: wt lis 18, 2008 17:28
Koledzy macie tu fotki sprzęgła od ASV :
niekoniecznie. ogólnie krąży opinia, że sprzęgło w alh nie jest dobre do przenoszenie większego momentu. ja dziś odbieram auto właśnie po wymianie sprzęgła na jednomas z tarczą od vr. dość popularna modyfikacja... ciekawy jestem efektów. co do sprzęgła ori alh to nie było problemów z uślizgiem, jedynie dwumas nie wytrzymywał i wydawał różne odgłosy, telepał motorem.więc w tym wypadku ALH ma "lepsze" !?!
Dokładnie tak, mam na myśli Bogdana Podkowińskiego z Nadarzynaksionc pisze:zgadzam się z cowboyem w sprawie dawców na wtryski. ja robiłem swoje w nadarzynie (facet miał otwierać nowy zakład więc myślę, że cowboy pisze o tej samej osobie)
mogę prosić o więcej info ... ?!ksionc pisze:po wymianie sprzęgła na jednomas z tarczą od vr. dość popularna modyfikacja
prosić możesz, ale to tajemnicakrzysiu210 pisze:mogę prosić o więcej info ... ?!
wiem bo czytałem ale jest to dla mnie trochę nie jasne ...ksionc pisze:a na poważnie to pewnie gdzieś to już było wertowane na forum.
i dokładnie o taką odpowiedź mi chodziło ... wszystko jasne ... już sprawdzam kosztksionc pisze:koło zamachowe od motoru 1Z (słyszałem, że od motoru wzdłużnego (audi) jest inne koło, więc raczej od np.golfa3 tdi), tarcza, docisk i łożysko od VR6 (średnica 228mm)
znalazłem na allegro zestaw do VR6:ksionc pisze:kompletne sprzęgło na allegro kupiłem za ok 590zł.
kompot pisze:To jest mr Bogumił z forum Masters'a?
widzisz róznice ?cowboy pisze:mam na myśli Bogdana Podkowińskiego z Nadarzyna
nie pomysły tylko fakty, wytrzymuje spokojnie 400 NM a nawet 450jakieś pomysły jak duży moment obrotowy jest wstanie wytrzymać bezproblemowo to
sprzęgło z VR6 ??
jeżeli nie planujesz big turbo a jakieś np. arl to możesz spać spokojnie.krzysiu210 pisze:jakieś pomysły jak duży moment obrotowy jest wstanie wytrzymać bezproblemowo to
sprzęgło z VR6 ??
wymiana koła jest niezbędna... do tego przydały by się nowe śruby do jego przykręcenia. 6 sztuk, koszt w ASO jakieś 40zł jak dobrze pamiętam.krzysiu210 pisze:a czy koło zamachowe muszę wymienić ??
no o to właśnie chodzi w tej modyfikacji. masz dwumas, musisz zmienić na jednomas a tarcza,docisk,łożysko jest od VR6 po to, żeby znosiło więcej mocy.JaRG pisze:Powiedzcie o co chodzi z tym kołem zamachowym. Trzeba je zawsze wymieniać z tarczą, dociskiem i łożyskiem? Nowe koło dwumasowe jest dość drogie dlatego pytam.