Pęcheże powietrza w ukladzie paliwowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
SvR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: pn sty 08, 2007 20:10
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: SvR » pt lut 12, 2010 11:45

Nie rozumiem w jaki sposób to może powodować pojawiające się bąbelki w układzie między filtrem a pompą :|



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pt lut 12, 2010 12:07

coś musi być nie tak z tymi zaworkami jeśli ta operacja pomaga :)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
SvR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: pn sty 08, 2007 20:10
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: SvR » pt lut 12, 2010 12:10

No to po co by je montowali jeżeli one tylko przeszkadzają ??



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pt lut 12, 2010 13:36

czasami trzeba poprawić fabrykę :) wyszła wadliwa seria wkładów zbiornika na początku produkcji mk4 powodowała pęcherze w przewodach jak już się pokapowali o co chodzi to zmodyfikowali wkłady a w autach z pierwszej serii trzeba zmodyfikować samemu :)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
grzybsi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt sie 12, 2008 21:33
Lokalizacja: DL/WR
Kontakt:

Post autor: grzybsi » pt lut 12, 2010 13:45

uhm...małe pytanie .. ten "smok" w golfie IV TDI ( hatchback) mieści się pod siedzeniem pasażera z tyłu po prawej stronie ? trzeba boczek ściągnąć?



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pt lut 12, 2010 14:15

znajdziesz go pod siedzeniem z tyło po prawej stronie podnieś siedzisko i odwiń dywanik zobaczysz okrągła zaślepkę z blach na 3.szt wkrętów po odkręceniu będzie widać wkład


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
krzysbiker
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: ndz cze 28, 2009 18:59
Lokalizacja: Pszczyna
Kontakt:

Post autor: krzysbiker » pt lut 12, 2010 16:10

kolego grzybsi, wstrzymaj sie z rozwierceniem poczytaj ten temat i zrób kilka testów które tu zrobilismy moze przyczyna akurat nie tkwi w smoku jakbys miał jakies pytania dodatkowa zapraszam na gg chetnie pomoge

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... krzysbiker



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pt lut 12, 2010 16:34

robiłem wszystkie testy i wpakowałem kupe kasy w oryginalny filtr i zaworek zwrotny ba.. nawet zawleczkę i opaski kupiłem oryginalne i du..., rozwierciłem wkład i jest ok
co jakiś czas pojawi się trochę powietrza jak paliwa jest mniej pewnie wina nieszczęsnego o-ringu ale ogólnie niebo a ziemia


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
grzybsi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt sie 12, 2008 21:33
Lokalizacja: DL/WR
Kontakt:

Post autor: grzybsi » pt lut 12, 2010 18:14

więc wreszcie rozwierciłem to ustrojstwo ( rozwierciłem wylot oznaczony V ) po przejechaniu 30 kilosów i lekkim wstawianiu auta , zatrzymałem się, patrzę na wężyk i pęcherzyków BRAK :D , zgasiłem auto zostawiłem na jakiś czas...przychodzę sprawdzam pęcherzyków nadal BRAK:) .. jedyny problem jaki miałem to zapowietrzenie układu paliwowego , ale dzięki konsultacji telefonicznej z PinkFloyd uporałem się z tym :) za co niezmiernie mu dziękuje :). Tak więc u mnie rozwiercenie ZDAŁO EGZAMIN .



Awatar użytkownika
SvR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: pn sty 08, 2007 20:10
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: SvR » pt lut 12, 2010 18:41

To samo dzieje sie w Borach ?? Może wiecie coś na ten temat. U mnie wprawdzie przy odpalonym silniku pęcherzyki powietrza są minimalne tylko jak filtrem poruszę mocnej to się pojawiają. No i po postoju powstaje bąbelek powietrza o długości >=2cm ale jakoś mocno to w odpalaniu mi nie przeszkadzało a gdy jest ciepło samochód palił jak strzała.



Awatar użytkownika
grzybsi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: wt sie 12, 2008 21:33
Lokalizacja: DL/WR
Kontakt:

Post autor: grzybsi » pt lut 12, 2010 19:15

skoro ruszasz filtrem i pojawiają Ci się pęcherzyki to oznacza że opaski na wężykach przelewowych są do wymiany....masz silnik ASV z tego co się orientuje te silniki są produkowane od 2001 r? jeśli nie to z góry sory za pomyłkę...problemy ze smokiem występują w VW do 2000 r bodajże...
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 19:17 przez grzybsi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
SvR
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 214
Rejestracja: pn sty 08, 2007 20:10
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: SvR » pt lut 12, 2010 19:33

Mój modle jest z końca 2001 roku. Wężyki wydają się w dobrym stanie. myślałem że może filtr jest zapowietrzony.



Awatar użytkownika
ordy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 256
Rejestracja: ndz wrz 04, 2005 14:38
Lokalizacja: RLA
Kontakt:

Post autor: ordy » pt lut 12, 2010 21:22

Panowie, te pęcherzyki powietrza tak na oko to jaką mają średnicę w mm?

bo tak się zastanawiam, u mnie są pęcherzyki ale bardzo małe w przewodzie zasilającym
Ostatnio zmieniony pt lut 12, 2010 22:44 przez ordy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
greg6.7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt cze 05, 2007 17:47
Lokalizacja: usa, chicago/teraz polska

Post autor: greg6.7 » sob lut 13, 2010 06:10

SvR pisze:No to po co by je montowali jeżeli one tylko przeszkadzają ??
Witam
Jako że ja wkleiłem link z rozwiązaniem problemu pęcherzyków powietrza. Wyjaśnienie do czego służą zaworki:
- zaworek w króćcu V ten który należy rozwiercić miał na celu nie dopuścić do wycieku paliwa w przypadku dachowania samochodu i przecięcia przewodów paliwowych. Jak to w życiu bywa cel był szczytny tylko w praktyce okazało się że generuje więcej problemów niż korzyści. Dlatego zrezygnowano z niego.

-zaworek w króćcu R nie należy rozwiercać zapobiega spadaniu paliwa do zbiornika na postoju kiedy silnik nie pracuje i zapowietrzaniu układu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 155 gości