Strona 43 z 232

: pn maja 12, 2008 08:31
autor: dominik7
blachy pisze:Od pełnego baku do rezerwy 1070km. Zakładając że rezerwa ma około 7 litrów wychodzi spalanie w granicach 4.5L/100km. 90% trasa. Wszystko na ON z UA. Wg MFA 5.3, ale po chipie ostro mi zawyża :)

Pozdro
Rezerwa ma okolo 10L.

: pn maja 12, 2008 08:54
autor: blachy
dominik7 pisze:
blachy pisze:Od pełnego baku do rezerwy 1070km. Zakładając że rezerwa ma około 7 litrów wychodzi spalanie w granicach 4.5L/100km. 90% trasa. Wszystko na ON z UA. Wg MFA 5.3, ale po chipie ostro mi zawyża :)

Pozdro
Rezerwa ma okolo 10L.
To jeszcze lepiej... ~4.2/100km. Oszczędna jazda z tempomatem ustawionym na 100km/h.

Pozdro

: śr maja 14, 2008 09:09
autor: strabek
Zaliczylem trase moim Lupiszonem taka niewielka bo tylko Poznań - Skorzęcin - Poznań.
Komputer z 3.8 litra na 100 km, czyli jazdy miejskiej, zszedl do 3.1 / 100 :bajer:

i nie bajeruje tylko jest to prawdziwe spalanie bo wiem ile ropki ze zbiornika ubylo :D

: śr maja 14, 2008 18:39
autor: petek20
u mnie średnie spalanie to 4,5 L - zmierzone :grin:

: śr maja 14, 2008 20:27
autor: Krigga
uniq3 pisze:mi strasznie duzo pali :( 7.5l./100km ;/ ale musze przyznac ze jestem poczatkujacym kierowca, mam prawko z pol roku.. i gaz dusze do dechy :grin:
Dużo?
Co ja mam powiedzieć?
Mam jakiś kłopot z silnikiem, bo mi pali w mieście przy ostrej jeździe nawet 9,3 (patrz sygnatura > KLIK!)
Na trasie około 6,8.

Do tego od jakiegoś czasu bardzo różnie odpala - w zasadzie bez znaczenia czy ciepły czy zimny - czasem od dotyku a czasem trzeba zakręcić ze 3-4 obroty.
Rozrząd, filtry dopiero co wymienione.
Niestety nie mogę powiedzieć czy to wina auta w ogóle czy samego rozrządu bo niedawno go kupiłem i nie testowałem go przedtem.

Macie jakiś pomysł?

: śr maja 14, 2008 20:31
autor: petek20
Krigga pisze:
uniq3 pisze:mi strasznie duzo pali :( 7.5l./100km ;/ ale musze przyznac ze jestem poczatkujacym kierowca, mam prawko z pol roku.. i gaz dusze do dechy :grin:
Dużo?
Co ja mam powiedzieć?
Mam jakiś kłopot z silnikiem, bo mi pali w mieście przy ostrej jeździe nawet 9,3 (patrz sygnatura > KLIK!)
Na trasie około 6,8.

Do tego od jakiegoś czasu bardzo różnie odpala - w zasadzie bez znaczenia czy ciepły czy zimny - czasem od dotyku a czasem trzeba zakręcić ze 3-4 obroty.
Rozrząd, filtry dopiero co wymienione.
Niestety nie mogę powiedzieć czy to wina auta w ogóle czy samego rozrządu bo niedawno go kupiłem i nie testowałem go przedtem.

Macie jakiś pomysł?
podepnij go pod kompa w serwisie, może sonda lambda jest walnięta albo jakiś czujnik

: śr maja 14, 2008 20:36
autor: Krigga
No podjadę - umówiłem się w piątek u Zasady w Wwa.
Czy ktoś zna dobrego, albo nie - bardzo dobrego specjalistę od diagnostyki i regulacji TDI w wawie??

: śr maja 14, 2008 20:40
autor: twardy
petek20 pisze:może sonda lambda j
w dieslu :shock: :-k

Krigga, masz wymieniony rozrząd jeśli tam masz wszystko OK (kąt wtrysku sprawdz)) to podiechałby sprawdzić wtryski najlepiej VAGiem gr 013 powinno być w granicach +- 2.
Może którys leje.

[ Dodano: Sro Maj 14, 2008 20:41 ]
Krigga pisze:Czy ktoś zna dobrego, albo nie - bardzo dobrego specjalistę od diagnostyki i regulacji TDI w wawie??
prosze
http://www.diagtronik.pl/forum/
:bigok:

: śr maja 14, 2008 20:46
autor: Krigga
twardy pisze: Krigga, masz wymieniony rozrząd jeśli tam masz wszystko OK (kąt wtrysku sprawdz)) to podiechałby sprawdzić wtryski najlepiej VAGiem gr 013 powinno być w granicach +- 2.
Może którys leje.
Jeśli wtryski leją to by kopciło sadzą (kopciło w ogóle) a on nawet mgiełki nie puszcza...

Edit: Diagtronik?? Przecież ja pracuję koło nich.
Dopiero teraz mnie oświeciło.
Dzięki wielkie.
Jeszcze jedno pytanie - zalecacie mimo wszystko w ASO czy odwołać wizytę i do nich od razu walić? (tylko bez nadmiernej reklamy :)

: śr maja 14, 2008 21:03
autor: twardy
Krigga pisze:eśli wtryski leją to by kopciło sadzą (kopciło w ogóle) a on nawet mgiełki nie puszcza...
ano fakt
ja bym wolał w diagtroniku , ale to Twój wybór :-k

: śr maja 14, 2008 21:09
autor: jasiek21
Krigga pisze:Czy ktoś zna dobrego, albo nie - bardzo dobrego specjalistę od diagnostyki i regulacji TDI w wawie??
Użytkownik Adamm

: sob maja 17, 2008 01:48
autor: Krigga
Witajcie,
Więc odwiedziłem ASO i po serwisie kompa okazało się (wg ASO) że to przepływka oraz prawdopodobnie czujnik obrotów wału.
Matwię się jakością serwisu, bo o ile przepływka może załatwiać wysokie spalanie a czujunik dławienie się przy pełzaniu, np na 2 biegu to na pewno ani przepł., ani czujnik obrotów nie załatwia problemów z odpalaniem.

Czytałem, że można spróbować ją wyczyścić, ale nadziei nie mam.

Macie jakieś pomysły? :/

Ps. czy to dławienie, tak jakby ropy brakło to rzeczywiście czujnik obrotów?

: sob maja 17, 2008 12:15
autor: Kri$
Spokojna jazda z Berlina do Potsdamu na odcinku 50km pokazalo 3,9 litra (przed jazda nastapilo wyzerowanie wskazan MFA), nastepnie trasa powrotna do Wroclawia, na poczatku 110km/h, potem kilka prob zamkniecia licznika i po tych probach srednia predkosci ok. 130-140 km/h i po przyjechaniu do Wroclawia MFA wskazalo, ze na odcinku 400 km Golf spalil srednio 5,1 litra :) Tyle, ze to bylo na niemieckim paliwie... Nie wiem jakie spalanie bedzie mial na tym polskim syfie :)

: sob maja 17, 2008 13:27
autor: strabek
haha udalo sie !
wyzerowanie licznika (poprzez sciagniecie klemy z akumulatora - podlaczalem wzmacniacz do car audio) i zaraz tego samego dnia wyjazd do Szamotul i z powrotem - bo ja wiem z 50 km zrobilem. Licznik spalania pokazal 2.8l /100 :bajer:

Ale jazda byla straaaaaszna, zadnego wyprzedzania, nie wiecej jak 100 km/h hamowania silnikiem, zeby nie cisnac hamulca. Ale dalo rade !!

pozdrawiam