Strona 44 z 59

: ndz mar 15, 2009 01:27
autor: PinkFloyd
SToRM pisze:A moj sie dzis wykrzaczyl... :grrr:
Niech go szlag trafi

Zaczelo cos stukac, chwile pozniej zgasl. Silnik zblokowany.
Rozrzad wymieniany 500 km temu. Nie zerwany, ale nie wiem czy na znakach.

Wiec albo pieprzony zawor sie ukruszyl, albo pzrestawil sie rozrzad..
No nie ty tez trafiłes na wadliwą serie zaworów :crazy: jezeli to zawór wymien wszytskie na nowe i po problemie- nie zostawiaj ani jednego starego mimo ze bedzie np. dobry.

: ndz mar 15, 2009 11:27
autor: tino1041
moj ALH wykrecil juz 200 tys. km i odpukac nigdy nie mialem wiekszych problemow.

: pn mar 16, 2009 11:18
autor: cowboy
SToRM pisze:A moj sie dzis wykrzaczyl... :grrr:
Niech go szlag trafi
o kurde... no to nieciekawie... współczuje :crazy:

: śr mar 18, 2009 15:08
autor: SToRM
PinkFloyd pisze:No nie ty tez trafiłes na wadliwą serie zaworów
To nie to...
Wykrecila sie sruba z dolnego kola pasowego przy wale i przekrecil sie rozrzad.
Straty glownie w glowicy

: śr mar 18, 2009 15:31
autor: jajo108
siema!!
w swoim golfie mam silnik alh i nie powiem o nim złego słowa. nie oszałamia osiągami wkońcu ma 90km ale nastukane ma juz 315tyś., sam zrobiłem grubo ponad 100000 i nic. nie bierze oleju, nie dymi, pomijajac ostre starty, ale to chyba w dieslach normalne, a co do spalania to wszystko zalezy od stylu jazdy. na trasie jak chcialem sprawdzic ile spali najmniej to jadac 130km srednio nie przekraczajac 100km/h wyszlo 4,1l, podczas normalnej jazdy miasto trasa wychodzi srednio 5.5 do 6.5l a w miescie dochodzi do 7l makx wyszło raz 7.6l ale to wina jazdy w korkach.

: śr mar 18, 2009 23:03
autor: caddy24
ja mam ALH w wv caddym mk2.w pol roku zrobilem nim jakies 30 tys km i doslownie nic sie nie dzieje,a juz mam 184 tys km przelotu.a jak chodzi o spalanie to nie udalo mi sie jeszcze przekroczyc 9 litrow a jestem naprawde zdolny :grin:

: śr mar 25, 2009 14:35
autor: krzysiu210
apropos wymiany koła na jednomas w ALH - mój mechanik wyraził obawy co do wyważenia koła ...
twierdzi, że jego wymiana spowoduje wibracje na wale i może doprowadzić do poważnych
uszkodzeń silnika ...
co o tym koledzy myślicie ??

wycztałem jeszcze gdzieś, że uzywane koła mogą być np. przegrzane czy cós !?!
nie wiecie gdzie można znaleźć (poza dealerem VW) nowe koło jednomas od 1Z ??

[ Dodano: 25 Mar 2009 13:51 ]
zadzwoniłem właśnie do VW ... za nowe koło do 1Z (przy oddaniu starego) biorą 590zł :goof:
a jak nie masz starego to prawie 1000PLN !! :green_fuck:

: śr mar 25, 2009 14:57
autor: Adamm
krzysiu210, poczytaj ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=215115

: śr mar 25, 2009 15:11
autor: cowboy
krzysiu210, zamach używka za 150 PLN i daj do zabielenia - czyli poprawienia części styku z tarczą

: śr mar 25, 2009 15:36
autor: krzysiu210
kto w lubuskim najlepiej koło gorzowa, słubic, świebodzina zrobi mi zabielenie koła zamachowego ??
a to jest w ogóle na 100% konieczne ?!?

: śr mar 25, 2009 15:38
autor: Adamm
krzysiu210, nie

mozna rownie dobrze sie pobawic papierem sciernym

: śr mar 25, 2009 15:42
autor: krzysiu210
Adamm pisze:krzysiu210, nie

mozna rownie dobrze sie pobawic papierem sciernym
ale serio ?? bo jak nie znajde nikogo z odpowiednim sprzętem to nie pozostanie mi nic innego !
jakieś konkretne sugestie procesu ?!? rozmiar papieru ... ruchy koliste, wzdłuzne ...
długość procesu ?!?

: śr mar 25, 2009 15:50
autor: Adamm
o masz :) bez przesady to nie jajko :P

kolo ma byc nie przypalone (nie miec kolorow teczy) jak juz masz takie to bierzesz sredni papier i czyscisz (moga byc kuliste ruchy) obrzar styku s tarcza zeby lepiej sie kleila i tyle

: śr mar 25, 2009 15:55
autor: krzysiu210
więc generalnie standardowy delikatny ręczny szlif na nie przypieczonym kole
... teraz trzeba takie znaleźć :bajer:

[ Dodano: 25 Mar 2009 23:11 ]
więc generalnie z 1Z i ABF są koła o numerze : 028 105 269 B - 228mm
i to powinno pasować !

a czy wiecie może coś o : 037 105 273 C
podobno też jest z ABF'a ale nie mogę tego potwierdzić !?!
jaką to ma średnice ?