Zamontowanie turbosprężarki do wersji 1.9D 1Y z 93r.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

żubr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lis 17, 2008 19:00
Lokalizacja: WLKP

Post autor: żubr » wt gru 23, 2008 19:44

To jeszcze jedno pytanie, uchwyt oleju w D jest inny niż TD, ma gniazdo na czujnik i dodatkowe 2 zaślepione otwory do pomiaru ciśnienia oleju (w kółkach). Moje pytanie brzmi czy mogę podłączyć smarowanie turbiny do któregoś z tych otworów, oraz czy olej w tych miejscach to olej płynący DO czy OD filtra
Obrazek

[ Dodano: 23 Gru 2008 14:02 ]
Koledzy, a co z miską olejową? w 1.9D/TD uszczelka w misce jest połączona z blachą spiętrzającą. w 1.6 TD nie ma blachy, jest sama uszczelka po obwodzie. Muszę założyć miskę od 1.6 bo nie ma w bloku otworu na powrót oleju z turbiny jak w AAZ. I teraz zastanawiam się czy zakładać tą blachę czy nie??



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt gru 23, 2008 20:40

Tu temat o LDA i boost pinie http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=" onclick="window.open(this.href);return false; ... hlight=lda
Ostatnio zmieniony pt sty 12, 2018 15:40 przez munior, łącznie zmieniany 3 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
kaczor4011
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2264
Rejestracja: sob maja 27, 2006 15:59
Lokalizacja: Londyn

Post autor: kaczor4011 » wt gru 23, 2008 22:01

żubr pisze:czy mogę podłączyć smarowanie turbiny do któregoś z tych otworów
mozesz, w td wlasnie jest tam wkrecone


golf mk3 1.8 -> 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=458986
polo 6n2 1.4 TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2918729#2918729
golf mk2 1.6 TD -> 1.9D US style http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=866160#866160

mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » śr gru 24, 2008 14:39

no to ja z innej beczki powiem...

4 miesiace temu robiłem uturbione SDI w mk4 z osprzętem od AHFa...Właściciel nic nie mówił że to SDI napakowany, przyznał się dopiero jak narzekałem że za żadne skarby nie mogę opanować przeładowania turbo na dole i silnik za szybko się wkręca jak na VP.
Po dziś autko jeździ :bigok:


www.vagtune.pl tel. 502730289

żubr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn lis 17, 2008 19:00
Lokalizacja: WLKP

Post autor: żubr » czw gru 25, 2008 11:46

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Po pin się zgloszę w odpowiednim czasie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 253 gości