Strona 5 z 5

: czw maja 03, 2007 16:04
autor: mirass
Holiii pisze:no dobra pisze co do tej pompy to raczej nie brał bym sie za to sam te wałeczki chodza w ropie lecz wyrabiaja i tak obudowe pompy przez co puzniej sie zaczynaja zacinac no i słuchajcie co dalej pan powiedział ze nie oddadza mi auta dopuki go niezdiagnozuja do konca bo nadal cierzko odpalał a pompa na cacy custawina na stole wtryski dobre a auto niechciało odpalac na rozgrzanym silniku co sie okazało na wagu wczesniej wyskakiwał jakis bład alternatora lecz niezwracałem wagi na ten własnie bład bo to alternator i takie tam podwiezli auto do tego magika i co sie okazałao po sprawdzeniu im cieplejsze auto tym alternator coraz wiekrze miał przebicie i "latały po nim prady" blokował imobilaiser im cieplejszy silnik tym bardziej przestawał ładowac przez ta cała kaszane pradów akumulatos siada a oni niemogli przez klimatyzacje wejsc do nastawien silnika ani wgrac nowych dostałem polecenie przywiesc nowy alternator załaoza go i beda dlaej próbowac pewnie wgrywac nowe mapy do silnika ale mówia ze to juz jest kosmetyka auto zeczeło palic troszke mniej o jakis litr poniewarz na trasie wracajac spalił 7,8 litra przy maxymalnym wciskaniu gazugdzie w droge do warsztatyu wyszło 9,1 w niedziele bede miał załatwiony alternator i bede dalej walczył
co do palenia na ciepłym jesli altek nie pomoze to musisz zrobic nową mapke startową.jak coś to zapraszam pod Wrocław

: śr sty 09, 2008 22:05
autor: ilio
olek256 pisze:Holiii, to jest nas 2ch ;)
mam dokladnie to samo z tym ze ja juz wymieklem i dalem sobie spokuj bo juz nic nie wymysle.
trzech