zrobić ?