Strona 43 z 232
: pn maja 12, 2008 08:31
autor: dominik7
blachy pisze:Od pełnego baku do rezerwy 1070km. Zakładając że rezerwa ma około 7 litrów wychodzi spalanie w granicach 4.5L/100km. 90% trasa. Wszystko na ON z UA. Wg MFA 5.3, ale po chipie ostro mi zawyża
Pozdro
Rezerwa ma okolo 10L.
: pn maja 12, 2008 08:54
autor: blachy
dominik7 pisze:blachy pisze:Od pełnego baku do rezerwy 1070km. Zakładając że rezerwa ma około 7 litrów wychodzi spalanie w granicach 4.5L/100km. 90% trasa. Wszystko na ON z UA. Wg MFA 5.3, ale po chipie ostro mi zawyża
Pozdro
Rezerwa ma okolo 10L.
To jeszcze lepiej... ~4.2/100km. Oszczędna jazda z tempomatem ustawionym na 100km/h.
Pozdro
: śr maja 14, 2008 09:09
autor: strabek
Zaliczylem trase moim Lupiszonem taka niewielka bo tylko Poznań - Skorzęcin - Poznań.
Komputer z 3.8 litra na 100 km, czyli jazdy miejskiej, zszedl do 3.1 / 100
i nie bajeruje tylko jest to prawdziwe spalanie bo wiem ile ropki ze zbiornika ubylo
: śr maja 14, 2008 18:39
autor: petek20
u mnie średnie spalanie to 4,5 L - zmierzone
: śr maja 14, 2008 20:27
autor: Krigga
uniq3 pisze:mi strasznie duzo pali
7.5l./100km ;/ ale musze przyznac ze jestem poczatkujacym kierowca, mam prawko z pol roku.. i gaz dusze do dechy
Dużo?
Co ja mam powiedzieć?
Mam jakiś kłopot z silnikiem, bo mi pali w mieście przy ostrej jeździe nawet 9,3 (patrz sygnatura > KLIK!)
Na trasie około 6,8.
Do tego od jakiegoś czasu bardzo różnie odpala - w zasadzie bez znaczenia czy ciepły czy zimny - czasem od dotyku a czasem trzeba zakręcić ze 3-4 obroty.
Rozrząd, filtry dopiero co wymienione.
Niestety nie mogę powiedzieć czy to wina auta w ogóle czy samego rozrządu bo niedawno go kupiłem i nie testowałem go przedtem.
Macie jakiś pomysł?
: śr maja 14, 2008 20:31
autor: petek20
Krigga pisze:uniq3 pisze:mi strasznie duzo pali
7.5l./100km ;/ ale musze przyznac ze jestem poczatkujacym kierowca, mam prawko z pol roku.. i gaz dusze do dechy
Dużo?
Co ja mam powiedzieć?
Mam jakiś kłopot z silnikiem, bo mi pali w mieście przy ostrej jeździe nawet 9,3 (patrz sygnatura > KLIK!)
Na trasie około 6,8.
Do tego od jakiegoś czasu bardzo różnie odpala - w zasadzie bez znaczenia czy ciepły czy zimny - czasem od dotyku a czasem trzeba zakręcić ze 3-4 obroty.
Rozrząd, filtry dopiero co wymienione.
Niestety nie mogę powiedzieć czy to wina auta w ogóle czy samego rozrządu bo niedawno go kupiłem i nie testowałem go przedtem.
Macie jakiś pomysł?
podepnij go pod kompa w serwisie, może sonda lambda jest walnięta albo jakiś czujnik
: śr maja 14, 2008 20:36
autor: Krigga
No podjadę - umówiłem się w piątek u Zasady w Wwa.
Czy ktoś zna dobrego, albo nie - bardzo dobrego specjalistę od diagnostyki i regulacji TDI w wawie??
: śr maja 14, 2008 20:40
autor: twardy
petek20 pisze:może sonda lambda j
w dieslu
Krigga, masz wymieniony rozrząd jeśli tam masz wszystko OK (kąt wtrysku sprawdz)) to podiechałby sprawdzić wtryski najlepiej VAGiem gr 013 powinno być w granicach +- 2.
Może którys leje.
[ Dodano: Sro Maj 14, 2008 20:41 ]
Krigga pisze:Czy ktoś zna dobrego, albo nie - bardzo dobrego specjalistę od diagnostyki i regulacji TDI w wawie??
prosze
http://www.diagtronik.pl/forum/
: śr maja 14, 2008 20:46
autor: Krigga
twardy pisze:
Krigga, masz wymieniony rozrząd jeśli tam masz wszystko OK (kąt wtrysku sprawdz)) to podiechałby sprawdzić wtryski najlepiej VAGiem gr 013 powinno być w granicach +- 2.
Może którys leje.
Jeśli wtryski leją to by kopciło sadzą (kopciło w ogóle) a on nawet mgiełki nie puszcza...
Edit: Diagtronik?? Przecież ja pracuję koło nich.
Dopiero teraz mnie oświeciło.
Dzięki wielkie.
Jeszcze jedno pytanie - zalecacie mimo wszystko w ASO czy odwołać wizytę i do nich od razu walić? (tylko bez nadmiernej reklamy
: śr maja 14, 2008 21:03
autor: twardy
Krigga pisze:eśli wtryski leją to by kopciło sadzą (kopciło w ogóle) a on nawet mgiełki nie puszcza...
ano fakt
ja bym wolał w diagtroniku , ale to Twój wybór
: śr maja 14, 2008 21:09
autor: jasiek21
Krigga pisze:Czy ktoś zna dobrego, albo nie - bardzo dobrego specjalistę od diagnostyki i regulacji TDI w wawie??
Użytkownik
Adamm
: sob maja 17, 2008 01:48
autor: Krigga
Witajcie,
Więc odwiedziłem ASO i po serwisie kompa okazało się (wg ASO) że to przepływka oraz prawdopodobnie czujnik obrotów wału.
Matwię się jakością serwisu, bo o ile przepływka może załatwiać wysokie spalanie a czujunik dławienie się przy pełzaniu, np na 2 biegu to na pewno ani przepł., ani czujnik obrotów nie załatwia problemów z odpalaniem.
Czytałem, że można spróbować ją wyczyścić, ale nadziei nie mam.
Macie jakieś pomysły? :/
Ps. czy to dławienie, tak jakby ropy brakło to rzeczywiście czujnik obrotów?
: sob maja 17, 2008 12:15
autor: Kri$
Spokojna jazda z Berlina do Potsdamu na odcinku 50km pokazalo 3,9 litra (przed jazda nastapilo wyzerowanie wskazan MFA), nastepnie trasa powrotna do Wroclawia, na poczatku 110km/h, potem kilka prob zamkniecia licznika i po tych probach srednia predkosci ok. 130-140 km/h i po przyjechaniu do Wroclawia MFA wskazalo, ze na odcinku 400 km Golf spalil srednio 5,1 litra
Tyle, ze to bylo na niemieckim paliwie... Nie wiem jakie spalanie bedzie mial na tym polskim syfie
: sob maja 17, 2008 13:27
autor: strabek
haha udalo sie !
wyzerowanie licznika (poprzez sciagniecie klemy z akumulatora - podlaczalem wzmacniacz do car audio) i zaraz tego samego dnia wyjazd do Szamotul i z powrotem - bo ja wiem z 50 km zrobilem. Licznik spalania pokazal 2.8l /100
Ale jazda byla straaaaaszna, zadnego wyprzedzania, nie wiecej jak 100 km/h hamowania silnikiem, zeby nie cisnac hamulca. Ale dalo rade !!
pozdrawiam