Strona 41 z 80
: czw lut 12, 2009 01:15
autor: MarekU744
Golf ALH 2000 rok 192000 km
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: czw lut 12, 2009 01:45
autor: fleshu
1999 r. 220000 km / po wymianie szklankopopychaczy, uszczelniaczy, czyszczeniu turbo - robione pierwszy raz w życiu, własnoręcznie:) iiiiiii.... DZAIAŁA:)
: pt lut 13, 2009 12:13
autor: szuwar GT TDI
Mój Golfik 94r. 1.9 TDI 90 PS ma najechane 1600 km przy czym przy 300000tys licznik sie wyzerował
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
ale silnik igła idzie jak przecinak ale zalany jest juz olejem mineralnym
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
wystarczy wszystko zmieniac na czas a motorek bedzie zył długo i szczesliwie
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: pt lut 13, 2009 16:18
autor: moordaa
1.9D - 1993r - 332 kkm i nie zanosi się na zawał
poprawka - 354 000 i nadal lala
do tego passat B1 78'r, nie wiem ile ma przebiegu ale nadal lala
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: pt lut 13, 2009 18:23
autor: _model_
szuwar GT TDI pisze:Mój Golfik 94r. 1.9 TDI 90 PS ma najechane 1600 km przy czym przy 300000tys licznik sie wyzerował
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
ale silnik igła idzie jak przecinak ale zalany jest juz olejem mineralnym
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
wystarczy wszystko zmieniac na czas a motorek bedzie zył długo i szczesliwie
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
A czemu mineralnym, przecież robisz krzywdę swojemu TDI'kowi. Mój TD AAZ '97 ma najechane prawie 350 tyś (ale kto wie czy nie więcej) i zalany jest pólsyntetykiem i nie widać ubytków oleju. Odpala w mrozie od pierwszego i nie kopci. Ale co fakt to fakt, wszystkie wymiany na czas, to silnik będzie chodził i chodził i przeżyje nasze blachy w MK3.
: sob lut 14, 2009 17:12
autor: szuwar GT TDI
_model_ pisze:A czemu mineralnym, przecież robisz krzywdę swojemu TDI'kowi. Mój TD AAZ '97 ma najechane prawie 350 tyś (ale kto wie czy nie więcej) i zalany jest pólsyntetykiem i nie widać ubytków oleju. Odpala w mrozie od pierwszego i nie kopci. Ale co fakt to fakt, wszystkie wymiany na czas, to silnik będzie chodził i chodził i przeżyje nasze blachy w MK3.
nie ja zrobiłem ta krzywde
![otepienie :otepienie:](./images/smilies/otepienie.gif)
poprzedni własciciel uznał ze juz nadszedł czas na mineralny i tak tez zrobił nalał 15W40 chyba juznie moza wrocic do połsyntetyku co? byłby jakies konsekwencje?
_________________
: pn lut 23, 2009 19:44
autor: Luklet
1.9TDI GT (silnik ASZ) rok 2003 - 112tys mil czyli ok. 180tys km
: śr lut 25, 2009 17:49
autor: .:SokóŁ:.
2000rok -164000km
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
:P:P
: śr lut 25, 2009 18:00
autor: mario
u mnie za tydzień góra dwa 300tys stuknie. ja sam nim zrobiłem ponad 40tyś.
: czw lut 26, 2009 12:00
autor: TomekG
MK4 2003 - 103 tys
: pt lut 27, 2009 00:15
autor: DJ_PILOT
mkIII 97/98 TDI AFN Stuknęło mu 250tyśków i wygląda na to że dopiero się dotarł:]
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
: pt lut 27, 2009 00:30
autor: gregoryb1
Mk4 1998 - 230 tys i powoli zaczynaja sie usterki
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: pt lut 27, 2009 00:42
autor: lysutki
Mk3 95/96 1,9 TDI 90km - ponad 299 tys, w przyszlym tygodniu przekrecam licznik
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
: czw kwie 23, 2009 20:33
autor: adas4444
MK3 94r TDI 1Z - 315tys