: wt gru 23, 2008 19:44
To jeszcze jedno pytanie, uchwyt oleju w D jest inny niż TD, ma gniazdo na czujnik i dodatkowe 2 zaślepione otwory do pomiaru ciśnienia oleju (w kółkach). Moje pytanie brzmi czy mogę podłączyć smarowanie turbiny do któregoś z tych otworów, oraz czy olej w tych miejscach to olej płynący DO czy OD filtra
[ Dodano: 23 Gru 2008 14:02 ]
Koledzy, a co z miską olejową? w 1.9D/TD uszczelka w misce jest połączona z blachą spiętrzającą. w 1.6 TD nie ma blachy, jest sama uszczelka po obwodzie. Muszę założyć miskę od 1.6 bo nie ma w bloku otworu na powrót oleju z turbiny jak w AAZ. I teraz zastanawiam się czy zakładać tą blachę czy nie??
[ Dodano: 23 Gru 2008 14:02 ]
Koledzy, a co z miską olejową? w 1.9D/TD uszczelka w misce jest połączona z blachą spiętrzającą. w 1.6 TD nie ma blachy, jest sama uszczelka po obwodzie. Muszę założyć miskę od 1.6 bo nie ma w bloku otworu na powrót oleju z turbiny jak w AAZ. I teraz zastanawiam się czy zakładać tą blachę czy nie??