Strona 5 z 5

: wt gru 23, 2008 19:44
autor: żubr
To jeszcze jedno pytanie, uchwyt oleju w D jest inny niż TD, ma gniazdo na czujnik i dodatkowe 2 zaślepione otwory do pomiaru ciśnienia oleju (w kółkach). Moje pytanie brzmi czy mogę podłączyć smarowanie turbiny do któregoś z tych otworów, oraz czy olej w tych miejscach to olej płynący DO czy OD filtra
Obrazek

[ Dodano: 23 Gru 2008 14:02 ]
Koledzy, a co z miską olejową? w 1.9D/TD uszczelka w misce jest połączona z blachą spiętrzającą. w 1.6 TD nie ma blachy, jest sama uszczelka po obwodzie. Muszę założyć miskę od 1.6 bo nie ma w bloku otworu na powrót oleju z turbiny jak w AAZ. I teraz zastanawiam się czy zakładać tą blachę czy nie??

: wt gru 23, 2008 20:40
autor: munior
Tu temat o LDA i boost pinie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=" onclick="window.open(this.href);return false; ... hlight=lda

: wt gru 23, 2008 22:01
autor: kaczor4011
żubr pisze:czy mogę podłączyć smarowanie turbiny do któregoś z tych otworów
mozesz, w td wlasnie jest tam wkrecone

: śr gru 24, 2008 14:39
autor: mirass
no to ja z innej beczki powiem...

4 miesiace temu robiłem uturbione SDI w mk4 z osprzętem od AHFa...Właściciel nic nie mówił że to SDI napakowany, przyznał się dopiero jak narzekałem że za żadne skarby nie mogę opanować przeładowania turbo na dole i silnik za szybko się wkręca jak na VP.
Po dziś autko jeździ :bigok:

: czw gru 25, 2008 11:46
autor: żubr
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Po pin się zgloszę w odpowiednim czasie