kamil12451 pisze:EDIT
Ale czytałem na innym forum że po uturbieniu tego silnika długo on nie pochodzi, a do tego dochodzą koszty, tak że lepiej zrobić swapa na 1.9 td. Stary silnik można sprzedać i będzie podobny koszt. A na innym forum przeczytąłem o tych dyszach, ale jednak to prawda nie jest
Pozdrawiam
ja powiem więcej nawet seryjny TD może nie długo pochodzić.
wszystko zależy od tego jak nim jeździsz.
ja jeździłem swoim AAZ'em przez rok i zrobiłem nim ponad 50tys km i po za problemami z klinem na wale dopuki nie wału nie wymieniłem innych problemów nie miałem.
nowy właściciel zajechał silnik jakieś 2-3miesiące.
przecież po co lać olej za ponad 100zł za 4l jak można za te pieniądze kupić olej o ciężarówek i jeszcze sporo zostanie?
po drugie po co lać dobre paliwo opał też się spala( a że odbarwiany za pomocą kwasów lub innych agresywnyhc substancji? no cóż )
lekkiej nogi nie miał bo jak dzwonił z pretensjami że silnik nie pali mu tak jak mówiłem 4,5-5,5l/100km tylko jakieś 7,5-8l
a wiesz co odpowiedział na pytanie z jakimi prędkościami jeździ?
odpowiedź brzmiała że 150-180km/h to się nie prosi zresztą innego wyjścia nie miał.
silnik robiłem dla Siebie także nie ma możliwości że był źle zrobiony. zresztą skoro jeździłem nim przez rok czasu to i po za nieszczęsnym klinem nie miałem innych problemów to też coś o tym świadczy.
baa dasz mi nawet seryjnego diesla a ja Ci mogę załatwić w 5min i to na trasie.
równie dobrze zrobie sobie ponad 200KM TD i jeśli w fazie strojenia nie przesadzę i odrazu korby nie pokaże to będę nim jeździł i 5 lat i będzie zawsze na dotyk palił i nie będzie oleju brał chyba ze zrobię nim z 500 tys km co jest możliwe bo już był kiedyś taki czas u mnie w domu że autem robiło się lekko ponad 100tys km przez rok czasu