Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sie 26, 2007 12:57

maro_dr, thx :) to przynajmniej wiem o co biega :) i na 100 tego nie mam :P
Dałbym Ci nawet punkta za wyjaśnienie:P ale to nie mój temat hehe

[ Dodano: Nie Sie 26, 2007 12:58 ]
A co ten amortyzator wogole powinien robić ?? woleniej spuszczać z obrotów ?? czy co



maro_dr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz sie 12, 2007 03:39
Lokalizacja: VrocłaW
Kontakt:

Post autor: maro_dr » ndz sie 26, 2007 13:12

To_mas pisze:Dałbym Ci nawet punkta za wyjaśnienie:P ale to nie mój temat hehe
Spoko, obejdzie się, myślę że nie liczą się punkty tylko chęci.
To_mas pisze:A co ten amortyzator wogole powinien robić ?? woleniej spuszczać z obrotów ?? czy co
Z tego co wiem (tu też mogę się mylić :) ) to amortyzator odpowiada dokładnie za to co napisałeś, ale jak widać z opinii innych użytkowników to można jeździć i bez tego:)


white golfenstein

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sie 26, 2007 13:17

maro_dr pisze:Z tego co wiem (tu też mogę się mylić :) ) to amortyzator odpowiada dokładnie za to co napisałeś,
no to domyślałem sie dobrze chyba :) no nic ja jeszcze wogole na zywo tego nie widziałem w zadnym Mk2 ani Mk3 ale moze kiedyś nadejdzie ten dzień ze zobacze :)



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » ndz sie 26, 2007 21:54

jak pompa zdrowa to amortyzator nie jest potrzebny


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

arwam

Post autor: arwam » śr paź 22, 2008 20:17

Proponuję przy okazji pracy przy głowicy spolerować a jak się komuś chce to nawet trochę zeszlifować tłoki i je na koniec wypolerować potem nie będą tyle ciepła przejmować i niebędzie tyle nagaru się na nich osadzać a jeśli odprężycie silnik to spostrzeżecie że wysokie ciśnienie doładowania przestanie być wrogiem osiągów



Awatar użytkownika
jasiu1771
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: pn sty 18, 2010 13:13
Lokalizacja: Pisz
Kontakt:

Post autor: jasiu1771 » śr sty 20, 2010 15:03

kupiłem golfa 3 1.9 td jezdził tak samo jak vandala po podkreceniu do 1.4 bar do 160 rowno szedł i predkosc max 175 he i głowica pekla kupiłem drugi taki sam silnik i muł he zmieniłem boost pin narazie i mam na sprzedaz cały dol starego silnika tanio ;)



arwam

Post autor: arwam » śr sty 20, 2010 19:04

jasiu1771 pisze:mam na sprzedaz cały dol starego silnika tanio ;)
ile za niego wołasz?



Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: grzesiek1524 » pn paź 12, 2015 21:44

Witam. I jak z tą metalową uszczelką pod głowicę od aaz do 1.6 Td? silnik pracuje dobrze?


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: Michał_1977 » wt paź 13, 2015 08:37

grzesiek1524 pisze:jak z tą metalową uszczelką pod głowicę od aaz do 1.6 Td? silnik pracuje dobrze?
Dobrze pracuje. Co prawda po jej zamontowaniu zostanie nieco odprężony,ze względu na większe średnice otworów cylindrowych,ale to nie przeszkadza.
Warunek jest jeden-musisz mieć głowicę już z hydraulicznymi popychaczami.W przeciwnym razie nie pasuje.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: grzesiek1524 » wt paź 13, 2015 13:10

Tzn jak z hydraulicznym popychaczami? bo nie rozumiem ma silnik 1v


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: Michał_1977 » wt paź 13, 2015 13:18

grzesiek1524 pisze: jak z hydraulicznym popychaczami?
"Szklankami"-popychaczami zaworów.
Skoro masz 1V,to już na hydro.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: grzesiek1524 » wt paź 13, 2015 13:33

A no to już rozumiem, a jeszcze mam jedno pytanie czy wtryski mogły siąść od tego ze jest za duża dawka paliwa czy siadły bo takie teraz robią?


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14147
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: Michał_1977 » wt paź 13, 2015 15:41

grzesiek1524 pisze: jeszcze mam jedno pytanie czy wtryski mogły siąść od tego ze jest za duża dawka paliwa
Nie. Ja mam wtryskiwacze od SB,a pompę od Iveco 2,8TD i żyją rok czasu.Dawka spora.
grzesiek1524 pisze: czy siadły bo takie teraz robią?
To że robią słabsze niż fabryka zakładała,tego nie da się ukryć :?
Jak masz pompę od 1,6TD,to wtryski powinny żyć długo,chyba że lipny producent,lipna paliwo i filtr nie zmieniany X lat :-)


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
grzesiek1524
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: śr mar 03, 2010 00:26
Lokalizacja: cieloszka
Kontakt:

Ostrożnie z kręceniem 1.6 TD

Post autor: grzesiek1524 » wt paź 13, 2015 18:30

Końcówki miałem firmy monarka od Sb i teraz zaloze z boscha zzobaczę czy wytrzymają dluzej, a filtr wymieniam co 10 tys razem z ffiltrem oleju i olejem :-) bo te monarki wytrzymaył ponad rok i teraz pod koniec to tak kopcil ze masakra :grin:


viewtopic.php?f=87&t=382112&start=14" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 102 gości