Strona 5 z 6

: śr lut 21, 2007 10:36
autor: RobertP
thx za odzew :-)
Cinek pisze:oj bez wody to poważny błąd. pierścionki mogły popękać, no i uszczelniacze upiec. nie chce myśleć o pękniętym bloku ( jest taki cienki kanał wodny, ale jak nie ma oleju ani kompresji w wodzie ) czy przyszlifowanych tłokach, ale jak mówisz że teraz chodzi to nie jest źle. bez wody lubi pękać głowa,
wiem wiem ale już taki jestem że nie chodze do nikogo w łaski ...
uszczelniacze to na bank, już wczesniej sie przygotowałem na nie
i od razu liczyłem że to może sie stać, na pierścienie nie liczyłem
ale stało się niestety je także szlag trafił, dzisiaj kupię MAHLE
oleju w płynie nie było bo jeździłem już tak z pół roku dolewając tylko olej
Cinek pisze:jak zdejmiesz głowice to zobacz czy są jaja i progi na tulejach. bo jak są to szlif jest potrzebny, pierścienie nie utrzymają, jeżeli w ogóle odpali. a co do pierścionków, hmm ja mam komplet mahle kupiony w intercarsie za 160 zł po zniżce i jest git, nie miałem deczka progu, więc szlifu nie robiłem.
wczoraj po pracy jak zacząłem to robiłem prawie do północy, wszystko zdjęte i prawie
wszystko porozbierane, jaj ani progów nie ma wszystko cacy jak trzeba
więc stąd myślę tylko o pierścionkach ...

heh ale nam się temat zrobił od uszczelki pod głowicą :-) :pub: :bigok:

: śr lut 21, 2007 11:30
autor: Cinek
uszczelka u nas to jak serce, od niej sie wszystko zaczyna. ale trza by pomyśleć o jakimś temacie typowo serwisowym, żeby posty były tylko czysto techniczne, bez konkretnego tematu, typu zepsuło sie i co z tym zrobić :)

: śr lut 21, 2007 11:32
autor: zaprzal
Cinek, cos mozna pomyslec...

: śr lut 21, 2007 13:21
autor: RobertP
Cinek pisze:uszczelka u nas to jak serce, od niej sie wszystko zaczyna. ale trza by pomyśleć o jakimś temacie typowo serwisowym, żeby posty były tylko czysto techniczne, bez konkretnego tematu, typu zepsuło sie i co z tym zrobić :)
jasne ! :bigok: kurcze a ja myślałem że męższczyzna ma serce gdzie indziej ;-) :jezor:

więc tak jeszcze ...
pierścieni MAHLe nie ma na miejscu a szkoda koszt bez rabatu 53zł za 1kpl
pierścienie SM 50zł za 1kpl (też Germany) po rabacie 30% (mam na niekóre produkty aż taki) zapłaciłbym z 140zł
i jakieś inne tanie ..., ale o nie się nie dopytywałem

co powiecie o tych pierścieniach SM, ktoś zakładał?, bo potrzebuję powiedzmy na gwałt ;-) ?
śrub Reinza też nie ma :-(
kurcze jest jakiś Rings czy jakoś tak i jakieś jeszcze chyba jakpońskie ceny zbliżone za jakieś 50zł czy one są OK ?

: śr lut 21, 2007 17:47
autor: zaprzal
RobertP, miales racje, na tamtej fotce byl elring :bigok:

: czw lut 22, 2007 00:04
autor: RobertP
zaprzal pisze:RobertP, miales racje, na tamtej fotce byl elring :bigok:
heh ma się oko ce nie ? :pub: :bigok:
dobra mam jeszcze pytanie co do tłoków
a właściwie do samych sworzni , bo wiem tyle że sworznie kupuje się razem z tłokami
a czy ktoś kupował oddzielnie czy jest taka możliwość gdzieś kupić bo u mnie gdzie się zaopatruje to nie wiedzą żeby mozna było oddzielnie
jak się doczytałem to w AAZ mają one 26mm średnicy

: śr sie 29, 2007 18:27
autor: wozekGTD
Mysle caly czas nad uszczelka do TD SB i juz sam nie wiem- moze mi ktos powiedziec czy kanaly wodne przy metalowej uszczelce beda sie zgadzaly bo jak nie to moj silnik duzo nie przejedzie :rotfl:

: śr sie 29, 2007 19:21
autor: zaprzal
do SB pasuje

: śr sie 29, 2007 21:54
autor: wozekGTD
A co z odpalaniem w zimie? Jak mialem mierzone cisninie na cylindrach to na uszczelce ktora wyrzucala z siebie olej z plynem jak glupia mialem 32-33-32-34 czyli chyba bardzo dobrze, teraz moze byc nawet wyzsze :jezor: . Nie bede mial problemow z paleniem? Silnik sie przeciez odprezy.

: czw sie 30, 2007 09:00
autor: zaprzal
nic ci nie odprezy

: czw sie 30, 2007 09:32
autor: wozekGTD
W poniedzialek bede zakladal uszczelke od 1,9 w takim razie ale caly czas mam obawy o odpalanie, wierze Ci zaprzal, ze mi sie nie pogorszy z paleniem bo auta tez bede uzywal w zimie :jezor: Co do slowa odprezenie to uzylem chyba nieprawidlowego ale po zalozeniu tej uszczelki cisnienie w cylindrach sie obnizy znacznie?

: czw sie 30, 2007 10:06
autor: zaprzal
stary, ile jeszcze razy ci trzeba powtorzyc? jesli masz zdrowy silnik to nawet nie odczujesz tej uszczelki i wyobraz sobie, ze ja tez uzywam auta w zimie i to calkiem duzo

: czw sie 30, 2007 10:11
autor: wozekGTD
Mysle ze jak teraz mam 33-34 bary na garach to jest zdrowy. Ok zakladam, sorry ze tak draze ale 10k km zmienialem uszczelke, teraz wysrala sie nastepna i znowu koszty, 3ci raz jakby mi cos niespasowalo to jestem w kropce bo konczy sie kasa :grrr: