Ile powinien wyciagać 1.6TD ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz cze 24, 2007 10:21

czyli sie nie myliłem :))
pewno dlatego ze T2 mniejsza ciągnie juz od duzo wczesniej niz T3 i nie ma takie turbo dziury :)) plus chłodzenie dodatkowe co robiło ją ciut wydajniejszą :)) + dodawali IC dzieki czemu na trasach nie puchła tak szybko :)

Moje zdanie:)



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz cze 24, 2007 10:42

Dodatkowo u siebie zmieniłem wężyk z kolektora do grzybka w pompie na zbrojony, taki z castoramy, niestety jeśli macie stary to przez nieszczelne połączenia też ciśnienie ucieka, dodatkowo zacisnąłem połączenia plastikowymi opaskami i różnica jest odczuwalna. Sprawdźcie sobie ten wężyk bo warto.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz cze 24, 2007 10:53

BENITO, róznica odczówalna tzn ??? we wskazaniach wskaxnika czy w mocy ??



Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » ndz cze 24, 2007 11:06

Hmmm... To zawaliliscie mi caly swiat :P Bylem pewny ze ma k24 i ladnie podpompuje cisnienie tak 1,3 bara :( Zobaczymy co z niej wyjdzie, albo zmienie na jakas wieksza...

A tak ogolnie to moj golfik puchnie przy 160km/h

[ Dodano: Nie Cze 24, 2007 11:28 ]
Ale to juz nie dlugo :satan:


Czas na jakiś zabytek :>

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz cze 24, 2007 11:31

Pawlos, no to zapodaj foto tego twojego Turbo to zobaczymy co to jest :)))
Albo zamacaj tam WG :))) Turbinki idze łatwo odróznić :P (najprościej po tabliczce z nazwą :PP hehe )

małe K14 i T2 (po chłodzeniu wodą) rozróżnisz
A duze T3 czy K24 tez :)
T3 ma westage takie równe a K24 chyba takie karbowane bardziej o ile sie nie myle :P



Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » ndz cze 24, 2007 11:32

No to sie ubiore i lece do cara...


Czas na jakiś zabytek :>

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz cze 24, 2007 11:39

@To_mas
W przyspieszeniu i mocy, odrobinkę lepiej się zbiera, bo ni a nic nie ucieka ci z kolektora. Poza tym LDA lepiej reaguje (wcześniej).


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » ndz cze 24, 2007 11:51

Moje turbo. Niestety nie za wiele widac, bo robione komorka...

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Czas na jakiś zabytek :>

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz cze 24, 2007 12:08

Pokaż całą komorę, czy masz drugą pompę wody. Powinna być nieco po lewej od intercoolera.

Kto ci tak pokrywkę zapaskudził tym lakierem? :hmm: :hmm:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz cze 24, 2007 12:16

kkk ale jakie :blush:


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz cze 24, 2007 12:19

SouleR pisze:kkk ale jakie :blush:
nom :)))
hmmm Tabliczka jest to powinno na niej pisać :))
Ale jeśli to SB to chyba bardziej prawdopodobne ze bedzie mieć K14 czy tez wychodziły z K24 ??



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » ndz cze 24, 2007 12:24

To_mas pisze:Ale jeśli to SB to chyba bardziej prawdopodobne ze bedzie mieć K14 czy tez wychodziły z K24 ??
k14, garrett t2


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz cze 24, 2007 12:25

noo to na 90% K14 chyba ze ktoś zminił :P



Awatar użytkownika
Pawlos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: śr mar 15, 2006 08:32
Lokalizacja: Stranda
Kontakt:

Post autor: Pawlos » ndz cze 24, 2007 12:36

To ja juz nic kurde nie wiem, tabliczki nie mam zabardzo jak sprawdzic, no chyba ze znajde gdzies moja stara cyfrowke. Narazie dodatkowe 2 fotki...

Obrazek

Obrazek

[ Dodano: Nie Cze 24, 2007 12:38 ]
A taki lakierek to poprzedni wlascicel zarzucil, ja mam druga pokrywe w kolorze srebrny mlotkowy :) Tylko czasu brak żeby ja założyć.


Czas na jakiś zabytek :>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 58 gości