Strona 5 z 5
: sob gru 23, 2006 11:24
autor: zaprzal
dawid018 pisze:narazie sie nie da bo nie mam jeszcze MBC
nie mozesz fabrycznym zaworem regulowac?
: sob gru 23, 2006 19:19
autor: dawid018
zaprzal pisze:nie mozesz fabrycznym zaworem regulowac?
moge ale to troche niebezpieczne dla życia.jakis czas tak jezdziłem i podczas wyprzedzania tira zawór sie otwarl a z przeciwka auto jechało.wole jezdzić tak jak jest.nauczyłem sie już operować tak gazem zeby nie przekraczać max 1,1 bara.jak kupie mbc to jeszcze ciut podkręce dawke
[ Dodano: Sob Gru 23, 2006 18:20 ]
nie mozesz fabrycznym zaworem regulowac?
jeszcze pytanie o jaki zawór chodzi??bezpieczeństwa??
: sob gru 23, 2006 19:27
autor: zaprzal
dawid018 pisze:jeszcze pytanie o jaki zawór chodzi?
o zawor sterujacy cisnieniem doladowania...
zawor bezpieczenstwa nie ma tu nic do gadania, wrzucasz do niego jakas podkladke, srubke, skrecasz na amen i po problemie
: sob gru 23, 2006 19:54
autor: dawid018
zaprzal pisze:o zawor sterujacy cisnieniem doladowania...
urok turbiny gattett T3-brak mozliwości regulacji zaworem.albo pompuje tyle co fabryka każe albo max.jedyne wyjście to mbc
: sob gru 23, 2006 22:47
autor: zaprzal
jestes pewien? spytaj jeszcze Cinka z forum, on ma T3
: ndz gru 24, 2006 10:18
autor: dawid018
zaprzal pisze:jestes pewien? spytaj jeszcze Cinka z forum, on ma T3
jestem.gadałem z nim już.to dzieki niemu podkręciłem turbinke.niestety nie ma innej mozliwości regulowania ciśnienia
: ndz gru 24, 2006 10:22
autor: zaprzal
nawet nie wiedzialem :p masz jakas fotke jak ten garrett wyglada?
: ndz gru 24, 2006 10:28
autor: dawid018
nie za bardzo.mam fotke ale robioną tele3fonem i nie za wiele z niej widać.jak znajde to wkleje
[ Dodano: Nie Gru 24, 2006 09:29 ]
jakość marna i nie wiele widać
: ndz gru 24, 2006 10:57
autor: zaprzal
jestem bardziej ciekaw jak wyglada ten zawor do ktorego idzie przewod widoczny na fotce...
jak nie masz MBC a chcesz jakos regulowac cisnienie to zrob w tym gumowym przewodzie mala dziurke. Przejedz sie, jak cisnienie nadal bedzie za male to lekko ja powieksz. Na poczatku tez tak jezdzilem
: ndz gru 24, 2006 11:46
autor: dawid018
o to chodzi??teraz mam wężyk zaślepiony calkiem.po świętach będe miał troche czasy to sie znów po bawie i spróbuje zrobić to z tym wężykiem tak jak piszesz.
: pt sty 22, 2010 21:37
autor: toto 84
witam wszystkich. po przeczytaniu posta doszedlem ze mam taka sama pompe. ale u mnie turbo k14 dmucha 1.4 bar . a mam 1v w ktorym zmienilem pompe na ta z grzybem i spolerowalem kolektor dolotowy
: pt sty 22, 2010 21:41
autor: t0mal
Sporo troche ładuje, myślę, że możesz spokojnie odrobinę zmniejszyć doładowanie.
: sob sty 23, 2010 00:06
autor: Bartek_R
U mnie też tyle dmuchała na ori pompie jak miałem zapieczony WG teraz jest 0,7