TRUDNO/CIĘŻKO ODPALA ZIMNY/CIEPŁY. REGULAMIN STR 116.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt lis 07, 2006 14:30

napisaliscie o tych dobrych paliwach ze az pojechalem sobie specjalnie na BP zatankowac troche diesel ultimate;PP:P:P:P:P:P buhahah ciekawe czy bedzie jakas roznica;P



Awatar użytkownika
niziok
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 74
Rejestracja: wt paź 31, 2006 14:24
Lokalizacja: Lublin
Auto: Bora 1,9tdi ATD `02
Golf VI 1,6tdi CAYC `11
Silnik: cayc
Kontakt:

Post autor: niziok » wt lis 07, 2006 22:20

co się dziwicie... ON z porządnych stacji zawiera więcej uszlachetniaczy i dodatków... dlatego lepiej pali



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » śr lis 08, 2006 00:55

Znalazłm przyczyne niepalenia mojego auta.
Przestawiony kont wtrysku spowodowany ścięciem klina na wale korbowym.
Niestety wyrobiony klin wymaga regeneracji , trudno powiedziec jle to bedzie kosztowało. Mechanik ma sprubować spiłować wał bez wyciagania go.
Najpierw trzeba zmierzyć bicie koła czujnikiem zegarowym z podstawką magnetyczną następnie pilnikiem spiłować czoło wałka.
Mam nadzieję że operacja się powiedzie.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

kamilecek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 13:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: kamilecek » czw lis 09, 2006 22:15

witam! koledzy ja mam problem z odpalaniem cieplego silnik a w MK4 1.9TDI. jak jest zimny to pali ok a jak sie zagrzeje to trzeba krecic kilka razy. co moze byc tego powodem???



Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » pt lis 10, 2006 08:55

kamilecek pisze:witam! koledzy ja mam problem z odpalaniem cieplego silnik a w MK4 1.9TDI. jak jest zimny to pali ok a jak sie zagrzeje to trzeba krecic kilka razy. co moze byc tego powodem???
Słyszałem ze moze to być problem z czujnikiem temp. paliwa w pompie paliwowej, podobne objawy miał kolega i to był powód. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lis 10, 2006 09:41

kamilecek pisze:jak jest zimny to pali ok a jak sie zagrzeje to trzeba krecic kilka razy. co moze byc tego powodem???
fabryczne mapy wtrysku oszczędzające koło 2 - masowe :P - zbyt mała dawka paliwa

wyciągnij wtyczkę od czujnika temp płynu chłodzącego na gorącym silniku i spróbuj zapalić... jeśli zagada od razu to znaczy ze to jest to...



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » wt lis 21, 2006 16:24

hehe nie no bez przesady ;) dodam że w tym samy sklepie za oryginalny BOSCH filtr oleju zapłaciliśmy 20 zł



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lis 21, 2006 16:28

Gobo90 pisze:dodam że w tym samy sklepie za oryginalny BOSCH filtr oleju zapłaciliśmy 20 zł
Cos podejrzany ten sklep :grin:



Awatar użytkownika
Grzesiekk1982
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2511
Rejestracja: czw sie 03, 2006 01:14
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: Grzesiekk1982 » wt lis 21, 2006 17:05

Gobo90 pisze:Na kostce pisze made in germany a typ do nas z ceną... 12 zł
Gobo90 pisze:oryginalny BOSCH filtr oleju zapłaciliśmy 20 zł
inek01 pisze:Cos podejrzany ten sklep :grin:
Z ciężarówki "wypadły" gdy niemiecki szofer spal :hmm: ;)
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Gobo90
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2197
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:56
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Gobo90 » wt lis 21, 2006 18:46

raczej nie.. to dość duży sklep.. i popularny..



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » wt lis 21, 2006 21:21

Gobo90 pisze:popularny..
No i może dlatego ma dobre ceny w hurcie i tanio sprzedaja :bigok:

GOBO cieszę się razem z Toba że zrobiłeś w końcu Golferka. :okej:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » wt lis 21, 2006 21:35

Gobo90 pisze:za oryginalny BOSCH filtr oleju zapłaciliśmy 20 zł
ja patrzyłem na Intercarsie cos koło 37 PLN kosztuje Bosch



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » pt lis 24, 2006 19:59

Gobo90 pisze:raczej nie.. to dość duży sklep.. i popularny..
ale pewnie tylko nocny :chytry: :jezor:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

kamilecek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz lis 05, 2006 13:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

trudne odpalanie

Post autor: kamilecek » pn lis 27, 2006 19:06

Witam kolegow! mam taki problem z odpalaniem golfika MK4 1.9TDI 90KM. jak jest zimny to pali pieknie na dotyk!! jak sie zagrzeje to juz lipa i trzeba dlugo kreciec! bylem na komputerze z samochodem i nic nie dalo to, byl regulowany kat wtrysku ale nic to nie dalo,wymienilem filtr paliwa. samochod ma nastukane 230tys km.



Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 129 gości