jaka uszczelka pod glowice

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr lut 21, 2007 10:36

thx za odzew :-)
Cinek pisze:oj bez wody to poważny błąd. pierścionki mogły popękać, no i uszczelniacze upiec. nie chce myśleć o pękniętym bloku ( jest taki cienki kanał wodny, ale jak nie ma oleju ani kompresji w wodzie ) czy przyszlifowanych tłokach, ale jak mówisz że teraz chodzi to nie jest źle. bez wody lubi pękać głowa,
wiem wiem ale już taki jestem że nie chodze do nikogo w łaski ...
uszczelniacze to na bank, już wczesniej sie przygotowałem na nie
i od razu liczyłem że to może sie stać, na pierścienie nie liczyłem
ale stało się niestety je także szlag trafił, dzisiaj kupię MAHLE
oleju w płynie nie było bo jeździłem już tak z pół roku dolewając tylko olej
Cinek pisze:jak zdejmiesz głowice to zobacz czy są jaja i progi na tulejach. bo jak są to szlif jest potrzebny, pierścienie nie utrzymają, jeżeli w ogóle odpali. a co do pierścionków, hmm ja mam komplet mahle kupiony w intercarsie za 160 zł po zniżce i jest git, nie miałem deczka progu, więc szlifu nie robiłem.
wczoraj po pracy jak zacząłem to robiłem prawie do północy, wszystko zdjęte i prawie
wszystko porozbierane, jaj ani progów nie ma wszystko cacy jak trzeba
więc stąd myślę tylko o pierścionkach ...

heh ale nam się temat zrobił od uszczelki pod głowicą :-) :pub: :bigok:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr lut 21, 2007 11:30

uszczelka u nas to jak serce, od niej sie wszystko zaczyna. ale trza by pomyśleć o jakimś temacie typowo serwisowym, żeby posty były tylko czysto techniczne, bez konkretnego tematu, typu zepsuło sie i co z tym zrobić :)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 21, 2007 11:32

Cinek, cos mozna pomyslec...


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr lut 21, 2007 13:21

Cinek pisze:uszczelka u nas to jak serce, od niej sie wszystko zaczyna. ale trza by pomyśleć o jakimś temacie typowo serwisowym, żeby posty były tylko czysto techniczne, bez konkretnego tematu, typu zepsuło sie i co z tym zrobić :)
jasne ! :bigok: kurcze a ja myślałem że męższczyzna ma serce gdzie indziej ;-) :jezor:

więc tak jeszcze ...
pierścieni MAHLe nie ma na miejscu a szkoda koszt bez rabatu 53zł za 1kpl
pierścienie SM 50zł za 1kpl (też Germany) po rabacie 30% (mam na niekóre produkty aż taki) zapłaciłbym z 140zł
i jakieś inne tanie ..., ale o nie się nie dopytywałem

co powiecie o tych pierścieniach SM, ktoś zakładał?, bo potrzebuję powiedzmy na gwałt ;-) ?
śrub Reinza też nie ma :-(
kurcze jest jakiś Rings czy jakoś tak i jakieś jeszcze chyba jakpońskie ceny zbliżone za jakieś 50zł czy one są OK ?


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lut 21, 2007 17:47

RobertP, miales racje, na tamtej fotce byl elring :bigok:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » czw lut 22, 2007 00:04

zaprzal pisze:RobertP, miales racje, na tamtej fotce byl elring :bigok:
heh ma się oko ce nie ? :pub: :bigok:
dobra mam jeszcze pytanie co do tłoków
a właściwie do samych sworzni , bo wiem tyle że sworznie kupuje się razem z tłokami
a czy ktoś kupował oddzielnie czy jest taka możliwość gdzieś kupić bo u mnie gdzie się zaopatruje to nie wiedzą żeby mozna było oddzielnie
jak się doczytałem to w AAZ mają one 26mm średnicy


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » śr sie 29, 2007 18:27

Mysle caly czas nad uszczelka do TD SB i juz sam nie wiem- moze mi ktos powiedziec czy kanaly wodne przy metalowej uszczelce beda sie zgadzaly bo jak nie to moj silnik duzo nie przejedzie :rotfl:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr sie 29, 2007 19:21

do SB pasuje


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » śr sie 29, 2007 21:54

A co z odpalaniem w zimie? Jak mialem mierzone cisninie na cylindrach to na uszczelce ktora wyrzucala z siebie olej z plynem jak glupia mialem 32-33-32-34 czyli chyba bardzo dobrze, teraz moze byc nawet wyzsze :jezor: . Nie bede mial problemow z paleniem? Silnik sie przeciez odprezy.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sie 30, 2007 09:00

nic ci nie odprezy


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » czw sie 30, 2007 09:32

W poniedzialek bede zakladal uszczelke od 1,9 w takim razie ale caly czas mam obawy o odpalanie, wierze Ci zaprzal, ze mi sie nie pogorszy z paleniem bo auta tez bede uzywal w zimie :jezor: Co do slowa odprezenie to uzylem chyba nieprawidlowego ale po zalozeniu tej uszczelki cisnienie w cylindrach sie obnizy znacznie?
Ostatnio zmieniony czw sie 30, 2007 09:40 przez wozekGTD, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw sie 30, 2007 10:06

stary, ile jeszcze razy ci trzeba powtorzyc? jesli masz zdrowy silnik to nawet nie odczujesz tej uszczelki i wyobraz sobie, ze ja tez uzywam auta w zimie i to calkiem duzo
Ostatnio zmieniony czw sie 30, 2007 10:07 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

wozekGTD
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 342
Rejestracja: sob lip 08, 2006 19:58
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: wozekGTD » czw sie 30, 2007 10:11

Mysle ze jak teraz mam 33-34 bary na garach to jest zdrowy. Ok zakladam, sorry ze tak draze ale 10k km zmienialem uszczelke, teraz wysrala sie nastepna i znowu koszty, 3ci raz jakby mi cos niespasowalo to jestem w kropce bo konczy sie kasa :grrr:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 153 gości