Strona 41 z 80

: czw lut 12, 2009 01:15
autor: MarekU744
Golf ALH 2000 rok 192000 km :)

: czw lut 12, 2009 01:45
autor: fleshu
1999 r. 220000 km / po wymianie szklankopopychaczy, uszczelniaczy, czyszczeniu turbo - robione pierwszy raz w życiu, własnoręcznie:) iiiiiii.... DZAIAŁA:)

: pt lut 13, 2009 12:13
autor: szuwar GT TDI
Mój Golfik 94r. 1.9 TDI 90 PS ma najechane 1600 km przy czym przy 300000tys licznik sie wyzerował :bigok: ale silnik igła idzie jak przecinak ale zalany jest juz olejem mineralnym :cry: wystarczy wszystko zmieniac na czas a motorek bedzie zył długo i szczesliwie :bajer:

: pt lut 13, 2009 16:18
autor: moordaa
1.9D - 1993r - 332 kkm i nie zanosi się na zawał :P

poprawka - 354 000 i nadal lala :)

do tego passat B1 78'r, nie wiem ile ma przebiegu ale nadal lala :)

: pt lut 13, 2009 18:23
autor: _model_
szuwar GT TDI pisze:Mój Golfik 94r. 1.9 TDI 90 PS ma najechane 1600 km przy czym przy 300000tys licznik sie wyzerował :bigok: ale silnik igła idzie jak przecinak ale zalany jest juz olejem mineralnym :cry: wystarczy wszystko zmieniac na czas a motorek bedzie zył długo i szczesliwie :bajer:
A czemu mineralnym, przecież robisz krzywdę swojemu TDI'kowi. Mój TD AAZ '97 ma najechane prawie 350 tyś (ale kto wie czy nie więcej) i zalany jest pólsyntetykiem i nie widać ubytków oleju. Odpala w mrozie od pierwszego i nie kopci. Ale co fakt to fakt, wszystkie wymiany na czas, to silnik będzie chodził i chodził i przeżyje nasze blachy w MK3.

: sob lut 14, 2009 17:12
autor: szuwar GT TDI
_model_ pisze:A czemu mineralnym, przecież robisz krzywdę swojemu TDI'kowi. Mój TD AAZ '97 ma najechane prawie 350 tyś (ale kto wie czy nie więcej) i zalany jest pólsyntetykiem i nie widać ubytków oleju. Odpala w mrozie od pierwszego i nie kopci. Ale co fakt to fakt, wszystkie wymiany na czas, to silnik będzie chodził i chodził i przeżyje nasze blachy w MK3.
nie ja zrobiłem ta krzywde :otepienie: poprzedni własciciel uznał ze juz nadszedł czas na mineralny i tak tez zrobił nalał 15W40 chyba juznie moza wrocic do połsyntetyku co? byłby jakies konsekwencje?
_________________

: pn lut 23, 2009 19:44
autor: Luklet
1.9TDI GT (silnik ASZ) rok 2003 - 112tys mil czyli ok. 180tys km

: śr lut 25, 2009 17:49
autor: .:SokóŁ:.
2000rok -164000km :P:P:P

: śr lut 25, 2009 18:00
autor: mario
u mnie za tydzień góra dwa 300tys stuknie. ja sam nim zrobiłem ponad 40tyś.

: czw lut 26, 2009 12:00
autor: TomekG
MK4 2003 - 103 tys

: pt lut 27, 2009 00:15
autor: DJ_PILOT
mkIII 97/98 TDI AFN Stuknęło mu 250tyśków i wygląda na to że dopiero się dotarł:]
:bajer:

: pt lut 27, 2009 00:30
autor: gregoryb1
Mk4 1998 - 230 tys i powoli zaczynaja sie usterki :)

: pt lut 27, 2009 00:42
autor: lysutki
Mk3 95/96 1,9 TDI 90km - ponad 299 tys, w przyszlym tygodniu przekrecam licznik :D

: czw kwie 23, 2009 20:33
autor: adas4444
MK3 94r TDI 1Z - 315tys