Strona 5 z 7

: ndz sie 26, 2007 12:57
autor: To_mas
maro_dr, thx :) to przynajmniej wiem o co biega :) i na 100 tego nie mam :P
Dałbym Ci nawet punkta za wyjaśnienie:P ale to nie mój temat hehe

[ Dodano: Nie Sie 26, 2007 12:58 ]
A co ten amortyzator wogole powinien robić ?? woleniej spuszczać z obrotów ?? czy co

: ndz sie 26, 2007 13:12
autor: maro_dr
To_mas pisze:Dałbym Ci nawet punkta za wyjaśnienie:P ale to nie mój temat hehe
Spoko, obejdzie się, myślę że nie liczą się punkty tylko chęci.
To_mas pisze:A co ten amortyzator wogole powinien robić ?? woleniej spuszczać z obrotów ?? czy co
Z tego co wiem (tu też mogę się mylić :) ) to amortyzator odpowiada dokładnie za to co napisałeś, ale jak widać z opinii innych użytkowników to można jeździć i bez tego:)

: ndz sie 26, 2007 13:17
autor: To_mas
maro_dr pisze:Z tego co wiem (tu też mogę się mylić :) ) to amortyzator odpowiada dokładnie za to co napisałeś,
no to domyślałem sie dobrze chyba :) no nic ja jeszcze wogole na zywo tego nie widziałem w zadnym Mk2 ani Mk3 ale moze kiedyś nadejdzie ten dzień ze zobacze :)

: ndz sie 26, 2007 21:54
autor: souler
jak pompa zdrowa to amortyzator nie jest potrzebny

: śr paź 22, 2008 20:17
autor: arwam
Proponuję przy okazji pracy przy głowicy spolerować a jak się komuś chce to nawet trochę zeszlifować tłoki i je na koniec wypolerować potem nie będą tyle ciepła przejmować i niebędzie tyle nagaru się na nich osadzać a jeśli odprężycie silnik to spostrzeżecie że wysokie ciśnienie doładowania przestanie być wrogiem osiągów

: śr sty 20, 2010 15:03
autor: jasiu1771
kupiłem golfa 3 1.9 td jezdził tak samo jak vandala po podkreceniu do 1.4 bar do 160 rowno szedł i predkosc max 175 he i głowica pekla kupiłem drugi taki sam silnik i muł he zmieniłem boost pin narazie i mam na sprzedaz cały dol starego silnika tanio ;)

: śr sty 20, 2010 19:04
autor: arwam
jasiu1771 pisze:mam na sprzedaz cały dol starego silnika tanio ;)
ile za niego wołasz?

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: pn paź 12, 2015 21:44
autor: grzesiek1524
Witam. I jak z tą metalową uszczelką pod głowicę od aaz do 1.6 Td? silnik pracuje dobrze?

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: wt paź 13, 2015 08:37
autor: Michał_1977
grzesiek1524 pisze:jak z tą metalową uszczelką pod głowicę od aaz do 1.6 Td? silnik pracuje dobrze?
Dobrze pracuje. Co prawda po jej zamontowaniu zostanie nieco odprężony,ze względu na większe średnice otworów cylindrowych,ale to nie przeszkadza.
Warunek jest jeden-musisz mieć głowicę już z hydraulicznymi popychaczami.W przeciwnym razie nie pasuje.

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: wt paź 13, 2015 13:10
autor: grzesiek1524
Tzn jak z hydraulicznym popychaczami? bo nie rozumiem ma silnik 1v

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: wt paź 13, 2015 13:18
autor: Michał_1977
grzesiek1524 pisze: jak z hydraulicznym popychaczami?
"Szklankami"-popychaczami zaworów.
Skoro masz 1V,to już na hydro.

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: wt paź 13, 2015 13:33
autor: grzesiek1524
A no to już rozumiem, a jeszcze mam jedno pytanie czy wtryski mogły siąść od tego ze jest za duża dawka paliwa czy siadły bo takie teraz robią?

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: wt paź 13, 2015 15:41
autor: Michał_1977
grzesiek1524 pisze: jeszcze mam jedno pytanie czy wtryski mogły siąść od tego ze jest za duża dawka paliwa
Nie. Ja mam wtryskiwacze od SB,a pompę od Iveco 2,8TD i żyją rok czasu.Dawka spora.
grzesiek1524 pisze: czy siadły bo takie teraz robią?
To że robią słabsze niż fabryka zakładała,tego nie da się ukryć :?
Jak masz pompę od 1,6TD,to wtryski powinny żyć długo,chyba że lipny producent,lipna paliwo i filtr nie zmieniany X lat :-)

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

: wt paź 13, 2015 18:30
autor: grzesiek1524
Końcówki miałem firmy monarka od Sb i teraz zaloze z boscha zzobaczę czy wytrzymają dluzej, a filtr wymieniam co 10 tys razem z ffiltrem oleju i olejem :-) bo te monarki wytrzymaył ponad rok i teraz pod koniec to tak kopcil ze masakra :grin: