Utrata mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » wt paź 03, 2006 20:02

WD może podziałać ale na krótko bo może rozpuścić nagar ale nie wiem czy to coś da. Ręcznie chyba powinno się dac ruszyć tylko nie wiem jak mocne sprężyna tam jest, ja narazie ni zaglądałem tam. Może na weekendzie.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » wt paź 03, 2006 20:02

http://www.allegro.pl/ite...di_1_9_tdi.html ta strona się nie otwiera, ale znalazłem coś takiego: http://minimopar.knizefamily.net/perf/images/turbo.jpg zapewne to ta dźwignia z frontu??? ona powinna się poruszać bez oporów przy ręcznym nacisku???


Pozdrawiam.

ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Post autor: ajni » wt paź 03, 2006 20:29

a chyba to ta dźwignia, turbo takie to i dźwignia musi być taka czyli z westgate. A jak się ma poruszać to nie wiem pisałem już nie rozbierałem i nie zaglądałem za silnik jeszcze a teraz mam auto 120km od siebie.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

Awatar użytkownika
krystek007
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: pt sie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: krystek007 » wt paź 03, 2006 20:32

ajni pisze:pisałem już nie rozbierałem i nie zaglądałem za silnik jeszcze
Wiem wysłalismy posta w tym samym czasie mniej więcej... :-)

[ Dodano: 10 Paź 2006 13:54 ]
Dostałem się do tej sztangi przy turbinie, popryskałem ją WD, ale nic to nie dało, czy lekko chodzi?? ja jej poruszyć nie mogę za bardzo, jest słaby dostęp do niej i nie mogę użyć siły, ale nadal wyskakuje błąd zwarcie do B+ uszkodzony sterownik silnika - może ten sterownik wymienić??? tylko jak??? wiem, że pisaliście jak sterownik uszkodzony to auto stoi, ale... dlaczego ten błąd ma się odnosic do zupelnie innego obszaru w samochodzie? dziwne to wszystko :-)


Pozdrawiam.

jark26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lut 03, 2007 17:51
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

1,9tdi alh

Post autor: jark26 » wt mar 27, 2007 19:55

nie pisze nowego tematu bo nie ma sensu przyłącze sie do tego i odświerze
panowie miałem takie same problemy że np. przy wyprzedzaniu słabł i nie miał siły tira wziąśc
wymieniłem zaworek n75 na nowy i pomogło ale coś innego sie rypło bo jak zapale obojętnie czy zimny czy ciepły ma muła jak przejade z 40m na gazie jest szarpnięcie i puszcza puszcza co to może byc zaworek podmieniałem na inny i nie pomogło pozdro



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » wt mar 27, 2007 22:18

to masz jeszcze inne objawy niz ja...ja jutro jade podlaczyc pod vaga bo jezdzic sie sie nie da..otoz podczas przyspieszania jak depne gaz do dechy to samochod przyspiesz ale na 4 i 5 okolo 3000 obr przerywa-przyspiesza-przerywa-przyspiesza...nie mostkowalem jeszcze wezykow od n75 ale u mnie ten objaw odchodzi gdy puszcze noge z gazu i pozniej bede delikatnie go wciskal..nie trzeba wylaczac auta zeby ustalo..mysle ze moze byc westegate zapieczone..no ale od czego..moj styl jazdy raczej tego nie dopuszczal..
moze specjalisci sie wypowiedza..jutro dam znac co wykazal vag


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » wt mar 27, 2007 22:34

covacsxxx, wag wykaze 00575 na 99% , przed podlaczeniem zmostkuj te nasze nieszczesne n75, a jak tam icek przestalo ciec czy cos robiles?


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » wt mar 27, 2007 22:42

Scotto, wlasnie zobaczymy co wykaze..nie moge doczekac sie jutra..no zamierzam jutro zmostkowac..ale jak je zmostkuje to czym mam je polaczyc:>??
icek przestal ciec podokrecalem obejmy przy ic i gites
tak poza ty..wyslij mi numer swojej siorki na pw....bo woze te naklejki Tobie ..a pewnie bys juz je chcial dostac:)


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » wt mar 27, 2007 22:43

jark26, cos mi sie wydaje ze nastawnik pompy do czyszczenia, a nie szarpie ci auto czasem? moze byc tez wtrysk sterujacy,dam ci linka i porownaj objawy
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 8c39bbc3f0


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

jark26
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob lut 03, 2007 17:51
Lokalizacja: świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: jark26 » śr mar 28, 2007 19:17

Scotto spoko troche szarpie na 1 i jak puszcze nagle gaz (jutro sprawdze ten wtrysk według tamtych wskazówek) byłem na vagu i oczywiście nic nie wykrył ale koleś mi powiedział że mi wtryski leją bo jak zapalam na zimnym to od strzała a jak rozgrzany to troche trzeba chełtac może ściemnia może złą daje dawke paliwa jak będe miał czas to podjade do kolesia i sprawdze kąt wtryskow dzięki pozdro



Awatar użytkownika
covacsxxx
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 10:17
Lokalizacja: Sokółka/Białystok
Kontakt:

Post autor: covacsxxx » śr mar 28, 2007 22:17

dzisiaj vag nie pokazal nic..objawy ustaly..czyli misgam dalej...chcialem odlaczyc wtyczke zeby sprawdzic nastawnik ale skoro juz nie przerywa nie ma co sprawdzac


[img]http://img387.imageshack.us/img387/3857/covacsxxxmp9.png[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 136 gości